Gå til innhold

Mine bryllups-planer :)


MrsG

Anbefalte innlegg

...veldig spent på fargene i bryllupet deres jeg da... det er akkurat det samme som vi skal ha. Har dere tenkt noe over bordpynt? Vi sliter så med å finne ut av det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi, så mange som hadde vært innom her da! kjempehyggelig!

hatt en kjempedag idag. tror jeg har funnet kjolen min! har hengt den av til mandag, siden jeg skal til oslo en tur i helga... må jo kikke litt der også da.. men tror som sagt det blir denne. bilder kommer kanskje imorra... :)

de i butikken sa jeg kunne ta den med meg idag om jeg ville. den passer perfekt, ingenting å gjøre med den. og den er helt ny også, siden butikken åpnet for 2 uker siden, og dama sa at ingen hadde prøvd den kjolen før heller så... :D

dessuten.. får jeg 10% rabatt og underskjørt på kjøpet, siden butikken har nyåpnings-rabatt. så kjole og underskjørt for 9000,- er jo ikke ille!

Tassie: ang bordpynt: vi skal ha runde bord, så det blir nok "bare" en middels stor blomster-dekorasjon i rosa-toner midt på. også skal jeg lage te-lys-holdere (av vannglass fra ikea, med silkebånd og perler) som bordkortene skal festes på, til hver kuvert da..

kjøpt inn litt stæsj til dette idag også, så det kommer "prøvebilder" av dette etterhvert også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Så spennende da at du kanskje har funnet kjole!! Det var jo ingenting å si på prisen heller :) Men jeg ville nok også prøvd litt mer hvis du skal til Oslo!! Gleder meg til å se bilde av kjolen iallfall!!

Og bordpynt og bordkort (lys) hørtes helt nydelig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du kanskje har funnet kjolen! Slettes ikke verst pris nei :) Venter spent på bilder :sjenert: Tror forresten at kjolene i Oslo koster mer (bortsett fra Agape), men til gjengjeld veldig godt utvalg da... men de som sies å være noe størst eller noe (Brudekjolen) synes jeg ikke virket som 'størst'... menmen! Blir jo spennende å høre om du finner noe annet eller ikke :)

Tusen takk for informasjonen om bordpynten! Høres kjempefint ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er jeg hjemme fra oslo! med masse stæsj og inspirasjon til pynt og fjas i koffert og hode, OG.. så har jeg bestemt meg for kjole!

det ble ikkeno prøving av kjoler i oslo for meg. kom frem til at jeg allerede hadde prøvd kjolen jeg skulle ha, så det fant ut at det var liten vits i å forvirre meg selv mer enn nødvendig ;)

så det. er veldig fornøyd med valget mitt, jeg ringer til butikken imorra :)

hvis noen vil se bilder, er det bare å si ifra :)

har også prøvd ut noen av bordkort-ideene mine.. får ikke helt til akkurat som jeg hadde tenkt, men det begynner å ligne på no da.. etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina

Har du mailadressen min fra før?? Jeg vil så gjerne se... hvis ikke sender jeg den når jeg kommer hjem - det går ikke her... :sjenert:

Endret av Ballerina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*marie*: tusen takk! jeg er riiiiimelig fornøyd selv også :fnise:

(sitter og glor på bilder av meg selv nå... hehe.)

Ballerina: jepp, hadde mailen din jeg vettu.. sendte deg noen bilder, jeg :)

ringte butikken idag, så jeg skal se om jeg tar meg en tur dit i løpet av uka. så får jeg oppbevare den hos mamma og pappa så lenge.

litt usikker p en ting... de sa de skulle stryke/steame kjolen for meg, gjør de dette NÅ liksom, og så tar jeg den med meg? eller kommer jeg tilbake dit med kjolen noen dager før bryllupet, slik at de kan ta siste finish på den? litt skeptisk til å frakte den i bil og ha den stappet inn i en kjolepose, og så rett på meg og inn i kirka... pga av masse tyll og dilldall under skjørtet som fort blir litt så... ballete (i mangel av noe bedre ord...hehe) so, anyone? kan jo forsåvidt spørre når jeg henter den da, men kom på det nå så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *marie*

Vedrørende steaming... der jeg kjøpte kjolen sa de i alle fall at kjolen skulle holde seg fin i posen, men dersom den hadde krøllet litt var det bare å komme innom en uke før bryllupet, så skulle de steame den er runde til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

har forresten helt glemt at jeg fått meg forlover! hehe...

eller.. har jo "alltid" hatt forlover da, siden hun og jeg har vært venner i 20 år...(huff, så gammel..) og siden 14-15 årsalderen har vært klare på "at når vi skal gifte oss skal vi være forlover til hverandre." :fnise:

men jeg følte nesten at jeg måtte spørre likevel da :9 og hu sa JAAA!

så da er det i boks også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...