Gå til innhold

Mine bryllups-planer :)


MrsG

Anbefalte innlegg

sandra: jo, mitt hjerte er rødt, UNITED-rødt! hehe. så det, så.

guri malla (:fnise: ) idag har jeg vært effektiv!

opp klokka 9, da får en gjort litt, faktisk. hehe

- ordna øvingslokale til musikerne til vielsen

- leid kandelabre til bordene. (6 stk. 300 kroner. nice)

- bestilt morgengave

- funnet noen som skal bake kaka vår! endelig!

- hatt prøvetime, fått bestemt åssen vi gjør det på dagen, med påkledning osv.

- kjøpt piknikkurv til fotograferinga :fnise: og liverpool-skjerf til gubben.. *grøss*

- kjøpt meg stroppeløs bh

- sendt inn sånn "kunngjøring" til alle avisene vi vet om.. nesten hvertfall.. hehe

- blitt sjuk. jada, kjenner det nok.. sår i halsen.. huff.

fornøyd altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjuk?? :kose: stakkar MrsG..E de bryllupsnervene så slår deg ut? :fnise:

Spennanes, onna 10 dagar ijenn :hoppe: Å du har vært særdeles effektive ser eg :dåne: løye ka en får ti te bare en står opp :sjenert: *kremt* her snakke me av erfaring :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yay! sjekka nettopp værvarsel for neste helg... 16 grader og knall-sol! woohoo!

OG null nedbør hele uka, dvs at det tørker opp endel, og jeg slipper å traske rundt i søla! nice! :fnise:

idag har vi kopiert opp endel av fest-programmet vårt!

er litt små-sjuk ja.. skal jobbe noen få timer imorra, så er det rett hjem og i seng.. bare litt små-snufs da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Det er ikke bra å være småsyk... men det er bedre denne uka enn neste ;) Tipper du blir fort bra! :troest:

Og så bra at det er meldt fint vær! :sol::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk det er bare 8 dager igjen nå :overrasket:

åååå det blir så koselig :-D

God helg å lykke til med innspurten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du kontroll over forberedelsene nå da? :) Ikke lenge igjen nå!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, tror det. sitter her og svetter litt da men... hehe

er litt sjuk enda i tillegg, så det er ikke så greit..

skal til oslo imorra og hente blomstene tidlig onsdag morgen!

forresten anbefaler jeg alle å planlegge og gjøre istand så mye som overhode mulig så tidlig som mulig! har fortsatt igjen alle bordkorta og cd-brenning, som jeg strengt tatt kunne gjort for leeenge siden.. men men.. har fri hele uka så.. går vel bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E de tje allti sånn, at en sitte ijenn me masse småting rett før? :fnise: Typisk meg verfal :dåne: Gift blir du uanz :ler: Godt me fri da :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel litt av sjarmen at det skal være litt kaos siste uka da. Dere blir nok ferdig, skal du se. :kose:

Tenk at du skal gifte deg på lørdag. Det kommer til å bli så fint! Gleder meg sånn til å se bilder :sjenert: Hadde jo egentlig tenkt å snike meg innom for å smugtitte litt, men det var før jeg husket på at jeg skal i konfirmasjon :sur:

Gikk det bra hos frisøren? Hvordan har du tenkt å ha håret? Kjører du full pakke eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, blir nok gift :fnise:

hvis du mener tiara-slør-oppsatt-hår-full-pakke, så skal jeg det ja! hehe.

sitter å venter på at kake-mannen skal ringe meg opp igjen..

imorra skal vi til trykkeriet og se på kirkeprogrammet.. før vi reiser til oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sandra: jo, mitt hjerte er rødt, UNITED-rødt! hehe. så det, så.

guri malla (:fnise: ) idag har jeg vært effektiv!

opp klokka 9, da får en gjort litt, faktisk. hehe

- ordna øvingslokale til musikerne til vielsen

- leid kandelabre til bordene. (6 stk. 300 kroner. nice)

- bestilt morgengave

- funnet noen som skal bake kaka vår! endelig!

- hatt prøvetime, fått bestemt åssen vi gjør det på dagen, med påkledning osv.

- kjøpt piknikkurv til fotograferinga :fnise: og liverpool-skjerf til gubben.. *grøss*

- kjøpt meg stroppeløs bh

- sendt inn sånn "kunngjøring" til alle avisene vi vet om.. nesten hvertfall.. hehe

- blitt sjuk. jada, kjenner det nok.. sår i halsen.. huff.

fornøyd altså! :)

Nå er ikke jeg fan av fotball egentlig men er litt partisk i forhold til sambo... så jeg har to lag, et norsk.. FFK, også er det Arsenal, så du kan jo tro jeg ikke liker deg akkurat nå.. manu er rett og slett litt ekle for tiden, vinner jo sikkert begge cupene.. æsj, æsj og ÆSJ!!

men du, nå er det bare et par dager igjen!! Så sinnsykt spennende...

gleder fu deg eller gruer du deg?

også lurte jeg litt på hvor du har trykket kirkeprogrammene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi mangler bare å skrive på ett bordkort, og det er jeg glad for! Men vi har igjen masse masse annet som jeg mener vi burde gjort for ei stund siden. Lever litt etter mottoet: Det er godt med alt som er unnagjort. Iallefall når det gjelder visse ting.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det nå? :) Jeg kjenner jeg får sånn sympati-sug i magen jeg når jeg ser på tickeren din :hoppe: :hoppe:

Reiser dere rett på bryllupsreise etterpå eller får vi se bilder før dere drar? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

aaaaaa..... stress stress stress!

endelig fått bestilt kaka idag! han kake-mannen syns nok jeg var litt i tregeste laget men.. :fnise:

sambo henta klærne sine idag også.

driver å skal få trykket opp kirkeprogrammet, forandring i siste liten idag, en solist som har pollenallergi (heldigvis fått erstatter)..

Tryko på Lillehammer skal trykke disse for oss, hvis noen lurte :)

begynner å bli utrolig sliten av dette nå jeg faktisk. Gleder meg selvsagt til lørdag, men gleder meg nesten ørlitt mer til mandagen, da jeg kan legge meg på sofa'n og ikke gjøre NOE som helst. hihi.

vi skal ikke på noe bryllupsreise i nærmeste fremtid heller, så dere skal ikke se bort ifra at det kommer noen bilder etterhvert heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaaaa..... stress stress stress!

endelig fått bestilt kaka idag! han kake-mannen syns nok jeg var litt i tregeste laget men.. :fnise:

sambo henta klærne sine idag også.

driver å skal få trykket opp kirkeprogrammet, forandring i siste liten idag, en solist som har pollenallergi (heldigvis fått erstatter)..

Tryko på Lillehammer skal trykke disse for oss, hvis noen lurte :)

begynner å bli utrolig sliten av dette nå jeg faktisk. Gleder meg selvsagt til lørdag, men gleder meg nesten ørlitt mer til mandagen, da jeg kan legge meg på sofa'n og ikke gjøre NOE som helst. hihi.

vi skal ikke på noe bryllupsreise i nærmeste fremtid heller, så dere skal ikke se bort ifra at det kommer noen bilder etterhvert heller :fnise:

Kan tenka meg du blir sliten ja :klemmer: Tar på både fysisk å mentalt å ha de travelt :dåne: Men når de e for en så kjekke ting en blir sliten så e de verdt de :hoppe:

Ska dåkke ha nåke fri itte bryllupe då, elle spare dåkke alt te seinare?

Tror eg snakk for flære når eg seie me gleeeede oss te å se bildår fra den store dagen dåkkas :juhu: :juhu: De komme te å bli sååååååå fint :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gleder meg masse til å se bilder!!

skjønner at det kan bli litt stress rundt nå ja... må passe på at du klarer å nyte selve dagen da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...