Gå til innhold

GlamCat`s prøvedagbok satt på vent

GlamCat

Anbefalte innlegg

I dag har jeg det ikke bra, hadde jo fått litt forhåpninger at kanksje EL har vært og når jeg tenker på at det snart har gått 100 dager uten at noe har skjedd blir jeg bare så lei meg......må nok bestille legetime snart... men jeg vil ikke.....vil ikke bruke noen medisiner... :sukk:

Jeg skjønner fryktelig godt at du blir lei deg. Det er slett ikke rettferdig at man skal ha det som dette..

Jeg ville i alle fall bestilt meg en legetime for å se hva de sier. Så kan du heller ta valget om medisiner eller ikke når du i alle fall får vite mer om hva som evt er galt.

Håper du får en OK helg på tross av de kjipe tankene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, GlamCat, dette var leit :troest: Du er sikker på at det ikke er en feilmåling, da?

Jeg håper nå at du tar deg en tur til legen likevel snart, jeg... :sjenert: Ei venninne av meg hadde litt for lange sykluser, og selv om hun visste når EL kom, så gikk det ikke likevel. Etter bare én Pergo-runde satt spiren med en gang, så det er ikke sikkert at det er så mye som skal til. Kan jeg spørre om hvorfor du ikke vil bruke medisiner? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du er lei deg, GlamCat - dette høres forferdelig slitsomt og frustrerende ut. Jeg ville nok også dratt til legen for å få litt mer info.

Håper du får en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke bruke medisiner fordi jeg er skeptisk til de. Det er så mange bivirkninger. Det gikk jo ikke så bra når jeg brukte p-piller. Syklusen min er helt ødelagt og jeg hadde så mye migrene, men hvis det er det som skal til for å bli gravid så prøver jeg alt :)

Fant en bra side: http://www.organon.no/authfiles/images/267_188063.pdf

Ja, jeg tror det er PCOS jeg har dessverre, har bestilt time hos legen. 10.Januar. Litt lenge å vente, men ikke noe å gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt gladere etter å ha bestilt legetime :)

Nå skal jeg ta helgen med god samvittighet. I morgen skal vi til svigerinna og spise lutefisk. nam nam :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra humøret ble bedre etter at du fikk legetime! :-D

:klem: Veldig kjedelig situajson du er i... men det finnes håp! Blir sikkert mye bedre etter du har snakket med legen og funnet ut av det:)

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt for deg å få time hos legen. Er ikke noe gøy med syklus i ulage. Trenger ikke nødvendigvis være PCOS, bare krøll i systemet etter p-pilleslutt. Men skjønner godt at du er skeptisk til medisiner/hormoner. Jeg vil ikke ta p-piller en gang, er litt sær på det området. Så der får du full forståelse fra meg. Men på en annen side, kanskje det er nettopp det som skal til for at syklusen din får seg en liten dytt? Ønsker deg i alle fall lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Håper du er litt lettere til sinns, Glammy. :)

Blir greit med en legetime da, så får dere kanskje noen tips og forgang på sakene. Det vil vi jo ha :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en fin helg. Var hos svigerinna og spiste lutefisk på lørdag. Det var godt. Nam :) Der var det mye babyprat, 2 som var gravide og 1 som hadde en baby, men det var bare koselig. Ingen som snakker med meg om babyer, tror folk skjønner at vi får det ikke til. Vi har jo vært gift over 1 år og jeg er i den alderen man får barn. Det er fint at ingen spør meg om det, selv om jeg egentlig ikke har noe problem å fortelle sannheten. Har fortalt det til de nærmeste venninnene.

Har bestilt julegave til mannen min på internett :) En mobiltelefon. Gleder meg så mye å gi det til han til Jul, tror det skal være en overraskelse til han og håper han liker det. Han trenger det virkelig :)

Det eneste jeg ønsker meg er en baby, men tror ikke det er mulig nå, da må i hvert fall EL komme denne uke og det må klaffe. Ja, ja kan ikke gjøre noe med det...

Nå er det en hektisk uke foran meg, med masse jobbing, så ha en fik uke jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! :vinke:

Høres ut som en fin helg, selv om jeg ikke helt skjønner at lutefisk kan være nam ... Men det er det sikkert! Det bare ser så rart ut. Jeg håper virkelig du får julegaven du ønsker deg, GlamCat!

Ha en fin uke - ikke jobb deg i hjel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Koselig med venninner og babyer:) Bra de ikke maser på deg, det ville vel vært litt ekkelt... Rart hvordan folk nesten forventer at man skal bli gravid når man er gift og er i "riktig" alder!

Krysser fingrene for at du får julegaven du ønsker deg aller, aller mest!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD100!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:sur::eeeh::forvirra::frustrert::fy_fy::grine: :gråte: :hakeslepp::forvirret: :cry: :overrasket::kjempesinna::tristbla::roll::riste: :klø:

:)

Endret av GlamCat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...