Gå til innhold

GlamCat`s prøvedagbok satt på vent


GlamCat

Anbefalte innlegg

Hei! :hallo:

Innom og hilser på tilbake og takker for titten i dagboka mi, koseligt :)

Huff tannleger ja, jeg skal dit i oktober, grue-grue!! Har spist altfor mye :sjokolade: og :is:... :nei::nei:

Tempen, kanskje jeg også må begynne ta den, synes det er noe herk, men vet at det er vert det da :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Null hull er bra - for en lettelse! Jeg er heller ikke glad i tannlegen - jeg hater den pirkesaken! Jeg må ta visdomstennene snart og gruer meg som en bikkje.

Ja, skjønner ikke hvorfor må de pirke sånn. Føles sånn at de lager hull, hvis den ikke er der:) Også jeg har en visdomstann som må tas en eller annen gang, men så lenge det gjør ikke vondt får den lov til å være i fred :fnise:

Hei hei.

Tannleger er virkeli noe herk!! :kjefte: Liker det slett ikke, og venter innkallelse nå snart. Håper og på null hull :)

Spennende med EL :sjarmor:

Ha en flott dag videre.

:klemmer:

Takk, takk :klemmer:

Hei! :hallo:

Innom og hilser på tilbake og takker for titten i dagboka mi, koseligt :)

Huff tannleger ja, jeg skal dit i oktober, grue-grue!! Har spist altfor mye :sjokolade: og :is:... :nei::nei:

Tempen, kanskje jeg også må begynne ta den, synes det er noe herk, men vet at det er vert det da :sjenert:

:klemmer:

:klemmer: til deg også

Synes ikke det er noe herk å tempe, snarere tvert i mot, synes det er kjempe spennende. Blir lettere å stå opp på morgen :) Så bare prøv du Susiepia:)

Endret av GlamCat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers hadde jeg lav temperatur i dag morges så EL har nok ikke vært ennå. Selv om jeg vil at EL skal komme snart så er jeg glad at den var ikke nå, fordi jeg ikke har hatt noen EL-symptomer. Og hvis jeg hadde hatt EL nå så betyr det at teorien min stemmer ikke :fnise:

CD 18 nå og fortsatt venter spent på EL :)

Endret av GlamCat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på EL snart!

Hvor lenge er det siden du sluttet på p-piller (eller hva dere nå brukte som prevensjon før dere ble prøvere)? Jeg har nemlig ikke fått min første mens etter at jeg sluttet ennå, men hvis det er som jeg tror, og jeg har EL nå, så kommer den vel om ikke så lenge - og da har syklusen min kommet i gjenge veldig fort etter p-pille slutt, synes jeg. Nesten FOR fort! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til deg også

Synes ikke det er noe herk å tempe, snarere tvert i mot, synes det er kjempe spennende. Blir lettere å stå opp på morgen :) Så bare prøv du Susiepia:)

Åkej, jeg må begynne tempe, i morgen... :popcorn: Må bare passe på få ett par minutter for meg selv på badet da, for det er håpløst om morgenen altså :sjenert:

Hvor er best å ta tempen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper på EL snart!

Hvor lenge er det siden du sluttet på p-piller (eller hva dere nå brukte som prevensjon før dere ble prøvere)? Jeg har nemlig ikke fått min første mens etter at jeg sluttet ennå, men hvis det er som jeg tror, og jeg har EL nå, så kommer den vel om ikke så lenge - og da har syklusen min kommet i gjenge veldig fort etter p-pille slutt, synes jeg. Nesten FOR fort! :forvirret:

Jeg sluttet med p-piller for ca.3 års siden. Hadde ureglemmesig mens før det også, men etter p-piller ble det bare verre. Måtte slutte fordi jeg fikk mye migrene pga p-piller, så jeg er ikke helt normal, men tror det skal gå bra til slutt :)

Åkej, jeg må begynne tempe, i morgen... :popcorn: Må bare passe på få ett par minutter for meg selv på badet da, for det er håpløst om morgenen altså :sjenert:

Hvor er best å ta tempen da?

Du må tempe mens du fortsatt ligger i sengen Susiepia. Det er det som er hele poenget når man måler basaltemperatur:) Les mer her: http://www.pernille.info/basaltemp.htm :) Lykke til :)

:hallo:

Merkelig den syklusen, du er på cd18 og har ikke fått el enda? :klø: Kom igjen da, EL!!! :kjefte:

Yei!!!! Kom igjen :fnise: Som sagt sist var det på dag 28 og før det var det på dag 36, så det er fortsatt litt tidlig. Men jeg håper at det kommer litt tidligere denne gangen :) Har kanskje litt vondt på høyre side, men kanskje jeg bare innbiler meg det. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet med p-piller for ca.3 års siden. Hadde ureglemmesig mens før det også, men etter p-piller ble det bare verre. Måtte slutte fordi jeg fikk mye migrene pga p-piller, så jeg er ikke helt normal, men tror det skal gå bra til slutt :)

Aha ... Jeg fikk migrene av p-sprøyten, jeg, men p-piller har gått greit. Før jeg begynte på pillen for første gang hadde jeg en helvetesmens. Gjorde ikke vondt, men blødde så mye at det nesten var invalidiserende. Håper det ikke blir sånn igjen nå ...

Det er fredag! Hurra og jippi!

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yei!!!! Kom igjen :fnise: Som sagt sist var det på dag 28 og før det var det på dag 36, så det er fortsatt litt tidlig. Men jeg håper at det kommer litt tidligere denne gangen :) Har kanskje litt vondt på høyre side, men kanskje jeg bare innbiler meg det. :klø:

Hvor lange sykluser har du egentlig?! :klø:

Krysser fingrene for at du har vondt i høyre side, og derfor har el nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Håper og EL kommer til helga og du får litt kortere sykluser.

Hadde passet fint. Da får du være litt :sjarmor: med mannen ;)

Ha en strålende helg

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL kom ikke i helgen heller :( Men jeg hadde en fin helg. Fisket på fredag, fikk en del fisk også:) Grillet fisken på bålet. Nam:) Middag hos svigerinne på lørdag. Koselig:) Og i går var det oppussing hjemme.

Denne uken ser jeg mannen min lite. Så jeg må nesten håpe på at EL ikke kommer denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldig du som har vært på fisketur! :hoppe: Her i gården har det bare vært oppussing hele helga, men nå er vi endelig ferdig med den gamle leiligheten, hurra! Skal dere selge, eller? :)

Hmm... EL er ganske mystisk, men jeg krysser fingrene for at den dukker opp i rett tid for deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du som har vært på fisketur! :hoppe: Her i gården har det bare vært oppussing hele helga, men nå er vi endelig ferdig med den gamle leiligheten, hurra! Skal dere selge, eller? :)

Hmm... EL er ganske mystisk, men jeg krysser fingrene for at den dukker opp i rett tid for deg :klemmer:

takk, takk :)

Nei, vi skal ikke selge. Vi kjøpte en oppussingsobjekt for 1 års siden og fortsatt pusser opp. Vi tar det rolig vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner :Nikke: Det er best å pusse opp når man har god tid, synes jeg, for da får man tatt seg gode, lange pauser iblant. Blir nok sånn i nyhuset vårt også, får nå har lommeboka fått svi i det siste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som dere har hatt en koselig helg:)

Koselig med oppussing, vil jeg tro. Stort prosjekt, eller ?

Krysser fingrene for at el holder seg unna, hvis du ikke får sett mannen så mye! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner :Nikke: Det er best å pusse opp når man har god tid, synes jeg, for da får man tatt seg gode, lange pauser iblant. Blir nok sånn i nyhuset vårt også, får nå har lommeboka fått svi i det siste ;)

Enig :jepp: Tar man lange pauser, så blir man ikke så lei oppussingen og man holder ut lengere:)

Høres ut som dere har hatt en koselig helg:)

Koselig med oppussing, vil jeg tro. Stort prosjekt, eller ?

Krysser fingrene for at el holder seg unna, hvis du ikke får sett mannen så mye! ;)

Ja, det er ganske stor prosjekt, 3-roms leilighet, men vi er ferdig med badet (har fått verdens fineste:)) så er vi nesten ferdig med begge soverommene og gangen(mangler bare lister). Og nå er det kjøkken og stue igjen. Maler taket i stue nå og kjøkkenet har vi ikke begynt på ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei-hei!

Her var det mye ELprat :) For all del, du må ikke få noe EL nå altså :sjenert:

Er gøy å pusse opp, men kanskje ikke visst det er stort prosjekt, da blir man fort lei...jeg blir i allefall :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ganske stor prosjekt, 3-roms leilighet, men vi er ferdig med badet (har fått verdens fineste:)) så er vi nesten ferdig med begge soverommene og gangen(mangler bare lister). Og nå er det kjøkken og stue igjen. Maler taket i stue nå og kjøkkenet har vi ikke begynt på ennå.

Jøss, såpass stort ja. Bra dere er ferdig med badet :)

Sikkert kjempespennende å pusse opp, og få leiligheten akkurat slik dere selv vil! Gleder meg til vi kan kjøpe en leilighet, og gjøre den akkurat slik vi vil ha den! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...