Gå til innhold

Kjære engler ..poolboyen har snart bursdag.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva i all verden gjør du med Tøffelheltens truser på hodet Lea??? :o

Nå har du virkelig noe å forklare unge frøken!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Bertha... så store øyne du har...

Forklare?

Eh..

Jo, jeg våknet plutselig i Tøffelheltens undertøyskuff og oppfattet at jeg var naken.

Så da fant jeg bare en truse og det eneste stedet den passet var på hodet.

Bedre enn ingenting, tenkte jeg og hoppet ut av skuffen.

Denne Tøffelhelten er jammen smal over hoftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I undertøysskuffen hans? Våknet naken?

Den får du dra lengre ut på landet med!

Den eneste måten du får bevist den storyen på er at Tøffelhelten legger inn en beskrivelse av at han har på seg dine klær på vandretråden om "hva har du på deg nå" på Velvære.

NEMLIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det faktum at Lea sykler rundt med WUNDERBAUM vel så mye å bekymre seg over, kanskje?

*alvorligtalt* :o

Det stinker jo......vetikkehva, men det er vanskelig å konsentrere seg om svømmingen i hvert fall.

*blubb igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*rister på hodet over Lea*

Den jenta er på vei utafor, sier jeg bare.

*ligger og dupper på brettet og slapper av med et strå mellom tennene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Litago!

*Rister vannet ut av de mørke lokkene*

Jeg kan ikke svømme uten den magiske flyte-magen min. Den la jeg igjen hjemme i dag. Visste jo ikke at jeg skulle bade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jovisst kan Lea svømme. Det er derimot alle de 41 typene av Wunderbaum som hun har hengende rundt halsen som trekker til seg vann........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Du kler jammen den neseklypa skikkelig godt Bertha!

Sikker på at du ikke vil ha en Sputnik-truse til å ha på hodet og et par wonderbaum rundt halsen?

*stikker nesa opp i luften og ignorerer Berthas latteranfall*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers takk, Lea *hirr-hirr*

*snakked i desa*

Ta deg en pærebrus heller, og slapp av. Kan du ikke heller surfe litt sånn som Litago gjør? Det lukter definitivt mindre.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Koster kvist og blader av klærne og ut av håret* Huff - vi må se og få tak i en gartner- disse rosebuskene er alt for svære og uoversiktlige .....har rotet rundt det i mange timer nå i forsøk p å komme meg fri *rispet oppgitt på hodet*.....se på meg - jeg er full av skrammer :o Må ta meg et bad - og så smørre en salve på slik at min jomfruelig vakre hud ikke får varige men. *kikker bekymret på en serdeles rød og hissig skrape på den ene armen*

*snuse snuse* ...hva i allverden ...det stinker wunderbaum lang vei jo ???? *snuse sniffe* *atsho!!* huff da ...hvem er det som har parkert bilen sin her inne ??? *kikker rundt - går etter lukten* *får øye på en trehjulsykkel .......og Lea i bassenget med sputniktruse på hodet !!!* hva i allverden ...så det er DER lukten kommer fra!!!! Og hva er det jeg ser ?? En surfende ku????? :o Og Bertha med neseklype!! Det kan jeg godt forstå !! Nei nå har jeg aldri sett på maken !!! Tror jeg på sette meg nedpå litt *setter seg rett ut på plenen* *blir sittende å måpe i ti minutter -minst!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...