Gå til innhold

silikon

Fremhevede innlegg

Gjest Donna
Skrevet

Jeg ønsker også i utgangspunktet anatomiske Mzfire.....Men det ville egentlig ikke legen legge inn hos meg - for mine henger som de er. Og derfor burde jeg legge inn runde for å få løftet de opp og få kløft.

Jeg synes det er pent med bryster med litt heng eller "svung" på ..og at vortene peker litt oppover liksom....Det ser jo naturlgst ut ....

Nå driver jeg og leter etter "puppebilder" på nettet med naturlige bryster. For å ha noe å sammenligne med. For å se hvordan silikonpupper er ulike normale. Men det er nå ikke så lett å finne slike bilder da ...*ler*...hvor man ser brystene forrfra .... :ler:

Tror runde ikke ser så naturlig ut liksom ...at man vil se at det er noe inni .....

men under klær er de sikkert fine .......

Men man skal jo være naken av og til også ...og da er det jo dumt om det første man ser er at "hun har silikom!" ......

Tenker og grubler ...kommer til å snakke med han før operasjonen ....si at jeg ønsker de skal se naturlige ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk lagt inn anatomiske. Legen min mente det ville gi et mest naturlig resultat, spesielt siden jeg ikke eide pupper. Må si at det ser meget meget naturlig ut. Ingen som kan gjette at jeg har en protese.

På lang sikt vil visstnok anatomiske også holde seg bedre på "plass" enn de runde....leste det en plass.

Skrevet

noravind: jeg har hørt det motsatte; at anatomiske kan snu seg..

jeg ville også helst ha anatomiske, og helst under muskel for at det skulle se mest mulig naturlig ut. men anatomiske husker jeg ikke engang om jeg spurte om, og under muskel legger de helst ikke (på collosseum).

jeg ble operert for snart fem uker siden, har såre brystvorter -men bedre enn de var- og lite følelse over arret/under brystvorte.

om samboeren koser litt for mye, dvs tar på de for lenge av gangen, "sovner" huden, som ben og armer kan gjøre; fryktelig ubehagelig!

også er de fortsatt for harde, håper de blir veldig mye mykere.

er pene med genser på, men man vil jo vise seg naken nå også da... :lol:

Skrevet

sjekk også ut sidene www.ienhance.com

www.implantinfo.com

står mye, og MASSE bilder!!! tror jeg har sett absolutt alle... på den ene kan du skrive inn nåværende bryststr, og hva du vil bli, evn str på innlegg, hva slags innlegg (anatomiske/runde, ru/glatte (legger kun inn ru i norge) silikon/saltvann) og få før/etter bilder på andre som er/har blitt sånn du er/vil bli!

implantinfo er det en dame som selv har lagt inn som har startet, og besøkende har lagt inn bilder av seg selv før og etter (ops! mye stygt!)

men greit å se så mange pupper som mulig før man gjør det...

av både bra og dårlig resultat!

Gjest Donna
Skrevet

finner ikke ut av det med å skrive inn opplysningene ..hvor gjør man det?

Gjest Donna
Skrevet

eh ..fant det ut ...:)....noen fine bilder - men mange som ikke er fine. Noen er direkte stygge og ulike å se på ...og så henger de ikke like høyt ..men det er vel en risiko antar jeg ??

Skrevet

uff, ja, mye fælt der og... men det er jo også ting som kan skje! VELDIG liten sjans i norge, tror jeg...

Gjest Mzfire
Skrevet

Har kikket på linken og ut fra andre linker jeg også har sett syns jeg en real B-cup hadde vært nok for meg. Syns de ser store nok ut for meg. Men jeg tenker på at jeg ikke vil at arret skal syns så godt. Da er det kansje best at de er store nok til at arret blir skjult?

Skrevet

Hei alle sammen! :lol:

Ja da var det gjort, har vært til første kontrolltime i dag, og alt går kjempe bra.

Opererte på mandags morgenen, og har følt meg mye bedre enn jeg hadde forventet på forhånd.

Under operasjonen var jeg våken hele tiden, og følte meg helt meg selv. Men var nok veldig neddopet, for husket ikke absolutt alt i ettertid. Hadde grudd meg veldig til dette om jeg skulle være våken eller om jeg sovnet - dette er veldig individuelt siden man ikke får narkose. Jeg sovnet i hvertfall ikke, men var våken og pratet under hele operasjonen. Kjente ingenting, og såg heller ingenting, så jeg synes i grunn det var kjempe greit. Ikke skummelt i det hele tatt, som jeg hadde trodd på forhånd. Er veldig glad i ettertid for at de ikke tok narkose, det tar visst litt lenger tidå komme seg etter. Men jeg frøs noe vanvittig, ristet så mye at anestesilegen nesten måtte holde meg fast når de skulle sy stingene :)

Etter operasjonen ble jeg satt i en lenestol, fikk gode varme tepper, te og knekkebrød med brunost. Det var kjempe greier! Følte meg kjempefin, bedøvelsen satt fortsatt i, og derfor kjente jeg ingen smerter. Satt å leste litt før samboeren min hentet meg. Når jeg kom hjem la jeg meg på sofaen, mens han ordnet alt for meg - skikkelig goding! :hjerter:

Tok noen smertestillende, og hadde det helt greit når jeg lå i ro og såg på tv. Mye tv-titting... :wink:

Men da jeg reiste meg og skulle tisse, så ble jeg utrolig svimmel og kvalm....ble skikkelig dårlig, og fikk forferdelig kaldsvette.

Måtte bare legge meg igjen, og tok lit t flere smertestillende. Sov ikke så bra om natten, men ikke fordi jeg hadde det vondt, mest fordi jeg var veldig uvel.

Dagen etter våknet jeg og følte meg veldig kvalm og uvel fortsatt. Spydde noen ganger, og sluttet å ta smertestillende...det var det som skulle til. Da ble alt mye bedre, og jeg følte meg veldig frisk og fin.

Problemet var nemlig at jeg var allergisk mot de paralgin forte som jeg hadde fått. Ble som sagt veldig uvel, spydde og fikk store røde utslett. Men da problemet ble løst, var alt bare bra. Tok nesten ingen smertestillende (5 stk i alt) og to av dem spydde jeg opp. Har ikke tatt noe etter i går morgen, og føler heller ikke at jeg trenger det. Føler meg bra, veldig stiv i armer og overkropp, men det må man regne med.

Operasjonen var INGENTING å grue seg til, det var helt ufarlig og uten smerter! Kjempe snille var de også!

I dag har jeg vært til kontroll, og alt var bare bra, og puppene mine ser kjempe bra ut!!!! :P

Jeg har også følelse i dem, men ingen følelse rett over arret.¨Så jeg er kjempe fornøyd!

Er veldig sliten i armene nå..så tror jeg må gi meg...ble jo ekstremt langt også..men håper det kommer godt med for dere som skal opereres snart. Ingenting å grue seg for i hvertfall, det går kjempefint!

Masse klemmer fra meg med nye pupper :lol:

Skrevet

glemte å si at jeg puttet inn 180 cc og fikk bh størrelse 70B (hadde 70A fra før) :lol:

Gjest Mzfire
Skrevet

Hei Ingerlise :)

Så heldig du er da :) Godt å høre at det ikke var noe å grue seg for. Virker som du har overlevd og har det bra. Men hva gjør du med smertestillende da? Du trenger vel de framover ? Du har kansje byttet til et annet merke av smertestillende?

SYns du er tøff jeg som tørte å være våken. Vet ikke hva jeg kommer til å gjøre.. Men du snakket sikkert med legen og han rådet deg kanskje til hva som lønte seg for deg.

Ble cup B mye større på deg nå eller? Eller var det kansje ikke sånn veldig stor overgang. ?

DU får slappe av og ta vare på deg selv så lenge. Plei dine nye attributter :) Gleder meg til det blir min tur en gang.

Klem Mzfire

Skrevet

Vil bare si gratulerer til deg IngerLise!

Kjipt at du ikke tålte smertestillende....det kan ikke ha vært så kult akkurat. Jeg har også fått 70B, og er fornøyd med det. Det lyser i alle fall ikke silikon lang vei.

Lykke til videre i dagene framover!

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk MzFire og Nordavind! :lol:

Jeg har det bra, til tross for at jeg er veldig stiv og øm. Men føler meg ikke dårlig sånn ellers. Bare litt krøpling følelse siden jeg ikke kan bruke armene noe...da er det jo uansett ikke så mye som kan gjøres på egen hånd. Men jeg fikk sett dem for første gang skikkelig i dag, og det ser veldig bra ut. Hoven er jeg jo ennå, men det ser i hvertfall ut som en størrelse jeg vil trives med. 70B var det jeg ønsket meg, ikke kjempe stor overgang, men akkurat passelig i mine øyne. Ville jo heller ikke at det skulle lyse silikon lange veier. Sårene ble så bra at jeg faktisk ikke fikk noe bandasje på, bare den tapen som jeg skal bruke i ca 2 mnd(?!).

Angående de smertestillende jeg ikke tålte, så er jo det noe man må regne med kan skje. Det var jo ikke det HELT store problemet siden jeg fant det ut såpass fort, og litt syk må man jo nesten rekne med å være etter en slik operasjon..men det er jo ikke så gøy å spy...Men uansett..tar ikke noen smertestillende i det hele tatt, greier meg bra uten. Har kjøpt inn noen vanlige paracet om det skulle begynne å gjøre vondt. Bare slike man får på apoteket. Men har ikke hatt behov for dem ennå.

Når det gjladt det å være våken, så var det ikke noe jeg bestemte selv. De brukte den vanlige prosedyren, og anestesilegen sa at de fleste som oftest sovnet. Det trodde jeg jo at jeg også ville gjøre, med tanke på at jeg sov relativt lite natten før :). Men den gang ei, fikk først 2 paracet'er før jeg ble lagt på operasjonsbordet, så fikk jeg kanyle i hånden som hele tiden gav meg beroligende midler (en slags avslappende greie) Så fikk jeg lokalbedøvelse i brystene. Følte meg relativt dopet, men var likevel sånn halveis med meg selv hele tiden. Men kjente absolutt ingenting!!!! :)

Men det skal sies at jeg var veldig hjelpesløs etterpå..og er det forsåvidt ennå. Så jeg er utrollig glad for å ha min kjære rundt meg hele tiden! :hjerte:

Uansett..lykke til med å bestemme deg MzFire og god bedring og lykke til til alle dere andre som har eller skal ta operasjon! Det går så fint så!

Superduper klem fra meg :hoppe:

Skrevet

et spørsmål til dere som har tatt operasjonen, hvordan så brystvortene deres ut rett etterpå? er det vanlig at de blir litt bleke..mister litt farge? For det "brune" området rundt brystvorten, har liksom en slik blek, nesten gjennomsiktig farge..dette ordner seg ikke sant? har vel kanskje bare med at huden har blitt strukket, og at det tar litt tid før en blir som normal igjen.

Ønsker svar.. :)

Gjest Niniel
Skrevet

Hei!

Så fint at det gikk så bra med deg! :D

Nå må du bare ta det rolig og la sårene gro.

(måtte forresten ta en titt på brystvortene mine for å sjekke fargen, men jeg må nok skuffe deg - mine er nesten nøyaktig slik som de var før operasjonen..... bare litt lysere og litt større. De har heller ikke forandret seg fra jeg var nyoperert til nå. Men du kan jo bare ringe klinikken og spørre dem, eller du kan sende mail - det gjorde jeg MANGE ganger....hehe )

Gratulerer med nye pupper! Gled deg til shoppingen ;)

Skrevet

Niniel: Hvilke prosteser la du inn? Anatomiske eller runde?

Jeg fikk runde, men det jeg lurer på er hvordan var dine bryster rett etter operasjonen, var de litt spisse på en måte? De former seg jo mer etter kroppen etterhvert regner jeg med.

Klem fra meg

Gjest Niniel
Skrevet

Jeg fikk runde ja - den ene høyprofil (220 cc), den andre lavprofil (180 cc).

Og etter operasjonen så de ut som to pyramider :lol:

Spisse, harde, hovne og huden var veldig spent. Alt det er sånt som går over :P

Min kjære har tatt bilder av meg etter fire dager og etter 11 dager, og det er stoooor forskjell. Nå er det hmmm.....*telle*... 45 dager siden :o Oj jeg trodde ikke det var SÅ lenge siden! Uansett - nå er de mye mer 'puppeformet', huden er ikke så blank lenger, de disser litt når jeg går, jeg kan bevege dem mye til hver side, når jeg ligger på siden så får jeg kløft :sjarmor:

Alt i alt så er de blitt nesten som vanlige pupper! Jeg tenker ikke lenger på dem hele tiden heller. Er veldig fornøyd :D

Gjest Donna
Skrevet

Så fint å se at det går bra med deg Inger lise :-)

Sikkert fælt å spy når du hadde opperert? ..da vrenger jo alle musklene seg ..AUUU :o

Jeg er litt sånn redd for det at jeg skal blir kvalmen og dårlig og måtte spy. For jeg blir livredd når jeg spyr .....redd for å sette i halsen ... :-? Har hørt man kan bli kvalm etter narkosen ...

Jeg er så pyset at lokalbedøvelse hadde ikke gått på meg ... :oops:

Har du kjøpt Sportsbh - ellerer det noe man venter med til man har tatt av bandasjen?

Og kan man da prøve bh i butikken ...lekker det ikke fra sårene?

Håper du får sove godt i natt ...:-)

Gleder meg på dine vegner ..hold oss oppdatert da:)

Klem:)

Skrevet

hei inger lise! :D gratulerer med nye pupper! :lol:

er virkelig ikke noe å grue seg for nei! rett etter operasjonen var mine brystvorter ganske bleke og dratt ja, så kun vorta, ikke det rundt. men det blir helt fint etterhvert, nå ser mine helt ut som før.

og puppene mine er også som niniel beskrev sine, bortsett fra at jeg synes mine er altfor harde enda. men jeg trøster meg med at det kan ta opptil ett år før de blir som de skal.

men nå begynner jeg å lure på hvor små pupper jeg egentlig hadde fra før! i gode øyeblikk kunne jeg tenk at de var fine og ganske søte, små riktignok, men mine, det er sånn jeg er.

men nå som jeg har lagt inn så mye som 350cc (!!) og de ser små ut i forhold til meg? SÅ jækli feit er jeg da ikke!

men med t-skjorte på ser man nesten ikke at jeg har pupper i det hele tatt!med vanlig genser har jeg normale, små pupper!

ville ikke lagt inn mer, men synes det er så rart!

er det virkelig ikke så stor forskjell på 180 og 350? det må det da være?

har ikke prøvd bh`r nå i det siste, men den ene sportsbh`n kjøpte jeg i str 75c, og den er for stor!

kanskje jeg har en fyldig b-cup da?

viste nemlig fram bilder som jeg fant her, som andre her har lagt ut, til kirurgen og fikk beskjed om at jeg måtte legge inn 300 for å få sånne, mens hun på bildet hadde lagt inn 250? og utgangspunktet så ganske likt ut?

jaja, nå har jeg de puppene her, veldig fornøyd med str, men litt forvirret over at det blir så stor forskjell fra person til person..

Skrevet

Niniel: Det var bra å høre at det var slik med deg også i begynnelsen, jeg ble litt bekymret..vil jo ikke ha spisse og harde pupper liksom. Men de er ganske hovne nå, og alt bedrer seg forhåpentligvis med tiden - som dere sier. Jeg er glad for å høre at nesten alt er normalt med deg og dine pupper nå etter en liten stund. Kanskje vi skal gå undertøys shopping sammen?!?! :lol:

Virgo: Takk for det! :) det med spyingen må du ikke tenke så mye på, for jeg fikk dette pga at jeg ikke tålte paralgin forte som jeg fikk som smertestillende, og derfor er jo sjansen størst for at du ikke kommer til å få det slik. Men jeg vet ikke hvordan det er med bivirkningene av narkosen, for jeg hadde som sagt ikke narkose..bare lokal bedøvelse, og jeg er sikker på at du hadde taklet det kjempefint. Jeg var også veldig pysete og redd før operasjonen da jeg hørte at jeg kanskje ikke skulle få narkose. Sovner jeg, får jeg vondt..hvordan blir alt liksom. Men som jeg sa tidligere..man blir bare helt tussete i hodet, og jeg garanterer deg at du ikke kjenner noe som helst. :) Lykke til uansett!

Liza: Tusen takk for det! Jeg er strålende fornøyd til tross for at de fortsatt er harde, hovne, spisse og at brystvorten og området rundt høres ut som det gjorde med deg, litt bleke, dradd og nesten bare brystvorten som synes. Utrolig godt å høre andre som har hatt det på samme måten, så slipper jeg forhåpentligvis å bekymre meg. Veldig betryggende i og med at alt har endret seg med deg med tiden :)

Når det gjelder størrelsen på protesten, så må du ikke tenke så mye på det, det har alt å gjøre med hvor mye brystvev man har og ulike andre faktorer. dette varierer veldig fra person til person. Kanskje en annen person måtte hatt 300 for å få de puppene som jeg har fått. Kirurgen sa til meg at jeg trengte veldig lite for å få veldig mye. Så omdet høres lite ut med 180 så synes det virkelig. Men det synes helt passelig..kan skjule det om jeg vil, og vise de om jeg vil det :lol: og det var slik jeg ville ha det.

Kjempe klem fra meg :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...