Gjest Hilde K S Skrevet 5. april 2003 #41 Del Skrevet 5. april 2003 Ja, inspirasjon er viktig, har derfor kjøpt inn noen rubiner vi kan ha i navlen.... Rubiner - min viktigste insoirasjonskilde ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 5. april 2003 #42 Del Skrevet 5. april 2003 *prøvekjører rubin i navlen ved hjelp av dobbelsidig tape og superlim* WOW!!! STILIG!!! "Do you like my body, do you think I'm sexy, come on baby, let me know!" *vræler av full hals inn i karaokeanlegget og foretar noen prøvende sensuelle hoftevrikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 5. april 2003 #43 Del Skrevet 5. april 2003 Forsiktig, Væren... Tenk om noen får lyst på fårikål :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 5. april 2003 #44 Del Skrevet 5. april 2003 Bertha ; på plass med din rubin og swing hoftene i takt med de vakre tonene fra Værens karaokesang (!) ( Skjønner at det ikke er bare jeg som bør tillate meg å synge høyt bare alene i bilen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 5. april 2003 #45 Del Skrevet 5. april 2003 wow ! stilig med rubin i navlen altså !! *vrikker litt på hoftene - dirrer med magen * magedans er ikke dumt egentlig ..da skal man til og med ha litt mage da .......... *vrikke litt mer * .... men jenter ...hva blir det til med Brad og Chippendales ? ????? Synes vi burde fått et show med de før brusdagsfesten ...så får vi noe bra å se på også ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 5. april 2003 #46 Del Skrevet 5. april 2003 Nå er det "close before midnight", og enda har vi ikke så mye som sett snurten av muskuløse mannfolk og snerte rumpeballer. *furte-furte* Dårlig gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 5. april 2003 #47 Del Skrevet 5. april 2003 ...men løpe halvnakne omkring og skryte over seg selv når de tror ingen ser; det skal de!!! Hrmf!!! Nei, her er det bare å hente fram de genmanipulerte agurkene, jenter! Det blir det nærmeste vi kommer mannfolk i dag, gitt... Kom an, Sverre, Enzo og Bob-Kåre! "Nå blir det liv, rai-rai!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 5. april 2003 #48 Del Skrevet 5. april 2003 Hæ-hæ, Væren Jeg stikker bort og åpner pærebruslageret, gett. Plutselig hadde jeg en nøkkel til døra i lomma, gett.... Dumme mannfolk... Men jøss hvor moro man kan ha det uten dem også!!! Skal vi spille Ludo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 5. april 2003 #49 Del Skrevet 5. april 2003 enig ! dette er dårlig dere ..ingen lekre manfolk ....synes forresten poolboyen kunne tatt en tur innom ...latt oss studere brunfargen ..kanskje hjulpet ham med å smørre selvbruner på ryggen også ..siden den etter hva Væren fortalte var blendahvit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 6. april 2003 #50 Del Skrevet 6. april 2003 Drit i ham. Han bare jukser, likevel! La oss heller spille ludo sammen med Sverre og Bob-Kåre. Får vi ekstrakast når vi får en 6'er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. april 2003 #51 Del Skrevet 6. april 2003 Har'n kommet? Ligger masse rusk i bunnen av bassenget, altså ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 6. april 2003 #52 Del Skrevet 6. april 2003 Nope - har ikke sett snurten av ham ...... Ja fysj og fysj som bassenget ser ut .....forventer han at vi engler skal bade i det der???? :o Miiiiilooooo - kom og gjør jobben din nå da ......! *streng stemme*... Hvem er foresten Sverre og Bob Kåre Væren? (wow - dette var mitt innlegg 1661 !!!!! stilig tall forresten .....likt begge veier liksom ....bare mååååtte nevne det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 6. april 2003 #53 Del Skrevet 6. april 2003 Ta en slurk av pærebrusen. Oi! Bursdag! Oi! Kaaaaake! Gleder meg til å være magedanser. Ta en slurk til av pærebrusen. Så kan jeg ...hikk... danse for Milo Gutten ...hikk... Pærebrus er så godt, tror jeg tar meg litt til jeg... Bertha: kan jeg få være med og spille med grønne brikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. april 2003 #54 Del Skrevet 6. april 2003 Hva i all verden? Veslejenta: Stå på hodet og tell til ti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 6. april 2003 #55 Del Skrevet 6. april 2003 Kom igjen, Veslejenta. De grønne brikkene er dine. Reglene er som følger: - En 6'er gir et ekstra kast - To 6'ere på rad gir et glass iskald pærebrus - Tre 6'ere på rad betyr gratis massasje av poolboyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 6. april 2003 #56 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg også vil være med ...!! kan jeg - kan jeg ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 6. april 2003 #57 Del Skrevet 6. april 2003 Beklager det med Chippendales. De hadde en avtale på et utdikningslag og kunne ikke komme ! De sa de hadde truffet Bertha og Virgo før en gang og syntes de tok litt av etter å ha inntatt pærebrus.... Hvem kan da være gode erstattere ? Og hvor i huleste er poolboyen, kaldt å ha på seg så tynne klær i april... LUDO ? :o PARTY ON GIRLS !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 6. april 2003 #58 Del Skrevet 6. april 2003 altså - nå kan jeg bare svare for meg selv ..hmf - men jeg oppfører meg da utrolig anstendig etter et større inntak av pærebrus *later som om jeg ikke har vært noe sprø tidligere*:oops: greier jeg overbevise noen ? det gjenstår å se :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 6. april 2003 #59 Del Skrevet 6. april 2003 Jada, Virgo..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 6. april 2003 #60 Del Skrevet 6. april 2003 Hvem har sagt at man skal te seg anstendig i selskap med gutta boys? Er det noe jeg har gått glipp av? *uskyldig blikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå