Gå til innhold

Mine bryllups-planer :)


MrsG

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mia83: tja.. har ikke helt oversikten men.. vi er nok godt over 100 000.. ooops! :fnise:

har ikke turt å finregne på det enda.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er masse penger det :overrasket:

Meeeen så lenge de blir brukt til et så godt formål er det heeeelt greit :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det ble mye bra bilder!! Vi kommer også til å fikse takkekort selv... så mange som kommer til å ta bilder av oss på kirketrappa, så må det jo bli noen bra?!?!

vi har brukt over 100 000 vi også... penga flyr fort a gitt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Heeei min kjære MrsG!!! :)

This is your maid of honour speaking. Fnis.

Herre fred, kjære du...som jeg har kost meg med å lese om dine forberedelser og ikke minst referatet fra sjølveste dagen. Tårene rant! :) Var en av de nydeligste dagene jeg har opplevd ihvertfall. Enda godt det finnes fotoapparater og slikt, for jeg gikk egentlig i ei slags tåke hele dagen. Nervøs og gire opp og gæærn :)

Jaja....jeg er inne på bryllupsforumer og slikt om dagen je ama. Begynner å krible litt i bryllupsfoten.

Hei til alle dere andre her inne også forresten :) Som dere sikkert forstår så er det en MEGET erfaren og pliktoppfyllende og god forlover jeg skal ha (MrsG altså...) når jeg også skal gifte meg om litt...

Ha en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pysepus
ikkeno :)

Kanskje det bare er inni hodene våre det skjer noe? :lur: Men du er sikker på at det er ikkeno eller? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...