Gå til innhold

Kjære engler ..poolboyen har snart bursdag.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg vil også være med å lage FEST ved bassengkanten....

og i farta Gratulerer med dagen som har vært Væren :bursdag:

og trøffelkake er jo bare kjempe godt da *namnam*

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Donna

*gruble - fundere ...med et meget trett og slitent hode* .......hm ......trøffelkake .....trøffel ...(hva i huleste er trøffel?? sopp??:o )

Trøffelhelt ...........en helt - det vet jeg hva er ........men hm ........*gruble*....heter det ikke TØFFEL helt da? :o er ikke det en som er dominert av damen i huset og gjør alt han får beskjed om? ....hva har trøfler å gjøre med det? ..... :roll:

Geletrøffel DET er nam det !! *tenke*......hm ........tror noen må utdype dette litt nærmere ...er du spiselig Trøffelhelten ...? :wink: Vet iallefall at jeg fikk INNMARI lyst (inmari - det var nå og et ord å bruke ..bruker ALDRI det ordet jeg ...snodig ... :-? :roll: )innmari lyst på geletrøffel .....sukk ...blåser i slankingen - MÅ bort på butikken og kjøpe en ....kom Voffsen skal vi gå på TUR :D (*logre logre ...liten hund spretter rundt på gulvet*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
*gruble - fundere ...med et meget trett og slitent hode* .......hm ......trøffelkake .....trøffel ...(hva i huleste er trøffel?? sopp??:o )  

Trøffelhelt ...........en helt - det vet jeg hva er ........men hm ........*gruble*....heter det ikke TØFFEL helt da? :o  er ikke det en som er dominert av damen i huset og gjør alt han får beskjed om? ....hva har trøfler å gjøre med det? ..... :roll:  

Geletrøffel DET er nam det !! *tenke*......hm ........tror noen må utdype dette litt nærmere ...er du spiselig Trøffelhelten ...?  :wink: Vet iallefall at jeg fikk INNMARI lyst (inmari - det var nå og et ord å bruke ..bruker ALDRI det ordet jeg ...snodig ... :-?  :roll: )innmari lyst på geletrøffel .....sukk ...blåser i slankingen - MÅ bort på butikken og kjøpe en ....kom Voffsen skal vi gå på TUR  :D (*logre logre ...liten hund spretter rundt på gulvet*)

Jepp, det er den virkningen jeg har på folk. De blir lett usikre og grublende (nei, IKKE gobblende... :ler: ) når de treffer meg.

Navnet er som meg, med andre ord: Litt uklart, litt smakfullt, litt tvilsomt og både dominerende og underkuet. Meg i et egge... eh... nøtteskall!

Men la ikke dette forstyrre den ukritiske, bortimot panegyriske hyldesten og planleggingen av fest for alles skyllemiddel: MILO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

fremdeles super forvirra jeg :o hva er en trøffelhelt?? hva er trøffel ....trøffelkake ....nam ...det høres jo deiligt ut alt sammen :wink: ...sukk MÅ ut og kjøpe den geletrøffelen ...troika det er deilig det :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Iiiiii, ballonger! Skal jeg hjelpe deg å blåse opp et par, Bertha? Jeg har nemlig - tataaaaa - PUMPE! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Donna

Skal se hva vi kan få til Milo ....hehe ...men da får du legge deg i trening også .....så vi får en liten poolboy oppvisning :wink::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIRVEL!!! :D

Virvel med pumpa! Du er min venn for livet *klemme-klemme*

Stikk innom på blåse-ballong-dunad tråden min da vel, ellers er jeg redd Væren værer at jeg får støtte

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg stiller med pærebrus uten spesielle tilsetningsstoffer tilført under farging.

Det er så slitsomt for Bertha å være på fest når hun hele tiden må lete etter virvel.....

Gratulerer med overstått Væren !

Milo får vente med gratulasjoner til den store dagen !

Arabisk ? Hmmm

Da kan vi jo kle oss i haremsbukser og ha en real haremsfest !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er jeg veldig begeistret for smektende dans, av piker iført flortynne og gjennomsiktige gevanter.

bare sånn at det er nevnt........... :sjarmor:

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fredagskveld, så jeg tror jeg bevilger meg et digert glass med pærebrus. Av den rette sorten uten bivirkninger, vel å merke.

*slurp*

Kakebaking, bordpynting, godteposer og ballongblåsing får værsågod vente til uka igjen - jeg har blåst nok og er kaputt!!

Kanskje det skjer noe? Hørte noen nevnte smektende dans og ordet "arabisk". Skal Milo-gutten danse magedans for oss, mon tro?

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antagelig!

Han har smurt seg inn med ett eller annet... skokrem eller beis eller noe... men han hadde glemt å smøre seg på ryggen. Der var han rimelig BLENDA hvit!!! Så det helt tydelig da han løp naken forbi her tidligere i dag. Så han planlegger ett eller annet, det er helt tydelig! Følg med i neste episode av "MILO, bevarer fargen og tar vare på fibrene i ulla!"

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, Væren. Jeg får prøve å lokke han fram, slik at jeg får tatt en titt på disse zebra-stripene.

*kauker*

Oh-soooleeemiiiilllooooooooooo......!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

hihi såg han bare forrfra jeg ...så derfor såg jeg ikke den hvite ryggen ...lurer på hva han pønsker på ......kanskje han har øvd inn en smektende magedans som skal fremføres på bursdagsfesten? :sjarmor: lov å håpe :ler: nei dette blir spennende dere...

:D

*stemmer i med Bertha * "oh ..sooooleeeeemiiiilooooooo" !!!! :wink:

finner meg litt pærebrus jeg ....skål dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skål, Virgo. Vi låter jo riktig så bra to-stemt :D

La oss håpe det snart blir litt underholdning her. Jeg venter i spenning *siger ned i en agurkstol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Donna

slår meg ned sammen med deg - lener meg godt tilbake ....deilig å slappe av litt ....og kose seg med pærebrus :briller: ... ....blir kjempeskuffa dersom vi ikke får underholdning altså ...!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Tror dere misforsto litt, jenter. Jeg har kjøpt inn flortynne haremsbukser og glitrende topper ( små ) og litt anticellulittkrem til VI skal underholde Milo på hans dag !

Når VI skal underholdes bør det vel nevnes noe til Brad eller gutta i Chippendales ? ( Ok , kanskje litt svulstig )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chippendales? Eller hørte jeg noen nevne lørdagsopptreden med "Brad & The Chippendales"?

*sikle*

Ja, for vi bør jo samle litt inspirasjon til vi skal danse magedans for Milo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...