Gå til innhold

Kjære engler ..poolboyen har snart bursdag.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Donna

Kjære englemenighet. Tar meg den frihet å informere dere alle om at nå har snart poolboyen vår fødselsdag (15 april)- og da synes jeg det er på sin plass å påsjønne hans dyktige innsats som eh ja ..poolboy.......med en heidundrende fødselsdagsfest ...! :D har vi ikke masser av pærebrus som bare venter på å bli drukket? Og skumboller ...og.......annet snadder .....

Noen som vil lage bursdagsfest? :hoppe:

Si ja da ...Milo fortjener da det ....og kanskje han viser oss en av sine berømte hoftevrikk og svung med bladplukkeren .... :wink: DET vil vi gjerne se altså !!!!! hihi :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:( ... snufs, og menighetsoverhodet hadde bursdag i helgen og lå alene i lysthuset! Men feire ham som fisker løv opp av bassenget, de skal de!

Uff, ikke lett å være menighetens overhode i disse dager... *hulker meget fornærmet og ekstremt høylydt* :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

OI stakkars Væren !! Gratulerer så masse (og svært ærbødig) med overstått Kjære Vær !! :wink: Visste ikke at du hadde fødselsdag ...da hadde vi selvsagt laget en ikke mindre heidundrende fest til ære for deg !! :D

Men det går jo an å feire deg litt også da ..ikke sant .....Milo OG Væren :wink:

Gratulerer igjen :bursdag:

Hurra - hurra - hurra for Væren - vårt meget dyktige menighetsoverhode :D

og ikke no' smisking her altså ...hehe ikke jeg nei ..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Vi tar en dobbelt-fest for Milo og Væren.

Da blir det dobbelt så moro, dobbelt så mange festdeltakere og dobbelt så god mat og drikke.

:briller:

Det skal bli litt av et kalas, skal dere se :sjarmor:

Væren - pssssssst! *klemme-klemme* Grattis litt sånn på etterskudd. Hadde jeg visst det, så skulle du neimen ikke sluppet unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P JIPPI!

Væren er glad som en sau igjen!

Tusen takk for klemmer og oppmerksomhet!

NÅ kan vi feire poolboyen - og litt meg, da, selvfølgelig... :ler:

I alle fall kan vi begynne planleggingen av noe mrsmt!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette må bli bra, alle vet jo etter diverse TV-innslag at ull har det best med Milo.

:ler::ler:

Jeg blir forøvrig 33 før ham, men dagen skal feires i stillhet. Vennligst ingen blomster til hjemmet, er det ikke dét det heter?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

'Bortreist på dagen' kommer jeg og min kjære til å være på bursdagen hans, men vi rekker akkurat tilbake til Milo sin fest..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menyen vil da være marsipankake og pærebrus!

Men.....ingen bursdag er komplett uten godtepose! (kanskje vi kan ha pølser også?)

Og Væren: :bursdag::hoppe::bursdag::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Å du store min. Forrige uke spiste jeg kake seks av syv dager grunnet diverse bursdager og rester etter disse, og denne uken har det allerede vært én bursdag med tilhørende kakespising... og nå kommer det altså mer kake?!?

:o

*raaaaap*

:sjarmor:

Ok, jeg tror det er plass til mer, bring it on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Menyen høres bra ut ..meget bra ut ... :sjarmor:

hva skal vi ha i godteposene da? jeg kan godt lage de ..men kom med forslag. Seigemenner kanskje? og hva annet? .....

Lurer på hvilken kake Væren har lyst på jeg? :roll:

Skal vi ta sjansen på noe av den røde pærebrusen ...eller ble rett og slett bivirkningene for store til at det er tilrådelig ? hihi....var litt gøy da med den røde ... :oops: :wink:

Da dekker vi til langbord ved bassenget ....og duskejentene kan jo øve litt da ..og så fremføre et par hyllningsdanser ..en til hver av "bursdagsbarna" :ler: Og vi trenger litt mosjon når det blir så mye snadder å få :oops: ....dessuten er det mye bursdager om dagene .....

*løper avgårde for å ordne med poser til godteposene *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på trøffelkake! Deilig mandelbunn med trøffelkrem, marsipan og sjokoladelokk øverst!!! Yndlingskaken min, søt og god - akkurat som meg!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seigmenner er et MUST i alle godteposer :briller:

I tillegg foreslår jeg lakrisbåter, bamsemums og ekno.

Får jeg være med og blåse opp ballonger? Pliiiiis! Værsåsnillda!!!

*hoppe-hoppe-hoppe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*plasserer en trillebår med 44,7 kg uoppblåste ballonger str. XL på bassengkanten*

Vær så god, Bertha! Ta deg ut!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

"oppi pose med den ..oppi pose med den ....og den ...tra lala ....og et par sånne ...mm ser gode ut de derre lakrisbåtene ...ingen som ser meg vel?" *kikker rundt seg* ......"nope .ingen ...da spiser jeg et par båter ....mmmm deilig ..må prøve seigemennene også ...tenk om de er feilvare :o :ler: " *smatte tygge* ..."definitivt ikke feilvare ...duverden så godt det var med snop da ...skader sikkert ikke om jeg smaker litt innimellom hehe"

*plukker videre i poser - kikker på Bertha og alle ballongene - føler meg svært fornøyd med min oppgave :sjarmor: * :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører jeg prat om et felles fødselsdags-selskap?

Ja da trenger vi mengder med rullekaker og et par portvin.

Hmmm. Kanskje vi også bør ha en strenge-kvartett som kan spille klassiske perler i et hjørne av haven?

Og så trenger vi jo duker da... og blomster.... og hva om vi brukte det arvede kaffeservice fra gamle tante Molla?

Nei, jeg må skrive ned alt dette jeg.

Et fødselsdagsselsap krever nøye planlegging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

HAH! Jeg så deg nok Virgo! Du spiste godterier du!!! Skulle skamme deg. Er det ikke meninga at bursdagsgjestene skal få godteriene? Jammen godt Kverulant-engelen fikk se dette! Innmari moro med bursdagsselskap hvis du har spist opp godteriene på forhånd!? :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

har ikke spist mye altså .... :oops: Se det er MASSE i posene :sjarmor::wink:

Eh ..enkefrue .....kanskje du bør gjemme det gamle kaffeserviset - eller passe veeeeeldig godt på det iallefall .....for pærebrus i ubegrensede mengder ..(og særlig den røde hihihi - har vært i testpanelet jeg ..så DETTE vet jeg ) ..har en tendens til å få folk i megent god stemning ...og for å si det på en pen måte -temmelig ustø på beina .... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PUUUUUUH...! :oops:

*puste-pese*

....når jeg tenker etter.....så mente jeg vel ikke at jeg skulle blåse opp alle ballongene i hele verden, Væren.

Bare noen få, søte, små liksom..... Og så har jeg så forferdelig astma!! *dobbelt-pese*

(Går de på den, mon tro?)

Kjære Enkefrue! Kan De virkelig tillate denne formen for barnearbeid??? Det er jo rett og slett *pes* usømmelig...!

...bare 44 kg ballonger igjen nå. Men det er jo lenge til den 15. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har lyst på trøffelkake! :hoho:

Vær forsiktig med hva du sier - husk at det på kort tid kan sparkes liv i Det sosiale hoftepartiet med sin liberale stålullpolitikk! Say no more... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...