Gå til innhold

GlamCat`s prøvedagbok satt på vent

GlamCat

Anbefalte innlegg

Kjedelig med uregelmessige sykluser... Kanskje du burde dra til legen igjen etterhvert, å se hvordan ståa er nå? Ellers er det jo vanlig å ha ustabile sykluser etter pilleslutt.

Skal se du får en 2008-baby *drysse babystøv på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kryssar fingrane for at me klarar å bli gravide snart både eg og du, uten hjelp! Det fortener me virkelig, begge to. :klem:

Krysser fingrene jeg også for oss begge to :)

Det er viktig å ikke miste håpet, jeg tror nemlig at det hjelper å tenke positivt. Ja, vi har det kanskje vanskeligere enn andre å bli gravide, men det ordrer seg helt sikkert. Jeg har stor tro på det :)

Hm, forstod ikke helt det du skrev med Fertility Friend og syklusen din... Er det null sjanse, eller ikke? Du skrev jo at det var null sjanse, men samtidig at fertility Friend ikke er til å stole på... :klø:

Det høres kjempekoselig ut med indisk kveld!! :-D

Kjedelig at du har el sjeldnere enn andre, men som du sier selv så er det absolutt en sjanse! Men det er ekstra viktig for deg å finne ut når du har el, siden du har det sjeldnere og du har lange sykluser. Satser på en 2008-baby! ;)

Det jeg mente var at Fertility Friend viser at jeg har hatt EL for 10 dagers siden, men den er ikke helt sikker. Men hvis Fertility Friend har rett så kan jeg ikke være gravid fordi rundt den datoen hadde vi ikke sengekos. Så jeg må nesten håpe at Fertility Friend tar feil.

Men det for vi vite på slutten av denne uken. Håper jeg klarte å forklare litt bedre nå :)

Ja det er viktig for meg å finne EL, men det er ikke så lett og jeg orker ikke å ha sex annen hver dag 60 dager på rad :fnise: og kanskje enda mer.

Kjedelig med uregelmessige sykluser... Kanskje du burde dra til legen igjen etterhvert, å se hvordan ståa er nå? Ellers er det jo vanlig å ha ustabile sykluser etter pilleslutt.

Skal se du får en 2008-baby *drysse babystøv på*

Jeg sluttet på p-piller for ca.2 års siden, og siden da har jeg hatt så uregelmessige sykluser, så jeg tror ikke at de skal blir reglemessige snart.

Jeg har tenkt å gå til legen på nyåret.

Nå skal jeg bare kose meg på ferie snart, og så er det mye jobbing og Jul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente var at Fertility Friend viser at jeg har hatt EL for 10 dagers siden, men den er ikke helt sikker. Men hvis Fertility Friend har rett så kan jeg ikke være gravid fordi rundt den datoen hadde vi ikke sengekos. Så jeg må nesten håpe at Fertility Friend tar feil.

Men det for vi vite på slutten av denne uken. Håper jeg klarte å forklare litt bedre nå :)

Ja det er viktig for meg å finne EL, men det er ikke så lett og jeg orker ikke å ha sex annen hver dag 60 dager på rad :fnise: og kanskje enda mer.

Ah, da tror jeg jeg forstår. Vi får satse på at Fertility Friend ikke stemmer da ;)

:fnise: kan bli for mye :humpe::sengekos: også, ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD64. Lav temperatur i dag så jeg tror ikke jeg har hatt EL allikevel.

Prøvde å legge ut tempsjema mi her, men får det ikke til. Vet ikke hvordan skal jeg gjøre det. Noen som vet?

Endret av GlamCat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva slags fil det er snakk om, men tror ikke det er alle filtyper man kan legge ut... uten at jeg er for sikker på det ;) På "ris og ros" er det sikkert noen som kan hjelpe deg.

Jeg ville vel også dratt til en lege om jeg var deg, og sett om de "skjønte noe" av syklusen. Skjønner at det må være frustrerende i alle fall :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tror jeg jeg klarte det.

Legger ut min tempsjema. De som skjønner noe av temping skjønner at dette ser ikke bra ut.

Men jeg fikk et lite håp nå. Oppdagen litt slim nå, kanksje det skjer noe? Men jeg tør ikke å håpe, kroppen min har jo lurt meg før.

post-15362-1193833728.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg jeg klarte det.

Legger ut min tempsjema. De som skjønner noe av temping skjønner at dette ser ikke bra ut.

Men jeg fikk et lite håp nå. Oppdagen litt slim nå, kanksje det skjer noe? Men jeg tør ikke å håpe, kroppen min har jo lurt meg før.

post-15362-1193833728.jpg

:Nikke: Du fikk det til, ja!

Jeg kan ikke med tempeskjema... håper noen andre her kan det, og kan hjelpe deg :)

Slem kropp som har lurt deg! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ser av tempekurven din, at du ikkje har hatt noko EL enda! Kryssar fingrane for at EL snart dukkar opp. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Ser vel ikke ut som at du har hatt EL ennå, dessverre. Det kan i så fall ha vært på CD51, men da hadde du vel fått TR/ikke-TR nå? Det avhenger jo litt av hvor lang lutealfase du har, og hvor mye tempen din bruker å stige etter EL :)

Håper det ordner seg snart, GlamCat. Ha ei kjempefin helg :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet mye i det siste, jobbet til og med i dag, men så reiser jeg på ferie neste torsdag så jeg klager ikke :)

I dag ringte en fra banken og spurte om en mistenkelig transaksjon fra visa kortet mitt, som jeg viste ikke noe om. Noen har misbrukt kortnr.mitt. Kjipt. Han snakket bare om et beløp på 40 dollar, men så gikk jeg inn på kontoutskriftet mitt og der var det enda et beløp på kr.4500. Kortet er nå sperret og jeg håper det skal ordne seg og jeg får pengene tilbake. Trengte de pengene akkurat nå, når jeg skal reise på ferie, men det ordner seg sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jobbet mye i det siste, jobbet til og med i dag, men så reiser jeg på ferie neste torsdag så jeg klager ikke :)

I dag ringte en fra banken og spurte om en mistenkelig transaksjon fra visa kortet mitt, som jeg viste ikke noe om. Noen har misbrukt kortnr.mitt. Kjipt. Han snakket bare om et beløp på 40 dollar, men så gikk jeg inn på kontoutskriftet mitt og der var det enda et beløp på kr.4500. Kortet er nå sperret og jeg håper det skal ordne seg og jeg får pengene tilbake. Trengte de pengene akkurat nå, når jeg skal reise på ferie, men det ordner seg sikkert.

Sånn skjedde med meg og - noen tappa kontoen min for flere tusen uten at jeg hadde mista det... Fikk heldigvis tilbake alt men det tok litt tid. Kjedelige greier i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn skjedde med meg og - noen tappa kontoen min for flere tusen uten at jeg hadde mista det... Fikk heldigvis tilbake alt men det tok litt tid. Kjedelige greier i alle fall!

Bra å vite at du fikk pengene tilbake :) Håper på det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bra å vite at du fikk pengene tilbake :) Håper på det samme

Det får du nok. Men jeg tror du må anmelde det? Det måtte jeg i alle fall. Og fikk sånn brev med saken henlagt noen uker etterpå... Akkurat det kom vel ikke som noe sjokk! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med misbruk av kontoen din! Tror nok du har krav på å få tilbake pengene, hvis jeg ikke tar helt feil. Håper ikke det tar lang tid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD72 og ikke noe nytt. Har ikke hatt EL ennå :(

Men i morgen begynner ferien :hoppe::hoppe::hoppe:

Gleder meg kjempe masse, har jobbet kjempe mye i det siste så jeg er klar :)

Det er så rart å tenke at i helgen skal jeg sole meg og bade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...