Gå til innhold

silikon

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, dere må gjerne fryse meg ut her, men det er jo slik at man må få si sine egne meninger?? Dere skjønner tydeligvis ikke hva jeg mener her heller, og dere får synes jeg er så syk dere bare vil. Det var ikke meningen å fornærme noen her, dette er MINE meninger, om hvor sykt SAMFUNNET har blitt.

Les her nå: Det jeg mener er at det er synd at en hele tiden må forandre på kroppen sin for å være fornøyd med seg selv. Om man er tykk, er ikke det bra nok, de vil være tynnere FORDI SAMFUNNET SIER AT SLIK SKAL DET VÆRE. Om man er tynn/har små pupper er ikke det bra nok fordi SAMFUNNET SIER AT MAN SKAL VÆRE GODT UTRUSTET DER. Det at jeg hadde skrevet at jeg synest synd på de som var EKSTREMT overvektige, er noe annet enn å være kraftig eller lubben. Da er det synd på de fordi de hele tiden blir lagt merke til på en negativ måte(hele kroppen deres er jo da store, det er ikke en liten del på brystkassa de ikke er fornøyd med), dessuten kan det være helsefarlig. Jeg syns like mye synd på de som er altfor tynne, og sliter med å legge på seg, de har det heller ikke enkelt!

Nesten ALLE er misfornøyde med noe, enten de er for tynne, tykke, for korte, for lange, for små pupper, for store pupper, lita rumpe, stor rumpe+++ Men det vi alle vil, er å ta oss godt ut for oss selv og andre! Jeg også! Men hvis alle skal operere seg av den grunn, må dere vel innrømme at samfunnet er ikke helt som det burde være? Eller mener dere at bare de med "puppeproblem" har "lov" å operere seg?

Dere tar jo dette utrolig personlig, det er ikke meningen fra min side å "arrestere" dere på den måten. Grunnen til at jeg sa noe om silikon her, var jo nettopp fordi det var det denne tråden handlet om!

Skjønner dere LITT bedre hva jeg mener/ hvor jeg vil hen nå? Hvis ikke, er det heller dere som er trangsynte kanskje. Sorry at dere tok mine meninger dårlig, men skal jeg godta deres meninger(noe jeg gjør, selv om jeg har egne meninger), så bør også dere godta mine...

Uansett, lykke til til dere som skal gjennomgå operasjoner :) (Jeg mener det...).

Gjest Niniel
Skrevet
Jeg syns silikon er stygt, dessuten er det hardt å ta på! Det er jo helt teit å ligge på stranden, mens puppene strutter rett opp!

Samboern min, er heeelt puppegæærn. Men; han syns silikon er skikkelig stygt! Nå vet ikke jeg hvordan det er å ha kjempesmå pupper, siden jeg bruker str. 75c, men jeg er kjempefornøyd med de faste, passe store puppene mine. Jeg hadde aldri kommet til å ta silikon, hvis jeg da ikke var utsatt for brystkreft og måtte fjerne et bryst eller noe... Men selv om jeg er fornøyd med puppene mine, så er det andre ting jeg ikke er fornøyd med. Skulle gjerne hatt litt smalere hofter, og LITT mindre lår, men; jeg begynner ikke å operere bort deler av hofta eller tar fettsuging forde! Det er vel meningen at vi skal godta oss som vi er, er det ikke?? Hvis små pupper er deres eneste kompleks, vil jeg si dere er utrooolig kroppsfikserte, dette er ikke noe dere gjør for dere selv, men for å se bra ut for andre... Det er ikke rart samfunnet har blitt som det har blitt...

Nå klarer jeg ikke la være å kommentere her, søta. Over har jeg sitert hele det første innlegget ditt, det som du mener bare kritiserer hvor sykt SAMFUNNET har blitt. Les igjennom det en gang til. Hvordan kan du vite hvilke grunner vi har til å ta en slik operasjon? Hvilket grunnlag har du for å påstå at vi gjør dette for å se bra ut for andre? Og hva i alle dager mener du når du sier at 'det ikke er rart samfunnet har blitt slik det har blitt'? Har vi gjort samfunnet verre eller mer kroppfiksert fordi vi har valgt å fikse på noe som er mer enn bare et kosmetisk problem for oss?

Jeg tror ikke du har forstått hvor nøye følelsen av det å være kvinne henger sammen med det å ha pupper. Du vet ikke hvordan det er å gråte i prøverommet fordi ingen bh'er passer, hvor flaut det er å måtte kjøpe bh'er med masse polstring (som man etter hvert innbiller seg kan ses gjennom klærne), hvor pinlig det er å stå på stranden og klemme vann ut av push-up putene, hvordan det er å måtte passe på å ikke gå i motvind uten jakke, for da kan alle se hvor små de er, ja lista er lang men begynner du å forstå?

Vi som velger en slik operasjon gjør det ikke fordi vi ser oss i speilet en dag og plutselig tenker; 'jeg skulle likt å hatt større pupper..... selv om de egentlig er fine og passe store nå, så hadde det vært enda penere om de var en/to størrelser større'. Tvert i mot har de fleste nok vært plaget av å ikke ha/ha veldig små pupper i flere år, og har store komplekser for det! Og da snakker jeg om komplekser på størrelse med elefanter, som gjør hverdagen tristere for oss. :cry:

Jeg skjønner at dette er vanskelig å forstå for dem som har fått pupper fra naturens side, og jeg vet at det kan høres ut som jeg overdriver veldig nå, men jeg gjør faktisk ikke det. Det ER et så stort problem å ikke ha bryster. Det kan ikke sammenlignes med å ha noen kilo for mye her og der, selv om det også selvsagt kan være en belastning. Pupper derimot er viktige for kjønnsidentiteten. Jeg tror ikke noen av oss hadde valgt en operasjon dersom det fantes andre muligheter og dersom det ikke hadde betydd SVÆRT mye for oss.

Jeg er enig med deg, søta, i at det er synd hvis man hele tiden må forandre på kroppen sin for å være fornøyd med seg selv. Og jeg mener at kirurgi bør unngås så langt som mulig. Men det er forskjell på å være litt misfornøyd med lårene eller magen, og kanskje ønske at de var litt mindre, og på å ha STORE KOMPLEKSER for sine manglende pupper. Skulle alle ha fikset og forandret på hver minste lille ting de var litt misfornøyd med, ja da hadde det være trist. Men slik er det ikke enda, heldigvis.

Skrevet

UFF, søta, UFFUFFUFF!!!

Unnskyld meg, men du kan jo bare slanke ræva di! For oss med lite utviklede pupperer det ikke bare å legge på seg! Sakeb er ikke at samfunnet legger press på meg for å legge inn silikon eller ha store pupper, dette er noe jeg selv ville! Når man må ha str 42 i topper og overdeler, men ikke har større pupper enn en liten a-cup, sier det seg jo selv at det blir et tomrom foran! Klær sitter rett og slett ikke penr! Og jeg kan LOVE at kjæresten din sikler over masse silikon-damer!!! Men det er ikke alle som legger inn hauger og lass! av de som har skrevet inn har, tror jeg jeg er den som har lagt inn mest, nemlig 350cc, men ingen kan se det, for i forhold til kroppen min er de fortsatt små! Og jeg legger meg gjerne på stranda med de puppene her, i en bikini jeg nå kan fylle ut! Puppene dine er vel ikke akkurat flate de heller, når du ligger på rygg?? For om de gjør, hadde jeg jammen ikke vært stolt av å ha en c-cup!

Igår var det tre uker siden jeg var under kniven, de ser nå veldig bra ut!! fått litt heng -heldigvis :D - og det ser IKKE ut som silikonpupper! Fortsatt litt harde, men ganske så mye bedre! Så herlig! :D :D :D :D

Ble litt forbanna her, har jo vært forskåna for sånne idiotiske innlegg hittil.. Alle kan jo kjøpe et ViMenn, kan love at 99% av de som stiller opp der har silikon pupper. Samboern kjøpte bladet da det var med kalender ved nyttår, det ersåvidt jeg kan se kun EN som ikke har silikon! Så om denne kjæresten sikler over damer i blader og tror at de har naturlige pupper, kan ikke sikle særlig mye om han synes silikon er stygt..... :hoho:

Skrevet

En annen ting: Du skriver at vi tar dette utrolig personlig; HALLO???? Skjønner du at dete faktisk er pupper? Kan det bli særlig mer personlig? Disse sidene og innleggene er skrevet av jenter som har lagt inn eller har lyst til å legge inn silikon!

Og i forrige innlegg mente jeg at om du har lst på smalere hofter eller lår, kan du gå ned i vekt. Jeg har gått opp og ned i vekt, ingenting gjør mine bryster større, utenom en operasjon! Den er utført, jeg er fornøyd, har fortsatt masse jeg kunne tenke meg å forandre ved kroppen min, men det kan gjøres uten kirurgiske inngrep! Det var ikke akkurat sånn at jeg tenkte; "nei, nå har jeg jammen lyst til at noen skal skjære litt i kroppen min!" Selvfølgelig hadde jeg lyst på normale bryster fra naturens side, men så heldig var jeg ikke! Så lenge man har mulighet og penger til å gjøre noe med det, hvorfor skal man gå rundt og ha det vondt, skamme seg, og unngå visse situasjoner? Skal vi slutte å barbere legger, bikinilinje og hår under arma fordi samfunnet sier og mener det? Det handler om å føle seg vel!

Jeg har forresten en venninne(som nå har lagt inn silikon) som aldri hadde gått i singlet eller bikini, aldri vist seg naken foran eller hatt sex med en gutt fordi hun hadde så enorme komplekser! Skjønner du kanskje da hvor ille dette er for noen/oss?

Jeg har samboer, vært sammen en god stund, det er ikke for å tekkes gutta jeg har gjort det! Hadde det vært for å tilfredsstille samfunnet, hadde jeg vel sagt det til alle jeg kjenner, sendt inn nakenbilder til manneblader, gått i kjempeutringinger osv osv. Eneste som vet hva jeg har gjort, er samboern, de på colosseumklinikken og dere her på forumet.

Skrevet

Deres problemer er at dere ikke ser andres problemer enn deres egne! Selvfølgelig er det ikke værre å ha kjempesmå pupper enn det er å være en tjukk person! For DERE er det sikkert det, men for de tjukke er det garantert IKKE det. De sliter like mye som dere, det må dere vel skønne? De klarer ikke slanke seg, dere klarer ikke få puppene til å vokse. Dermed har man forskjellige problemer, ingen er værre enn andre, om det da ikke går utover helsa.

Til deg som sa jeg skulle slanke ræva mi, det er nettopp det jeg sier; mange klarer ikke slanke seg!! Dessuten trenger jeg ikke slanke meg, er 168 høy og 59-60 kilo. Er ikke fornøyd forde! Men; gjør ikke noe med det heller....

Til deg med kommentaren om Vi Menn...Han leser ikke VI Menn. Og jeg vet han synest silikon er stygt, ALLE har ikke samme meninger. Han hadde samme mening om det før vi ble sammen også, har tross alt snakka litt med kameratene og sånn...Han har faktisk nok med meg, han elsker MEG, ikke alle andres pupper. Det viktigste er vel at en kjæreste bryr seg om PERSONEN, er det ikke?

Til deg som sa at lår og hofter kan slanker....Kan virkelig hofter slankes?? Kan man slanke bein?? Tror ikke det du...Og lårene kan ikke være tynnere, de må jo føle lårene...

Kommentaren med puppene på stranden... Ja jeg har 75c, de er veldig faste og fine, jeg er stolte av dem, det har jeg lov til! Har ingenting imot å gå i bikinioverdel og ligge på stranden, puppene mine peker ikke rett opp når jeg ligger, men det er det heller INGEN naturlige pupper som gjør...Og de henger heller ikke langt ned så de kan nå håndkleet jeg ligger på! Skjønner? Alle naturlige pupper forandrer seg om man står, ligger, hopper, springer...

Har også lest det første innlegget mitt en gang til, og har fortsatt samme meningen. Må jo få lov til det? Mener samfunnet har blitt sykt, hadde ikke "alle" kjendiser tatt silikon her og der, og sett "perfekte" ut, hadde ikke det "Vanlige" mennesket kommet på å bruke penger på dette. Jeg synes ikke mer synd på de feite heller, men på de som har problemer med seg selv. Håper dere kan se ting fra andre sin side også, for også de med andre problem enn puppene, føler sikkert at de har verdens største problem.

Og enda en gang...Jeg skjønner dere føler dere mindre kvinnelige, og har/hadde komplekser for puppene deres...Lykke til uansett! Håper jeg får ha MINE EGNE MENINGER fortsatt, og dere ha deres, uten å fryse ut noen her, noe dere gjør nå.

Jeg smiler til dere likevel iallfall... :D

Skrevet

Kan jo informere om at jeg har noen kilo for mye, med SMÅ pupper, men det er/ VAR puppene som var det største problemet! det er faktisk fysisk mulig å slanke seg, men ikke å få større puppper, UTEN Å LEGGE PÅ SEG!!! Da vil jeg si man har et dobbelt "problem"! Og mine flotte silikonpupper forandrer seg om jeg står, ligger, hopper, osv.. Tror du har sett litt for mye på silikonpupper som Pamela. Sånne pupper er det vel kanskje fem prosent som vil ha...

OG JEG HAR FAKTISK LOV TIL Å VÆRE STOLT AV MINE PUPPER; UTEN Å FÅ HØRE SÅNNE KOMMENTARER SOM DU KOMMER MED!!!

Så lenge du går inn på en side som det her hvor det utveksles erfaringer om silikon, må du jammen tåle å få dritt tilbake!

Jeg har også en kjæreste som elsker bare MEG, han er kjempefornøyd med hvordan jeg har det med meg selv nå!

Skrevet

Nå har jeg heller aldri sagt at du ikke kan være stolt av puppene dine! Dess mer man er stolt av, jo bedre har man det med seg selv, ikke sant??

Og ja, det går an å slanke seg. Men de fleste som virkelig sliter med vekta klarer det ikke, alle er forskjellige sånn, og dermed er det et stor problem for dem.

Det som derimot forbauser meg litt, er at ingen tør å innrømme at jeg har ganske mye rett i det jeg sier, men dere vil ikke forstå, nettopp fordi dere er sinte på meg, fordi jeg har andre meninger enn dere. Jeg er en person med egne meninger, ikke noen nikkedukke. Fint at dere også har egne meninger, selv om de ikke er de samme som mine.

Jeg prøver faktisk å være litt hyggelig her, men jeg har fortsatt MINE meninger, det syns jeg dere skal respektere. Jeg respekterer dere også.

Skrevet

Her var det kommet masse nye inlegg! og jeg har ikke fått mailvarsel om de !!! :o

Må si jeg er noe oppbrakt.

Jeg har det jævlig med de små brystene jeg har nå .....og skal etter planen fikse på de til sommeren.

men ded alle de fordommer som er blandt folket mot de som tar silikon - så er det med blandede følelser :-? Og det er trist at jg skal vegre meg for å gjøre dette fordi jeg er redd for hvilke kommentarer jeg skal få ...at gutter skal synes de er stygge .....å bli sett ned til .... rullet med øynene til ...

At det er så mye negativitet rettet mot de som gjør dette får meg til å tenke om jeg vil takle reaksjonen etterpå .......

Og jeg vet samtidig at dersom jeg ikke gjør det - vil jeg fortsette å gremmes over meg selv ....å gråte når jeg ser meg i spieliet ....å trøstespise - for så så slanke meg ....og så se at puppene bli ennå mindre ...og så trøstespise mer ...tenke vonde tanker .....

For MIN DEL må jeg gjøre noe .......men jeg er ingen sterk person ....jeg er ikke god til å takle negetiv oppmerksomhet ......vet nesten ikke hva som er verst jeg nå ....å ha det så jævlig jeg har det nå .....eller å risikere masse kritikk etterpå fordi jeg har gjort noe så dumt som å ta silikon ....

Trist at man ser på dette som noe dumt eller negativt .....for pupper er jo en stor del av det å være KVINNE ..........og det er et sårbart tema ...det er FLAUT å ikke ha flotte og store nok pupper .....men sukk ....det er visst flaut å ha silikonpuper også :o

Pupper eller ikke pupper- silikon eller ikke silikon - det er det store spørsmålet ..... :roll:

Skrevet

Har funnet en side på nettet med MASSE før og etterbilder. OG man ken søke på sin nåværende størrelse - og hva man ønskeretter på - og få opp bilder som stemmer med dette for å sammenligne!!

Skal vi se ..linken er som følger :http://www.qvinna.info/

Nå er det bare noen få dager til jeg skal til konsultasjon - og jeg grugleder meg !!! Hvor mye må man kle av seg?? Ille nok å sitte uten BH - men man får vel beholde buksen på- eller??? :oops:

Gjest Mzfire
Skrevet

Kjære Virgo

Du må prøve å ikke la andres meninger gå inn på deg. Vet det ikke er lett. Men husk på nå en ting. Det er svært få som vet hvordan du har det. Hvordan dette går inn på deg psykisk. Det er veldig lettvint av uforstående og bare slenge ut av seg ting. Som vi ser over her av gjest Søta, hun vet ikke hvordan du har det. Hun poengterer veldig størrelsen sin for oss. Hva er poenget med det? Ja da vi har nå fått med oss hvor mye hun elsker sine bryster. Flott er jo det for hennes del.

Kan være at mange synes at silikon er stygt, men sånne mennesker skal du vel ikke omgås med? Ta det med ro og fortell legen at du vil ha så naturlige som mulig. Da vil ingen se at du har silikon. Det er faktisk ikke alltid like lett å se. Mange dyktige leger der ute. Jeg er sikker på at de fleste vil møte deg med respekt om du en gang forteller at du har lagt inn silikon. Når det gjelder meg selv, tror jeg at miljøet rundt meg vil se det veldig godt. Om noen kommer til å påpeke det for meg har ikke jeg noe i mot å innrømme at jeg har silikon. Vi gjør jo ikke dette for å bli Pamela Anderson. Har vært veldig åpen om det og jeg har fått positive tilbakemeldinger. Så lenge det betyr så mye for meg som det gjør.

Det er ditt liv, din kropp. Du bestemmer hva du vil gjøre med den. Ikke tenk på andre, det er i såfall den største tabben. Da lar du andre styre livet ditt. Har du bestemt deg og er sikker på hva du vil gjøre, så følg det.

Skulle du en gang angre og vil ha de ut om mange år, er det jo gudskjelov mulig og fjerne de også. Vil egentlig bare gi deg en oppmuntringsklem :D

Skrevet

Til Virgo!

Jeg vil ønske deg lykke til, uansett hva slags valg du tar.

Jeg har her fått flere i mot meg, fordi jeg personlig er imot silikon. Det må jeg få lov til, og dere må få lov til å gjøre det dere vil. Det er tydelig jeg ikke blir respektert for mine meninger, men likevel forventer andre her at jeg skal respektere dem (noe jeg faktisk gjør).

Å snakke om bryststørrelsen min, er ikke for å skryte i forhold til de som har små bryster, ikke i det hele tatt! Ja, jeg er fornøyd, med akkurat det. Så har jeg maaange ting jeg ikke er fornøyd med også.

Det jeg heeeele tiden her har prøvd å forklare, er at det er veldig synd at vi mennesker (spesielt jenter/kvinner) ikke kan være fornøyd bare med å være oss selv, men må gjøre noe for å føle oss bedre, enten det er for vår egen del, eller andres...

Men her virker det som om alle er sååå opptatt av baaare sitt problem, at andres problemer ikke teller i det hele tatt. Jeg forstår at dere vil føle dere mer kvinnelig med større bryster, spesielt de som har ekstremt små...

Jeg sier bare at det er viktig å tørre å være seg selv, og prøv å tenk på at de fleste har problemer, større eller mindre.

Uansett hva du velger å gjøre Virgo, ønsker jeg deg lykke til, gjør det DU syns er mest riktig. Ikke gjør det for andre, eller fordi mange her inne har positive opplevelser med det. Dette er DITT valg, ikke bli påvirket av noen, enten de er positive eller negative til silikon...

Skrevet

Søta :-)

jeg forstår hva du mener. skal prøve å respektere dine meninger - selv om det er vaskeklig siden dette er et sårbart tema for meg. :wink:

Jeg synes også at det er et press på en i samfunnet for hvordan man skal se ut. Og dette er dumt. Og ja - klart jeg blir påvirket av det ...når jeg ser sylslanke lekkre damer med nydelige bryster ....og man får intrykk av at det er slik man SKAL se ut ......Vet at mange ikke bryr seg om hvordan man ser ut ..men mange gjør det ....og jenter skal jo liksom være slanke ...og ikke noe fett som disser her eller der ...store rumper er bra - MEN de må for all del ikke være for store ..at man er feit liksom ...og bryster skal man ha ..helst faste og fine som strutter ....vortene må ikke være for små - MEN for all del ikke for store heller .......Det er ikke lett å være kvinne med slikt ett press på seg ..... :-?

man skulle ikke behøve å tenke slik ...man skulle fått lov å være som man var og bli verdsatt for det ....kvinner skulle ikke behøve å måtte fikse på kroppen sin for å føle seg bra eller se bra ut i andres øyner ....Det er det du vil frem til sant?

Og det er jeg enig i . Men utrolig glad for at man har muligheten til å gjøre noe hvis man ønsker dette .

Mzfire

- vet du har rett ...MÅ prøve å la være å bry meg så om hva andre mener ......Mine foreldre er i mot dette .....andre rundt meg er imot dette ......MÅ prøve å tenke på hva JEG vil ....... Tusen takk for oppmuntringsklemmen :wink:

Gjest Mzfire
Skrevet

Jeg er enig at hele verden har blitt ekstremt kroppsfikserte. Det er ikke til å komme bort fra at alle vil se mest mulig vellykket ut og perfekte. De fleste vil se slanke ut, ha langt hår, store pupper, feilfri hud osv.

Være rett og slett glansbilder. Klart at vi blir påvirket og får budskap om at vi ikke ser ut som idealet. Jeg har eks ikke idealhøyden, men føler meg høy nok fordet. Jeg skal bli tynnere, men vil ikke bli så tynn som moteverdenen vil vi skal være. Jeg føler meg som et gjennomsnittmenneske. Men du må forstå at dette med pupper er viktig ikke bare for oss men for alle i hele verden. Alt Virgo sier om pupper støtter jeg opp under. Mange tenker sikkert kan større pupper gjøre deg lykkeligere? Egentlig ikke. Er ikke slik at så fort en får pupper er en lykkelig i den forstand. Men for meg så hadde det betydd at jeg hadde fått bedre selvbilde og selvtillit. Jeg hadde strålt og vært mer fornøyd. Følt meg kvinnelig. Noe inn i meg hadde blitt oppløftet på en måte. Endelig hadde jeg følt meg som MEG. Hadde jeg hatt en B-cup hadde jeg vært fornøyd. Det er mange kvinner som føler seg vel med sine små bryster og de er heldige. Hvem vet, kansje ikke de er så opphengt i bryster heller. Klart det beste hadde vært om vi var fornøyde med sånn som vi så ut. Men alt blir også annerledes når vi nå vet at vi kan få gjort noe med det. :wink:

Skrevet

hei alle sammen! :D

Nå har jeg -dvs samboeren- tatt bilder av meg, tenkte jeg skulle ta for hver uke for å se forandringen, men har ikke gått helt etter planen.. men ihvertfall; jammen har de blitt fine!! Helt perfekt str, var jo litt redd for at de var for store i begynnelsen, men det er de ikke! så jeg anbefaler alle som skal gjøre det å ta før/etter-bilder, og med jevne mellomrom, gøy å se senere! Mine virker mindre nå, men på bildene ser jeg at de har blitt større, huden har fått strekt seg, så de har "kommet ut" på en måte. henger litt mer. Er bare SÅ fornøyd! :hoppe:

Virgo: vær så snill og ikke tenk på hva andre kommer til å si. for det er ikke sikkert at de ser det engang! Jeg var så utrolig bekymret for om andre kom til å se det, og hva jeg da skulle si. tenkte jeg skulle si jeg har skiftet p-pille merke til diane, (de jeg kjenner som har gått på diane har fått større bryster...) og at det kommerav det. eller at jeg rett og slett har lagt på meg -det har jeg jo- og atd

Skrevet

det kommer av det. eller bare si at det har ikke du noe med. TVILER på at noen du ikke kjenner så godt kommer til å spørre deg om du har lagt inn silikon.. i så fall er det utrolig frekt, så da er det jo bare å gi et frekt svar! kirurgen jeg var hos fortalte om ei dame han hadde lagt inn masse på, og hun hadde svart de de som spurte om det var hennes pupper; "de er ihvertfall ikke dine!"

Men som sagt; tviler på at noen ser det. om du bruker bh med push-up og innlegg/polstring nå, tror jo i alle fall folk at du har så store. og når du tar av den bh`n og legger inn silikon , med en vanlig bh over, er det faktisk ikke så stor forskjell. husk at den store forskjellen er jo uten klær! og det er vel ikke så mange som ser deg uten det? Går så bra skal du se! :D

Til dere som har lagt inn, hvor lenge skulle dere gå med sportsbh? hvor lenge om natta?

Skrevet

Til Søta!! Jeg må si jeg er rimelig provosert av deg!! Du skriver om hvor stygt og fælt det er med silikon også strør du attpåtil salt i såret ved å skryte av dine egne pupper i c-cup! Jeg blir rett og slett kvalm! Tror du noen av oss ville tatt silikon om vi hadde c-cup fra naturens side? NEI! Ikke jeg ihvertfall. Jeg hadde kjempekomplekser for min lille a-cup og valgte derfor å legge inn silikon i høst og det har jeg ikke angret et sekund på! Jeg har hatt dårlig selvtillit hele livet pga det,ingen klær passet over puppene. Jeg la inn 340 ml og fikkb en 75c. Bruker samme klesstørrelse som før, 32-34 i topper og nå sitter det pent over puppene. Du skriver at silikon er hardt å ta på. Hva vet du om det? Mine er myke som smør og ser helt naturlige ut! Kun samboeren min og to venninner vet det og samboeren min syns de er de peneste puppene han har sett! Og nei de står ikke rett ut når jeg ligger. Bare pupper i str Pamela og Aguilera gjør det! Du aner ikke hvordan vi har hatt det uten pupper. Tenk deg selv du som skriver at typen din er ekstremt puppefiksert hvordan hadde du følt det om du ikke hadde hatt pupper? Om du hadde sett han sikle på damer i blader,filmer osv og ikke hadde kunnet leve opp til de? Da er jeg 110% sikker på at du hadde tatt silikon! Samboeren min er ikke puppefiksert han er mer rumpefiksert og jeg vet jeg har en fin rumpe han elsker. Silikon tok jeg for mitt eget velvære og det gjør jo ingenting at han liker puppene mine også!

Gjest Niniel, ikke innlogget
Skrevet

Liza, jeg fikk beskjed om to mnd med sportsbh, både dag og natt. Er halvveis nå, og rimelig lei... :evil:

Og når de to månedene endelig er ferdig, så har jeg jaggu igjen enda en måned med den dumme plastringen....uff. Er så lei av alt styret.. :x

Har lyst å bruke de fine BH'ene jeg har kjøpt, men jeg må nok smøre meg med tålmodighet en stund til :blunke:

Skrevet

Nå har jeg lest masse altså på nettet - og det som slår meg er hvor ULIK all informasjonen er!

*Man er ikke enige om hvor protesen skal plasseres - over eller under .....

*Man opererer med ulike rutiner når det gjelder kontroller - noen etternoen dager - andre steder først etter en måned :o ....

*Noen sier at man er bra etter en uke - andre etter fire uker .....

*Noen steder står det at man må ha sportsbh i 6 uker - andre at man må ha i tre måneder .....

*Hvor lenge bandasjen skal sitte på varierer ...

*Noen steder skal stingene fjernes ..andre steder skal de forsvinne av seg selv ....

*Noen legger passientene i narkose ....andre gir beroligende og annen bedøvelse ..

Blir bare mer og mer forvirra jeg ... :wink:

Skrevet

Niniel: akkurat nå synes jeg det er helt greit med sprtsbh`n, men GUD som jeg gleder meg til å kjøpe undertøy!! :lol::lol:

virgo: det varierer fra klinikk til klinikk.. veldig forvirrende når man leter etter info... fant noen amerikanske sider, det var jo HELT forskjellig fra i norge! Så best å gjøre som de sier der man blir operert.. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...