Gå til innhold

Kjære engler ..poolboyen har snart bursdag.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper vi har alt under kontroll nå -- noen som har peiling på hvor mange som kommer ??

Og hva med bursdagsgaver ????? :o

*bli kjempestressa - bare To dager igjen nå*

*en rask tur innom solariummet for å fikse på fargen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg kan skaffe magedansmusikk. Ligger en cd i lysthuset etter at vi prøvde kostymene sist...

Tror ikke vi trenger å øve noe særlig mer, hofterullingen til Virgo er fantastisk, så kanskje du kunne gi noen tips til oss andre ?

Brusen er ferdigfarget den !

Uten bivirkninger, har egenhendig prøvesmakt. Mulig jeg kjente litt lyst til å breke etter den hvite, men det gikk fort over !

Solariumsfargen er på plass og jeg er heeelt klar !

Noe mer jeg skal hjelpe til med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok jenter - rrrrrrrrrull med hoftene ...rist løs nå .....ikke glem å bruke armene ......*vise ivrig hvordan det skal gjøres* :ler:

hm ..vi trenger noe glittet og stas ......noen armbånd kanskje ...det klirrer liksom ikke helt som det skal :roll:

forresten - jeg finner fremdeles ikke godteposene ...jeg driver og leter etter de på ballongtråden tror jeg det var ...noen som kan bli med og lete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Fant godteposene bak solariumet til Bertha !

( Og nå mangler det en til :oops: )

Hvor er bursdagsbarnet, han har vel ikke reist til fjells ?

Nå swinger det for oss andre hofterullere også. Takk for hjelp Virgo, nå er vi klare for generalprøven i morgen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det samme ..hvor er bursdagsbarnet ...? skal prøve å nøste i noen tråder og se om jeg kan finne ham ......kan ikke gå glipp av sin egen fest ..og ikke når vi har slitt så masse !!!

Så flinke dere er nå med hofterullene!!.. den musikken passer kjempebra Hilde KS........wahooo ..detta blir bra :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg ruller på hoftene så svinger jurene mine noe aldeles forferdelig!

Kanskje jeg skal feste noen bjeller i dem slik at det blir en litt morsom klang?

*mumser godt fra en godtepose jeg fant henslengt i hekken*

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

OG HVEM VAR DET SOM HADDE SOLARIUMET ETTER BERTHA ?

Eh, det var visst meg det :o

Ja da anser vi årest påskekrim som oppklart.

Hilde var godtemorderen. MEN jeg slengte ikke noen poser i hekken. Var for mye godt i dem til å sløse......

Iler og kjøper litt kokosboller i erstatning !

Dagens jungelord : Hilde er hard mot godteposene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litago, det med bjeller i jurene var jommen en god ide! Klarer du å spille "Happy birthday to you" på dem tror du?

Vi andre kan jo feste et par i bh'n, kanskje. Lage et slags kor for Litago. Men det spørs vel om det blir samme schwungen over det.....

:-?

*løper av gårde for å prøve*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmf ..nei ....har testet ut det der med bjellene ..mine ville ikke klinge i det heletatt ... :o Tror nok de er bedre egnet til Litagos jur .....kan heller klirre med armbåndene jeg ..*klirre klirre ...vrir elegant på hendene *

Synes forresten det er dårlig gjort å spise opp de fine godteposene jeg har laget *furte*............... :-?

Jeg tror forøvrig det kunne være en god ide å bli enige om en bursdagssang ......skal de få velge hver sin - eller skal vi velge for de? Dumt å stå og krangle om det liksom ...... :oops: Hurra for deg - er jo fin da ......eller blir det den engelske? ...eller noen som har andre forslag ? Væren hvilken ønsker du helst at vi synger til deg? Og Milo??? *kikker litt rundt men uten nevneværdig håp om å få øye på en lekker brun poolboy med noe hvit rygg .............*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil helst at dere synger "hurra for deg". For da kan jeg få stå i midten, og dere kan gå i ring rundt og holde hverandre i hendene og bukke, nikke, neie! *elsker å være midtpunkt* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*pust,pes, - tørker svette*

Har nå testet ut "hurra for deg" og "gratulerer med dagen" med jur og bjeller.

Gratulerer med dagen går greit. Få noter i sangen og bjellen (og jurene) ringler vakkert. Men det blir temmelig atonalt på "hurra for deg"! :o

Jeg foreslår derfor at jeg kan riste/spille "gratulerer med dagen" som et solo-innslag, mens jeg på "hurra for deg" er mer i bakgrunnen. Og hvis noen klager så sier vi bare at Nordheim har hjulpet til med arrangementet. OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glimrende - glimrende Litago :D

..men du ....du får vel passe på å være nymelket kanskje før du skal opptre - passer seg ikke med melkesprut rundt omkring :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så jeg som hadde tenkt å samle opp litt da gitt!

Med alle de hoftebevegelsene som er nødvendig for å spille rent så blir det jo krem vet du. :D

Hadde tenkt å servere krem til Irishen sånn rett i koppen jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nu er den store dagen her! :D

Nu tenker jeg at de små individene som frekventerer dette stedet blir meget overrasket! Georg og jeg har nemlig skrubbet og vasket både bassenget, diverse stoler, palmer og gullsykler. Vi har holdt på i hele natt! Jaja, jeg har slumret litt nu og da, men men...

Ja, nu lukter det friskt og godt her! Nu kan festen starte! :)

Uffameg da, hva var det som falt ned i hodet på meg? En slapp ballong?

Ja det må jeg si...... flere av disse ville jeg ALDRI ha godtkjent hvis det var opptil meg. *rister forferdet på hodet* :o

Jaja, nok om ballonger av sviktende karakter. På tide og sette frem duene som skal fly opp som fredsduer når bursdagsbarnet ankommer. Jeg har puttet dem i små bur som automatisk åpnes når noen kommer anstigenede..... Og de har nok med mat og vann i burene. Man skal nemlig passe godt på sine venner duene!

"Ser dere siden da små venner duene mine! Dere vet hvor vi møtes når dere er frie vet dere? Ja riktig ja... Frognerparken! "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hilde K S

GRATULERER MED DAGEN MILO !

Får ikke til dette med fargene og størrelsen på bokstavene.

Bruk fantasien og se for deg gratulasjonen i stor og rød skrift !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hmmmmmmm... - jeg lestelokalavisen hans nå nettopp, og der var en stor annonse der det blant annet stod "bortreist på dagen" og "vennligst ingen blomster til hjemmet"

Mange er i tvil nå! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså!!! For lange tider siden annonserer han sin kommende bursdag m brask og bram, sånn at d skal være 100% sikkert at ALLE!!! på KG er forberedt. Den store dagen opprinner omsider, men....hvor i huleste er bursdagsbarnet.....???? :o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag: Gratulerer med dagen, Milo!

Nå som du har fått den oppmerksomheten du ønsket, så har du vel til hensikt å stille opp? :ler:

Håper dagen din blir fin!

Jeg har forresten farget ulla mi gul, jeg! Tenkte jeg skulle kle meg ut som påskekylling nå i disse påsketider! Hva synes dere? *snur seg rundt og tar en piruett på den nyvaskete bassengkanten*

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...