Tusle Skrevet 25. april 2008 #521 Del Skrevet 25. april 2008 Koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 25. april 2008 #522 Del Skrevet 25. april 2008 uff spør presten om slikt?!?! hva svarer man da.. ehh... jeg har vært i 2 kirker i hele mitt liv? problemet mitt er at jeg alltid begynner å fnise på helt upassende steder... som for eksempel hvis noen slår seg, en seriøs setting.. eller generelt når jeg blir litt nervøs.. sambo synes bare det er søtt.. men vet ikke helt hva presten kommer til å si når jeg begynner å rå fnise når han spør hva slags forhold jeg har til kirken og hvorfor jeg skal gifte meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 25. april 2008 Forfatter #523 Del Skrevet 25. april 2008 ja han spurte om litt sånn for å ha noe å si om oss i talen sin var ikke så mye han spurte om akkurat relikion og kirken og sånn da.. heldigvis. hehe. jeg er også nemlig sånn.. fnisete når det kommer til andre som slår seg og sånn kan ikke noe for det!! heldigvis er gubben veldig pratsom og veldig flink til små-prat (pjatt ) så han tok over og det gikk veldig fint! idag fikk jeg mail fra presten og han hadde fått papirene våres også, så DA ble jeg letta, ja! i kveld har vi gjort ferdig "bryllupsnøttene" våre også har delt inn alle gjestene i lag, og funnet ut en del av konkurransen skal løses som et talentshow, der hver gruppe skal vise oss et talent, gjerne i sammenheng med dagen (skrive et dikt og fremføre , ellerno sånt) tror det blir kjempegøy! og til slutt skal vi holde trylleshow da, er det meningen hvertall gubben kan trylle (litt hvertfall) og jeg kan.. stå å se på han har tilogmed sånn svart kappe, han tok den på istad.. trodde jeg skulle le meg ihjel nå mangler vi: -gjøre ferdig bordkortene- meg - musikkanlegg- han -kopiere opp sangheftene- han - sende kirkeprogram til trykker - meg - ordne trylleting - han -kjøpe inn litt snacks og sånn til utpå kvelden - blir vel meg, tenker jeg.. - brenne cd'er - bestille kaka! - ordne disse do-kurvene -prøvetime på onsdag - hente leieklær neste onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 26. april 2008 #524 Del Skrevet 26. april 2008 Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 26. april 2008 Forfatter #525 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) her kommer noen smakebiter fra fotograferingen jeg fikk under utdrikningslaget mitt forroge helg! meg.. mere meg.. svart/hvitt.. og meg, ja og litt til.. Endret 26. april 2008 av MrsG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. april 2008 #526 Del Skrevet 26. april 2008 Så fine bilder!! Om to uker blir det nok tatt eeeenda finere bilder!!! :hoppe: To uker, tenk det da!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 26. april 2008 #527 Del Skrevet 26. april 2008 Nyyydelige bilder!! :-D To uker igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 26. april 2008 #528 Del Skrevet 26. april 2008 :dåne: søtingen!!! Utrolig fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 27. april 2008 #529 Del Skrevet 27. april 2008 Så utrolig søt du er! Veldig fine bilder, og jamen meg ikke lenge igjen til den store dagen nå! Oj tiden går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 27. april 2008 #530 Del Skrevet 27. april 2008 Så fine bilder og du var jo så søt så Nå er det snart den store dagen og dere er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 27. april 2008 #531 Del Skrevet 27. april 2008 det var kjempefine bilder!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. april 2008 #532 Del Skrevet 28. april 2008 :hoppe: Neste uke skal du gifte deg!!!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. april 2008 #533 Del Skrevet 28. april 2008 Så morsome og fine bilder Er det du som er nestemann ut nå som englefjes er blitt fru? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 28. april 2008 Forfatter #534 Del Skrevet 28. april 2008 takk for bilde-skryt alle sammen dinedama: tja... tror det? har ikke heeelt oversikten, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. april 2008 #535 Del Skrevet 28. april 2008 Ja etter som jeg forstår og har sett så er det deg :hoppe: heldiggrisen :juhu: er det mye som gjenstår nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 28. april 2008 Forfatter #536 Del Skrevet 28. april 2008 woppeeee!! tja.. litt som gjenstår, ja skal vi se.. - MÅ bestille kaken i løpet av.. onsdag. - lage ferdig bordkortene - brenne cd'ene - fikse annoser til avisene - trykke kirkeprogrammene - lage sangheftene - finne et sted der musikerne kan øve litt før vielsen.. - finne ut hvem som baker hva - øve på å si "ja". (det er vanskelig! ) - reise til oslo tirsdagen før og hente blomstene - prøve å ikke bite neglene mine.. hehe - hente leieklærne til gubben og pappa onsdagen før. hadde litt danse-trening på stuegulvet, med nye sko!, i kveld.. hehe går heldigvis ganske bra, faktisk. hvertfall når ikke han finner på noe uforutsette krumspring da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 29. april 2008 #537 Del Skrevet 29. april 2008 Bildene var kjempefine! Skikkelig fotogen du! :-D Skjønner jeg må ta meg en skikkelig runde med listene mine når jeg ser hvor stålkontroll du og andre her inne har. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 29. april 2008 Forfatter #538 Del Skrevet 29. april 2008 tro meg.. jeg har IKKE stålkontroll! hehe langt ifra, dessverre. er så mye ringing om dagen, får helt fnatt. imorra er det prøvetime! jippi! oi, kanskje jeg skulla skrive ut noen bilder så frisøren kan se litt hva jeg har tenkt.. og så skal jeg på kakejakt.. ps: kjempefornøyd med at neglene holdt under hele fotball-kampen ikveld! noe av det verste jeg har vært med på... haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 30. april 2008 #539 Del Skrevet 30. april 2008 tro meg.. jeg har IKKE stålkontroll! hehe langt ifra, dessverre. er så mye ringing om dagen, får helt fnatt. imorra er det prøvetime! jippi! oi, kanskje jeg skulla skrive ut noen bilder så frisøren kan se litt hva jeg har tenkt.. og så skal jeg på kakejakt.. ps: kjempefornøyd med at neglene holdt under hele fotball-kampen ikveld! noe av det verste jeg har vært med på... haha hvilken kamp?!?! ikke si at du er mau fan eller no... jeg tar rett og slett med meg hele laptoppen jeg, når jeg skal på prøvetime.. når enn det blir... nå er det ikke lenge igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 30. april 2008 #540 Del Skrevet 30. april 2008 Så fine bilder Ikke lenge igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå