Gå til innhold

Kjære engler ..poolboyen har snart bursdag.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

*smører fornøyd salve på sårene* Tusen takk Aricept :-D jammen bra du er her .....tenk de fæle arrene jeg kunne fått hvis jeg ikke hadde fått denne fantastiske salven ....

Lurer på om de trenger salve de ute i bassenget også :roll: .....kanskje Litago får gnagsår under klovene sine av å stå på det surfebrettet ...ikke akkuratt grønne gressenger det der :ler: ......

nå hadde det vært godt med iskrem .....spiser engler iskrem???? har ikke sett noen iskremspisende engler her når jeg tenker meg om ....sukk ...HAR lyst på iskrem jeg altså .... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...mikse. mikse..mikse.. kan jo ikke la Bertha gå med neseklype-gnagsår heller da!! ..... Her Bertha, værsågod. Husk, den må smøres på i tynt lag.

..å.venter på svar med det med iskremen jeg.. håper engler kan spise iskrem assa... det er nemlig innmari godt!.. kanskje det går an å lage en iskrem med pærebrus-smak??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sjekker under klovene*

Nix, ingen gnagsår her! Er etterhver blitt vant til det vet du! :D

Men jeg har kjemperproblemer med nipplene. Tror ikke de tålte å ha så mange bjeller hengende.

Har du en god krem for nippler med bjelle-allergi??

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komme så, Litago..... Kåååm kyyyyyyyrraaaaaa!

Synes det har blitt nok bading for en stund nå. Se - huden vår er jo helt skrukkete. Litt festlig på kuflekkene kanskje, men definitivt ikke på min lyserøde og vinterbleke Bertha-hud.

*drar Litago med seg etter halen opp til pool-baren*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dessverre ingen salve mot nippler med bjelleallergi.....

vil anbefale avholdenhet....men det er vel lenge til neste fest?? klorvann er jo heller ikke bra for jura dine...så bli i baren med Bertha en stund du Litago :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tolker det som avholdenhet mot ballongblåsing og Wonderbaum-svømming.

Litago - la oss meske oss i baren med god gammel pærebrus!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg mikset drinker ..kom og forsyn dere .....*setter frem et variert utvalg av fargerike drinker i høye glass og med parasoller og annet dilldall oppi ..* ............Selvsagt laget med hovedvekt på et innhold av pærebrus ..men også annet godt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... ahh.. nyter solen... og tar en av Virgos drinker. den røde og gule så innmari god ut.... :P

*slurp*slurp* ....den var leskende og god i den stekende sola ja!..

mangler bare en brun kjekk poolboy nå... eller en bartender..har vi noen bartender-engel mon tro....??....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*vrir seg en smule kry og en smule beskjeden* ...vel ....altså ...eh ....jeg lå og lurte i buskene under et "hvordan mikse drinker "- seminar som ble avholdt en gang dette århundret ......og da snappet jeg jo opp litt forskjellig :wink:

Noen som vil prøve denne oransje bobler? Den er aldeles fabelaktig :D frisk og sprudlende og samtidig søt og fyldig med en anelse fersken smak ......eller var det en smak av sitrusfrukter?? :o Eh ..jeg må smake selv ....*slurpe slurpe * ....mmmmm nyyydelig jo !!! :lol: Beholder denne selv tror jeg ...si fra om noen vil ha maken ...... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...