Gå til innhold

GlamCat`s prøvedagbok satt på vent

GlamCat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen i går! Da har du dagen før meg :)

Lykke til med videre prøving.

tusen takk :) det er masse lykke jeg trenger.

CD52 i dag. Nå spotter jeg og sammtidig har jeg slimete sekret. Kan EL- slim være brunt da? :klø: Sikkert ikke, eller jeg håper ikke fordi vi kan jo ikke ha :sengekos: nå. Har brukt opp 2 pakker med EL tester allerede, så jeg tester ikke lenger. Blir litt dyrt i lengden og blir så skuffet hver gang den er negativ. Heldigvis er det mye annet å tanke på for tiden.

I helgen skal jeg, søsteren min og mamma til København. Skal ha fri på mandag. Deilig med langhelg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nesten håpe det er TR som er på vei da! Rart å skrive det i en prøvedagbok. Men det hadde vel vært deilig å få i gang syklusen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD56 og fortsatt ingen EL. Har sluttet å spotte, temperaturen holder seg jevn hver morgen og ingen antydning til EL.

Har fått tilbud on en ny stilling i min nåværendejobb som jeg har takket ja til og nå har jeg masse å gjøre, så jeg har ikke så mye tid til å tenke på manglende EL og det er bra.

Også drar jeg på ferie om 2 uker :hoppe:

Må nesten håpe at EL kommer ikke nå, slik at jeg ikke får mensen i ferien. EL kunne komme når vi er på ferie og kanksje jeg kan bli gravid på ferie. Det hadde vært koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så kult med ny stilling! Mange nye, interessante arbeidsoppgaver?

Feriebaby høres veldig bra ut - vi krysser fingrene for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny stilling! Så bra! :klemmer:

Og ferie også da, mmm... Hvor skal dere? Jeg skal ha ferie i neste uke, men blir nok bare hjemme, siden samboeren min ikke har fri. Blir godt likevel, kan jo pusle litt hjemme, jeg :)

GlamCat, har du tatt en test, eller er det ikke håp i det hele tatt? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny stilllng!!! :hoppe: :juhu:

Satser på feriebaby! :tommelsmil:

Min lille er sansynligvis en liten hyttebaby ;)

takk :klemmer: Ja, din er nok hyttebaby, så jeg håper ferie skal hjelpe meg også :)

Oi, så kult med ny stilling! Mange nye, interessante arbeidsoppgaver?

Feriebaby høres veldig bra ut - vi krysser fingrene for det!

Takk :klemmer: Ja mange nye oppgaver, både interessante og ikke så interessante og mange vanskelige og utfordrende, så det er både spennende og skummelt sammtidig. Håper jeg klarer jobben :)

Gratulerer med ny stilling! Så bra! :klemmer:

Og ferie også da, mmm... Hvor skal dere? Jeg skal ha ferie i neste uke, men blir nok bare hjemme, siden samboeren min ikke har fri. Blir godt likevel, kan jo pusle litt hjemme, jeg :)

GlamCat, har du tatt en test, eller er det ikke håp i det hele tatt? :sjenert:

Takk :klemmer: Vi skal til Thailand. Gleder meg kjempe masse til varmen :)

Jeg tok en test for en uke siden, men jeg viste det skal være negativ. Jeg måler temperatur og det har ikke vært noen stigning. Har man ikke stigning, så har man jo ikke EL og det umulig å bli gravid uten det. Så enkelt er det :) Også vet jeg jo at jeg kan ha så lange sykluser, så det er ikke noe overraskelse.

Så bar at du også får litt fri :) Kan være deilig å ikke ha noen planer også, dere har jo holdt på med masse i det siste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du nesten kalle ungen for Thai eller noe da, hvis den blir unnfanget der! Det gjør jo alle kjendisene!

:ler:

:fnise:

Grattis med ny stilling da! Spennende :jepp: Får håpe du trives med de nye arbeidsoppgavene da

Deilig med tur til Thailand da, får krysse fingerne for at det kan bli en liten feriebaby på dere!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du nesten kalle ungen for Thai eller noe da, hvis den blir unnfanget der! Det gjør jo alle kjendisene!

:ler:

:fnise: Du er morsom imli

Grattis med ny stilling da! Spennende :jepp: Får håpe du trives med de nye arbeidsoppgavene da

Deilig med tur til Thailand da, får krysse fingerne for at det kan bli en liten feriebaby på dere!!

:klemmer:

Takk Lucky117 :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thai :tommelsmil: Knallnavn!

Men jeg misunner deg litt den ferien, altså ... Har aldri vært i Thailand, jeg, men det høres jo ganske fantastisk ut! Hvor lenge skal dere være borte?

Klart du fikser jobben! Det er jeg ikke et øyeblikk i tvil om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer også for å kalle en eventuell baby for Thai, slik som kjendisene oppkaller sine :ler:

:hoho:

Utrolig bra! Jeg er med i klubben!

Innom for å ønske god helg, også ser jeg at her er det mye spennende som skjer. Så gøy med videre jobb, GRATULERER!!

:eeeh:

Ble littebittegrann misunnelig på den Thailandsturen du skal på da. Hadde ikke vært meg i mot å komme litt bort fra høstmørket som sniker seg innpå her hjemme :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må nok skuffe dere, tror ikke det blir noen Thai baby. Plutselig viser FertilityFriend at jeg har hatt EL og det var da jeg spottet. Pga det hadde vi ikke sengekos og derfor 0 sannsynlighet at jeg kan være gravid. Men FertilityFriend er ikke 100% sikker, så da er det bare å vente og se om tempen holder seg oppe og om det kommer mensen neste uke. Hvis det stemmer at jeg har hatt EL så er jeg på DPO 9. Kjipt å vente så mange dager på EL også miste sjansen, men hvis det er sant så har jeg i hvert fall lært at jeg kan ha EL selv om jeg spotter.

Ellers hadde vi en koselig indisk kveld i går med indisk mat og film :love:

Vi skal være i Thailand i 2 uker :hoppe: Det skal bli deilig. Kanksje like greit at jeg ikke er gravid så slipper jeg å tenke på hva jeg spiser og drikker. Men jeg håper jeg blir gravid i år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest Mirabellas76 dagbok og kom på noe legen min sa til meg for noen års siden. Jeg var hos legen fordi jeg hadde ureglemessig mens, da fikk jeg tatt innvendig UL. Og legen min sa at jeg hadde mange egg i eggstokkene og kanksje det blir vanskelig for meg å bli gravid og det er derfor jeg har ureglemessig mens, da var det uaktuelt for meg å bli gravid så jeg skjønte ikke helt hva han mente, men nå skjønner jeg. Eggene mine er mange, små og umodne de klare ikke helt og bli modne og slippe fra, men av og til klarer de det. 4 ganger har jeg hatt ordentlig mens det siste året dvs jeg har hatt EL 4 ganger. Og det er derfor jeg har så lange sykluser. Men jeg har jo litt håp da, av og til har jeg EL så det er mulig å bli gravid selv om det er mindre sjanse enn for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Tenkte eg skulle titta innom dagboka di, sidan du skreiv i mi dagbok at du hadde fått same beskjeden som meg av din gynekolog, for nokre år sidan! Og eg ser at du også har kommentert meg, her i dagboka di. ;)

Eg ser at du har lange og uregelmessige syklusar. Det har egentlig ikkje eg. Syklusane mine kan variera med nokre dagar frå gang til gang, men det skjer aldri at eg har veldig lange syklusar. Dessuten tyder tempekurvane mine på at eg har EL, i tillegg til at eg får positive EL-testar kvar syklus. Eg tok også blodprøve forrige syklus, som tyda på at eg hadde hatt eggløysing. Derfor synst eg konklusjonen til gynekologen min, om at eg hadde sjelden eggløysing, virkar litt merkelig! Men ho såg jo at eg hadde veldig mange egg i eggstokkane, og at alle var små og umodne - så då må det vel vera noko i det?

Kjenner at eg er livredd no, for at eg ikkje skal klara å bli gravid. :( Eg er over 30 år, og føler at eg ikkje har tid til å venta i all evighet! Og om eg har EL sånn ca kvar 3. månad, kan det bli vanskelig å bli gravid. Kjæresten min jobbar i nordsjøen, og er vekke omtrent halvparten av gangane eg har EL - så då blir jo sjansen enda mindre. :( Eg har bestilt time hos fastlegen min, for å høyra kva ho seier. Så skal eg ta nokon nye blodprøvar, for å finna ut om eg virkelig har EL. Og så kjem eg sannsynlegvis til å bestilla time til ny innvendig UL hos ein privat gynekolog. Både fordi eg vil få ei ny vurdering, og fordi den gynekologen eg var hos var lite forståelsesfull!

Kryssar fingrane for at me klarar å bli gravide snart både eg og du, uten hjelp! Det fortener me virkelig, begge to. :klem:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, forstod ikke helt det du skrev med Fertility Friend og syklusen din... Er det null sjanse, eller ikke? Du skrev jo at det var null sjanse, men samtidig at fertility Friend ikke er til å stole på... :klø:

Det høres kjempekoselig ut med indisk kveld!! :-D

Kjedelig at du har el sjeldnere enn andre, men som du sier selv så er det absolutt en sjanse! Men det er ekstra viktig for deg å finne ut når du har el, siden du har det sjeldnere og du har lange sykluser. Satser på en 2008-baby! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...