Gå til innhold

Kjære engler ..poolboyen har snart bursdag.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Donna

Kan noen vennligst legge ut en bruksanvisning ??? Hvordan fungerer disse agurkene - og HVA fungerer de som??? :o

For tenk om uskyldige lille meg skulle komme til å lage salat av de - eller trykke på feil knapp (har forresten agurkene knapper? :o )

Noen i denne menigheten må da ha et overansvar for disse genmanipulerte agurkene? eller er det fritt frem og benytte de når man vil liksom :-? ......(hehe og jeg spør fremdeles benytte de til HVA?) ikke salat altså .....det ødelegger den trinnløse hastigheten .... :roll: hm ....til dekorasjon på bordene kanskje? *gruble*...eller til .......hihi tja .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de kan brukes som flytebøyler i bassenget.

Eller til å ordne skygge når det er for varmt ute slik at pærebrusen holder seg kald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan de også brukes til...

Skulle gjerne hatt litt hjelp av en eller annen til å hente fram noen gamle minner fra "de gode gamle dager".... Hege? Tusenfryd? @lfa?

Hvem er det forresten som har Enzo nå?

Har ikke sett ham i agurkstativet på lenge...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Virgo.

Hvis du trenger bruksanvisning til agurkene være så er jeg redd for at du er for ung til å delta på hele festen.

Men du skal få være med i begynnelsen! :D

Og når klokken blir 22.00 skal tante Litago hjelpe deg til sengs

Jada. Skal lese godnatta eventyr og greier.

Og så kan voksen selskapet starte!!!!!!!! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Donna

Nææææææ! jeg vil være med på festen jeg også !!! Jeg er da voksen jente altså Pøh - legge meg .....leseing på sengen ....pøh! *temmelig fornærmet - armene i kors over brystet og ser morskt på Litago*......Og hva vet kuer om agurker liksom annet enn at de sikkert spiser de?

Hmf ...skal ta og lage salat av hele agurk-gjengen .....så slipper jeg å ergre meg over hvordan de liksom skal brukes .....

*gruble masse .......gruble enda mer .....*

hah! har gjennomskuet dere jeg ...blæææææ......det er sikkert helt normale agurker - vedder på at de ikke har trinnløs hastighet ....de er ikke genmanipulerte en gang ...og skal kun brukes til spising .... :ler: alt det andre som er sagt er sikkert bare oppspinn....Nemlig ! *gliser kry ..* :sjarmor: så det så - pøh - så mye hemmelighetskremeri for noen fille agurker ...bryr meg ikke om agurkene deres jeg ...ikke i det hele tatt ..nope ....liker ikke agurker en gang ......nemlig! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såda, såda Virgo.

Ikke gråte mer nå.

*klapper Virgo trøstende på hodet*

Klart du skal få være med på festen. Heeele natten.

Men du?

Kan du ikke ta meg deg en liten agurk hjem i kveld da? Og så kan du jo se hva annet du kan bruke den til utenom agurksalat???

Det er mye hygge i en god agurk skjønner du!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kikker på agurken - studerer den nøye ....holder den varsomt i den ene hånden mens jeg lar fingrene på den andre stryke saaaaakte opp og ned langs den. Den er kald å ta på .....den er glatt ...litt ruglet bare ......blir varm når jeg stryker den i hendene ......snuser på den ....den lukter friskt og godt*

tja ...gruble - hva kan denne brukes til da ...må prøve å finne ut av det ....kan ikke skuffe Litago - bør finne ut av det ....... :roll:

*mens fingrene stryker over agurken ....og øynene studerer den ...ser på lengden og tykkelsen - sier det pling!*

jeg vet -jeg vet !! ...Kom voffsen - hente pinn - eh agurken! " *kaster agurken opp i luften og ser den fly langt, langt unna .....og hunden løper etter*

:hoho:

DET kan den brukes til :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet da utmerket godt hva en agurk har for nytteverdi, Litago *fnyse*

*smører ei loffskive med gulost - og topper med tykke agurkskiver*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så man har lov til å spise de agurkene? Trodde de kunne brukes til alt annet enn å spise de jeg... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man har lov til å spise de agurkene? Trodde de kunne brukes til alt annet enn å spise de jeg... :o

trodde jeg og - men ingen vil skrive til hva :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til er ein agurk berre ein agurk..... Ein gong kunne synet av ein agurk sette i gong samtalar om krigen og unionen med Sverige. Når folk ser ein agurk i dag, så ser dei berre ein agurk.

DAGSAVISEN

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så slemme dere er.. dere bare forvirrer meg..

*stjele noen slurker pærebrus*

Menneh.. åssen går det med planleggingen av bursdagsfeiringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virgo?

Du som er sjefsplanlegger har vel snart agendaen klar?

Kommer Brad? Blir det agurkmesterskap? Er pærebrusfargen under kontroll? Og vil vi klare å blåse opp alle ballongene som Væren slapp i hodet på oss?

*gleder meg til party* :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh - skal vi se .....*kikker på blokken* ....

ballongene er vel klare snart er de ikke? det ser iallefall slik ut ...

maten er bestillt .......skal vi se .......

Jeg er redd Brad svikter ..så muligens vi burde vurdere hvorvidt han skal få stå som engel i medlemslisten...han er ikke noe særlig imøtekommende må jeg si ... :-?

agurkene de nekter å være med etter all diskusjone som har vært rundt de .....tror de fikk litt personlige vansker etter alle hentydningene om at du muligens kunne brukes til forlystelse nedentil liksom :oops: :wink:

pærebrus fargingen overlater jeg til Hilde KS - Hilde - er du der?? Hvordan blir fargene???

Synes vi skal lage en gul pæregrus ......til VÆREN.

skal heiagjengen fremføre noe nummer??

Og hva med magedanseshowet og haremkostymene???? :o *bla fort i blokken - se vedlig stresset og viktig ut * oi - det ser ut til at ingen har fått delegert den oppgaven - Hvem kan skaffe magedans musikk?? og kostymer??? hallo - hvem melder seg??? kom igjen nå ..vis litt innsatsvilje .....du der ...ja du der bak - hva med DEG ????

Bør vi ikke ta litt sol også kanskje ?? så vi blir lekre? og hva med juksepiercinger i navlen?? finnes det forresten? eller kan noen lage ? noe som glitrer takk ...

mye å gjøre ennå ser det ut til - har ikke tid å stå her og prate ....sett i gang alle mann ....!!!! *løper avgårde*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...