Gå til innhold

Kjære engler ..poolboyen har snart bursdag.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hm ...hikk... stå på hodet mens man spiller ludo er morro! Er bra det finnes sugerør til pærebrusen! ...hikk...

Jeg har lyst på tre seksere på rad! Jeg vil ha massasje! ...hikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Donna

Du jukser Veslejenta !!!!! du har en annen terning i hånden !! få se på den ! ser ,man det ja ...det er bare seksere på den !!! fy deg ...trodde du at du skulle lure til deg litt masasje nå hva?

:ler:

litt mere pærebrus *sprette en kork * *slurpe slurpe ..mmmm hikk * (ups :oops: ) nå og bort med jukse terningen så skal det bli gøy her ...*trille terning* ..OI !! fikk sekser jeg !! :sjarmor: *trille negang til* ...femmer denne gangen ,...... :wink:

*slurp* ..synes den blir bedre og bedre dag for dag denne pærebrusen her ...hihi....Hvordan gikk det med farge-forsøkene Hilde KS - fant du ut hva som gjorde pærebrusen så beruzzzzzzende zzzzzzmakfull?( hehe neida ..bare later som ...har ikke fått z-bivirkninger :ler: )

hvem sin tur å trille nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miiiiin tur! Jeg jukser ikke. Jeg jukser aldri!

Kaste terning! Oi, en sekser.

Kaste en gang til. Enda en sekser. mer pæææærebrus! ...hikk...

Kaste en tredje gang. Nå lukker jeg øynene. Tør ikke å se hva det ble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke mer! Dere fusker jo hele gjengen :sinna:

(= dårlig taper)

Setter meg under palmen (Rhododendronbusken) her borte og slapper av litt i stedet for. Si fra når det skjer noe mer interessant.

*furte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

:hoho:

jeg fikk tre seksere !!!!!!!! *juble* *viser stolt frem den ekte ternigen jeg bukte*

ok ..venter på premien .... :sjarmor:

blææææ Bertha - det lønner seg ikke å jukse :ler:

*slurp * godt med pærebrus gitt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også ha massasje av Milo.

Juksa ikke jeg! Fikk tre seksere på rad mange ganger. Var ren flaks! Lover!!!

Setter meg og furter sammen med Bertha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

sukk ..litt kjedelig nå når to sitter og furter ....*gruble og tenke*....kom på noe lurt jenter !!! alle kan vel få massasje av ham vel?? først så fremfører vi en lekker magedans - så kan vi få massasje tilbake .....men hysj ..ikke si det til noen da :wink: ..hihi....for da blir det sikkert så mange som vil ha :ler:

hvordan går forresten forberedelsene til bursdagsfesten? noe vi mangler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er foresten Sverre og Bob Kåre Væren?

Sverre og Bob-Kåre er blant menighetens eldste og mest betrodde genmanipulerte kjempeagurker! Det er pga. de genmanipulerte agurkene at vi har agurkstativet hengende på veggen til lysthuset...

Agurkene kan brukes av alle, og til det meste... :ler:

I de gamle trådene våre handler det mye om disse agurkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

*holde seg for ørene* hva er det du sier Væren ?? :o

ser for meg de voldsomste agurk-orgier jeg nå :o - en gjeng halv- og helnakne engler i fri utfoldelse med genmanipulerte agurker :o Kan du som menighets vær virkelig tillate slik??

(eller er det jeg som har skitten fantasi nå? :oops: hihihi) for mye pærebrus kanskje :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurkene ja.... :oops: :oops: :oops:

Hva om vi begynner produksjonen igjen?

Ingenting slår en god agurk........

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho::hoho::hoho: Dere er bare ikke sanne altså...kanskje bra at ENKEFRUENE ikke er her nå.Da hadde de vel fått Hakeslepp og blitt stumme tenker jeg.

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Enkefruene er vel litt opp i årene de kan jeg tenke meg - de har sikkert testet ut agurkene - slik at de kan fortelle oss hvilke som er best å benytte seg av :hoho::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoho::hoho: Det skal jeg ikke ut tale meg om,men de vet sikkert hva de kan brukes til eller???

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er på tide at noen samler trådene her... Dette går jo over alle snøvleskaft

:roll:

Væren? Litago? Kan noen vennligst forklare hvor skapet (agurken) skal stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Ja altså *fornærmet* når man har genmanipulerte agurker med herre navn - og sier at de kan brukes av alle og til det meste så trengs det mer utdypende forklaring tror jeg ....... :oops: hmf ...hva skal en stakkar liten jomfru tenke da? slike usedelige utskeielser og insinuasjoner på en engletråd?

hmf ...tror her er på tide med sensur jeg .....( hihi eller en bruksanvisning i hvordan benytte agurkene til det de nå kan brukes til ...hva nå det måtte være ....agurksalat kanskje? :hoho: eler andre ting .... :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au! Dobbelt au! :o

Ikke noe agurksalat her i gården nei! :fy:

Vi må stelle pent med agurkene. Slik at de steller pent med oss.

Nemlig.

Agurker er sarte vesen og hvis vi ikke tar godt vare på dem så slutter de og vokse og blir slappe i fisken.

DET vil vi vel ikke ha noe av, vil vi?

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...