IngerLise Skrevet 13. april 2003 #101 Skrevet 13. april 2003 Hei igjen Nordavind! :D Det hørtes ikke så gøy ut å være så stiv i nakken og ryggen da..men bra du har fått fri fra jobben såpass lenge. Det trenger du nok... Jeg er litt spent hvordan det skal gå med meg også, må i hvertfall prøve å få fri i ca 3 uker, og håper det går bra. God bedring da!
Gjest Niniel Skrevet 14. april 2003 #103 Skrevet 14. april 2003 Jeg har sendt deg pm, IngerLise Har du forresten funnet 'silikon-erfaringer' tråden? Der står det MASSE nyttig!
Gjest Lady-M Skrevet 14. april 2003 #104 Skrevet 14. april 2003 Jeg var en mellomting mellom 75A og 75B, jeg la inn 275 gram og nå er jeg en C-cup. Nora, ikke bry deg om hva sykepleieren sa, sikker på at du er kjempefin! :D Anatomiske gir et mer naturlig utseende og runde gjør at man blir noe høyere over brystet. Selv valgte jeg runde fordi det passet best til min kropp. Er litt tynn i overkroppen og trengte å få mer fylde her. Jeg tok kun en uke fri fra jobben, men har ikke en spesielt fysisk krevende jobb. Silikon-bryster er ikke så harde som alle tror, mine er ganske myke. Eneste jeg synes er litt minus, er at jeg ikke får ligget på magen. De flyter ikke utover som vanlige bryster, men blir som å ligge på to baller. I tillegg er det litt pes når man jogger, de spretter hit og dit og følger liksom ikke kroppen. Må bare passe på å ha en god sports-bh. Blir vant til dette etter hvert da... Gleder meg til sommeren!!
Noravind Skrevet 14. april 2003 #105 Skrevet 14. april 2003 Hei IngerLise! Jeg ble operert på Volvat i Bergen. Var også på konsultasjon på klinikk Bergen, men følte jeg kom bedre overens med legen på Volvat, så derfor valgte jeg å opereres der. Legen på klinikk Bergen skal jo være veldig dyktig, så du er nok i trygge hender. Min kollega på jobb ble også operert der, og hun er veldig fornøyd.
Noravind Skrevet 14. april 2003 #106 Skrevet 14. april 2003 Hei IngerLise! Ble operert på tirsdag i forrige uke (8.april).
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2003 #107 Skrevet 14. april 2003 Hva mener dere med brystvev? Har selv en small overkropp men syns ikke jeg er mager. Har det noe å si angående brystvev? Lurer på om jeg har mye eller lite kjertelvev. Eller ligger det i mine naturlige bryster? *tenke,tenke*
myagi Skrevet 14. april 2003 #108 Skrevet 14. april 2003 nå har jeg sittet lenge og grublet! jeg er 18 år gammel jente, normal kropp, men alt for små pupper i forhold til resten av kroppen, synes i hvertfall jeg! regner med at de ikke kommer til å vokse så masse mer i og med at jeg er 18 snart 19! så da vurderer jeg silikon.... ikke så masse, men sånn at de synes i hvertfall og ser normalt store ut. og ikke så små slik som nå! hva synes dere om dette? blir det stygge arr. og er dte noen som har gjort dette? penger? det betyr ganske mye for meg Hvis du vil ha barn så ville jeg ventet til etter du har fått det. Små pupper er kjempefint det! Se bare på Gwen Stefani!
IngerLise Skrevet 14. april 2003 #109 Skrevet 14. april 2003 Hei Nordavind! Takk for tilbakemeldingen! Jeg kikket også på Volvat, og forsåvidt på de fleste andre, men var bare på konsultasjon på Klinikk Bergen. Følte meg i trygge hender der, så bestemte meg for å ta operasjonen der. Har hørt fra andre her på forumet som har tatt der også, og de virker fornøyde. Så så lenge vi alle er fornøyde med resultatet, er det vel egentlig likegyldig hvor man tar operasjonen!! :D
Noravind Skrevet 14. april 2003 #110 Skrevet 14. april 2003 Hei IngerLise! Ja, jeg tror også at det er små forskjeller mellom legene. Om du gjør det på klinikk Bergen eller en annen plass så er nok legene ca. like flinke. Du er nok i trygge hender
Noravind Skrevet 14. april 2003 #111 Skrevet 14. april 2003 Lurer på en ting.... Hvor lenge er puppene harde/opphåvnet? Vil de synke litt ned når hevelsen avtar? Mine ser jo fortsatt veldig sprengt ut da (en uke siden opr.) Bitte litt utolmodig...
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2003 #112 Skrevet 14. april 2003 hei. Heldige dere som er "ferdige". Jeg skal under kniven på mandag om to uker.. har ikke begynt å grue meg ennå,så uvirkelig!! Men har litt panikk for de skal bli for store/at mange ser det er silikon osv. men regner med dette er vanlige tanker i forkant. Jeg skal opereres i stavanger,ble anbefalt fra 275-300, jeg er 170 og 58 kg.(har et barn jeg har ammet,men alltid hatt små bryst) Sammenligner meg med Ally mcbeal :cry: Hvor slags "kroppsmål" har dere? tenker ut fra det legen mente jeg burde velge av bryst *maria*
Noravind Skrevet 14. april 2003 #113 Skrevet 14. april 2003 Hei Maria! Jeg er 60kg og 1,75 høy. Jeg fikk lagt inn en protese på 295ml. (Ble en B-cup)
IngerLise Skrevet 14. april 2003 #114 Skrevet 14. april 2003 Hei Nordavind! Kan jeg spørre deg hvordan du finansierte operasjonen? Tok du opp lån, og eventuelt hvor og hvordan var renten? mange spm til deg som nyoperert..håper det går greit
Gjest Lilli Skrevet 14. april 2003 #115 Skrevet 14. april 2003 Hei folkens! Jeg bare lurer på hvem dere forteller dette til, egentlig?? Jeg har liksom ikke lyst til at det skal bli sånn at når noen snakker om deg, så blir det "ja, det er hun som har silikon i brystene, ja" Det er noe av det verste jeg vet!! :x Har selv sagt det til "fossilene", samboeren og to kamerater. Alle tok det bra, heldigvis! Jeg grudde meg fælt til å si det til mamma, men kunne ikke fått bedre forståelse Det er en uke siden operasjonen i dag, og alt går bra, fremdeles litt vondt, men det er INGENTING i forhold til første natten!! Men merker jeg blir fort sliten hvis jeg går en del. (var å kikket på tepper og styr i dag..). Håper dette går over snart, gleder meg bare til sommerferien og sol og bikini!!!
Noravind Skrevet 14. april 2003 #116 Skrevet 14. april 2003 Jeg har ikke tatt opp lån for å finansiere denne operasjonen. Brukte noen av sparepengene mine som jeg har arvet etter min far.... Så kan nok ikke svare på dette med lån og renter :-? Hvem jeg fortalte det til? Først og fremst diskuterte jeg dette med min samboer. Tok litt tid for han å akseptere dette, men nå støtter han meg fullt ut. Ellers har jeg snakket om dette med mine nærmeste venner og mamma. De aksepterer det, men synes jeg ikke skulle gjøre det. Mamma ble vel litt overrasket, men tar det med stål ro og har forståelse. Veldig deilig! Det er jo en del fordommer ute å går mot slike operasjoner, og ofte vil man kanskje holde dette skjult for flest mulig. På en annen side så tenker jeg at man må jo stå for det valget man har tatt, og være stolt av det.
IngerLise Skrevet 14. april 2003 #117 Skrevet 14. april 2003 Hei Lili! Greit å høre at andre hadde de samme følelsene som meg for å fortelle dette til andre. Jeg også grudde meg forferdelig til å fortelle om det hjemme, særlig til til mamma, men det gikk helt greit. Hun viste stor forståelse selv om hun mente det ikke var nødvendig. Men som hun selv sa: Det er jo din kropp, det er den du skal leve med hele livet - så gjør slik at du blir fornøyd, om det er dette du ønsker! :D og det gjorde jo godt. Men bortsett fra foreldrene mine, samboeren min og en venninnne har jeg ikke fortalt det til noen. Vet ikke om det er det riktige å gjøre, men føler heller ikke for å bli stemplet som noen silikon-babe. Det måtte være det værste noen kunne ha kalt meg tror jeg :x Litt av grunnen til at jeg valgte å ikke fortelle dette til så mange, er at jeg kommer fra et lite sted, og jeg vet hvordan sladderen går der.. og det er jo ikke særlig hyggelig. Men vi får ta det som det kommer, mange vil nok uansett merke det, og det kommer vel ut en gang. Men den tid den sorg (eller glede) Jeg gleder meg i hvertfall VELDIG! :D Nordavind: SÅ flott for deg da, at du ikke trengte å ta opp noe lån. Jeg trenger heller ikke å ta opp hele beløpet, men må nok få sponset ca 10000 fra en bank eller noe, og ønsket dermed den beste lånerenten.
Gjest Mzfire Skrevet 14. april 2003 #118 Skrevet 14. april 2003 Jeg vil gjerne spørre dere som har tatt og skal ta silikon. Har dere eller hadde dere veldig små bryster? Jeg skjønner veldig godt jenter som har veldig små bryster tar silikon, som meg. Men jeg skjønner ikke helt de som har helt normale store bryster som tar det.. Men jeg dømmer ingen. Jeg har kjempe små selv og er deppa over at jeg alltid må kjøpe bher med innlegg og silikon i bh er.
Gjest Lilli Skrevet 14. april 2003 #120 Skrevet 14. april 2003 Hei, Jeg vil ikke si at jeg hadde kjempesmå eller ingen bryster før operasjonen. Har sett mange bilder at jenter som er HELT flate, slik var ikke jeg. Men samtidig så er jeg ganske høy og ikke supermodell-tynn (hvis det er noe som heter det ) Så til MIN kropp, så ble det helt feil. Har fått tilbakemeldinger nå om at de passer mer til min kropp, Proporsjonene er mer riktige nå. brukte 75B (med pushup/innlegg, måtte kanskje ha brukt A uten innlegg...) Er ikke sikker på hva jeg bruker nå. Den sports BH'en jeg fikk på klinikken står det 36B på. Det er vel noen amerikanske eller franske størrelser. Vet ikke hva det tilsvarer jeg...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå