Gå til innhold

Mine bryllups-planer :)


MrsG

Anbefalte innlegg

.....om 7 måneder er vi gift! weeeee! :hjerter_rundt:

huff, skulle ringt til fotografen å jeg... jaja.får gjøre det imorra.

syk er jeg blitt også. buuu.

kom til å tenke på at jeg ALLTID er syk i begynnelsen av mai. uups.

får prøve å ikke gå "kle av meg" i vårsola denne gangen da... litt kjedt at snørra renner foran presten liksom... :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!!

så fiin kjole, så fin dagbok og som du har ordning i sysakene dine!!

gratulerer så masse med forestående bryllup om bare 7måneder!

skal bli gøy å følge med på deg her inne! :popcorn:

selv er jeg en jente på 26 og min kjære er 28, vi skal gifte oss i Oslo den 30 august 2008! gleeedeer meg! :rødme:

jeg bor for tiden i australia og organiserer bryllupet mitt på nettet og med hjelp av min mor og svigermor! det gir iblant noen utfordringer som når presten ikke vil snakke per e-mail.. :sukk:

håper du blir frisk snart!

:klemmer: fra Lille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sniff, vært hos legen idag jeg. fått lungebetennelse! *syns utrolig synd på seg selv*

også vi som skulle på bryllups-messe imorra.. :sur:

en god nyhet da... snakka med mamma.. og de sponser bryllupet vårt med like mye som svigers, så da dekker det så og si hele selskapet! woppeee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: på MrsG.......staaaaaaaaaakkaaaaaaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uff å uff å uff, åsså lungebetennelse da...?!? Så synd at du ikkje får gått på bryllupsmessa :gråte: men kansje kjeresten kan gå å ta bilder av absolutt ALT, så får du de me deg likavel.... :jepp:

---------------------------

:duskedame::hoppe: :juhu: :danse: for goe "sponsorar"!!! Heldige så har foreldre å svigerforeldre så putte penger inn!!

Høres ut for at mine foreldre komme te å bidra litt i vårt bryllup, men tror tje ut så mammen hans har tenkt å vær så rause :sukk: Jaja, gift blir me uanz så :sjenert:

Go bedring, håpe du blir frisk fort fort!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *marie*

Stakkars deg som har blitt syk da....og går glipp av bryllupsmessen :klemmer:

Masse god bedring i alle fall,tar nok ikke så lang tid før du blir frisk, for nå har du vel fått medisiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for god-bedring'er, alle sammen! :)

kittyen: hehe, ikke særlig stor sjanse for at kjære går på bryllupsmesse ALENE og knipser bilder tror jeg.. :fnise:

fått penicilin ja.. 30 tabletter! :overrasket:

og når jeg blir frisk skal jeg visst ta både influsensa-vaksine og en anna vaksine (mot lungebetennelse, tror jeg.. ) så da blir det bra, tenker jeg.

innbiller meg at jeg er ørlitt bedre i kveld da.. kaaanskje jeg kan dra på messe imorra likevel..? :rødme:

eller.. vi får se.

ha en god kveld/helg alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars deg som har fått lungebetennelse!!!! Håper du får god forpleining av forloveden og at han varter deg opp :) Bra du føler deg litt bedre, kanskje-kanskje dere får til å dra på brudemesse alikevel? *håper*

:juhu: :juhu: for snille foreldre som sponser nesten hele bryllupet!! De er gode å ha disse foreldrene :jepp:

Stor god bedrings :klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marna: forpleining? ja, særlig! hehe. dro på jobb han. ok, så sa han at han skulle ta med mat til meg da..:spise: hihi :)

er ikke i noe særlig god form, nei. har mista stemmen også..

Meg: (hvisker til sambo) mista stemmen jeg...

Sambo: Ja, hører det. passer meg greit igrunn.

grrr. mannfolk asså :slåss: :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo takk som spør :klem:

det går fremover, må jeg si. men den sitter i altså! hoster endel fortsatt, dårlig med stemme, utroooolig trøtt og slapp. tenkt å ringe til legen imorra, for å få sykemelding.

har ikke fått henta kjolen min heller... har litt små-angst for at de skal selge den, men jeg har da tross alt sagt at JEG SKAL HA DEN KJOLEN! så da må de klare å henge den tilside et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det mange av dere der ute som har tenkt å skifte etternavn etter bryllupet?

hva gjør dere; tar dere kun deres manns etternavn, eller begge, eller... bindestrek eller? *nsygjerrig*

jeg har dobbeltnavn fra før, bruker bare det siste forsåvidt, men det er et veeeldig vanlig etternavn i norge. min samboers etteranavn er veldig uvanlig, og vanskelig for folk å stave (på telefon f.eks.. aldri noen som klarer å skrive det riktig, noe som jeg synes er litt irriterende)

vil jo helst bruke hans sitt nahavn da, men.. vurderer å mitt eget som mellomnavn...

jeg heter storvik pedersen og han heter almås. bruker forsåvidt begge navnene.jeg kommer enten til å ta vekk begge mine og hete bare almås eller så kommer vi begge til å bytte til storvik almås eller almås storvik. det er så kosleig og ha samme navn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag ringte de faktisk fra butikken jeg skal kjøpe kjolen min. jeg ringte dem jo for snart 2 uker siden og sa at jeg skulle hente den i løpet av et par dager. men nå har jeg jo vært syk siden da så..

joda, de lurte bare på hvor det hadde blitt av meg. var veldige hyggelige, altså, ønsket meg god bedring når jeg hadde "forklart" meg også hehe.

så'e.. over helga tenker jeg det blir kjole ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yey, så flott! Bra med god service fra butikken! Tenk at du har KJOLEN i hus snart :) Åh, det er herlig! Jeg går og smugtitter på den rimelig ofte, er så rarrt at det er selve brudekjolen som jeg skal gifte meg i! Herlig følelse :)

God helg ønskes verdens besteste MrsG :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Marna!

Er fortsatt ikke frisk jeg da.. lurer på om jeg har fått bronkitt ellerno i tillegg til lungebetennelsen, jeg nå.. hoster som besatt. :sur::sukk:

vi fikk de nye sofaene våre idag! så deilig å endelig sitte i noe nytt! hehe (har hatt fretex-sofa siden vi kjøpte huset nemlig :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *marie*

Så spennende at du snart får kjolen, weeeee :duskedame:

Skal du ha den hjemme eller gjemme den unna et annet sted?

Og gratulerer med ny sofa, er så deilig med nye møbler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkt å ha den hos mamma og pappa hihi. kan ikke ha den hjemme..

1: sambo blir nysgjerrig

2: jeg kommer til å tafse på den, så den blir møkkete :fnise:

kjøpte oss ny printer idag, så jeg kunne begynne å fikse litt mer på invitasjoner og sånn. tenkte at dettte blir en lek, men neida. var visst ikke bare-bare å skrive ut rett fra photoshop, fant jeg ut. om noen har tips om dette, så... hadde det vært fint ;)

teksta blir nemlig veldig uklar og "blurry". fant et sånt.. optimize-ting i photoshopen, men det funka ikke på alle filene av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...