Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2003 #81 Skrevet 11. april 2003 Så kjekt Niniel! Det må ha vært kjempe gøy å kjøpt undertøy, nå som man bare kan velge og vrake. Gleder meg til det blir min tur. Akkurat nå står jo puppene rett til værs...he,he. Prøver å smøre meg med tolmodighet! Hilsen Nora
Gjest Lady-M Skrevet 11. april 2003 #82 Skrevet 11. april 2003 Husker jeg hadde sånne rett-opp-pupper jeg og! Synes de neste så litt deformerte ut de første dagene. Men det blir mer heng på de etterhvert! Som kirurgen på colloseum-klinikken sa det så bra: "Ja, da får du gå hjem og kose deg med de nye puppene dine!" Hehe.. sikkert en ålreit jobb - å holde på med pupper hele dagen!
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2003 #83 Skrevet 11. april 2003 Den sports-BHen som man må gå med, sant det er okey at den nederste kanten ligger over arrene. Dvs. arrene ligger jo på en måte under BHen...skjønner? Hva hvis kanten gnir mot arrene, eller er de ganske solide. Er så redd for at alt bare skal "revne" :-? **Nora**
Gjest Lady-M Skrevet 11. april 2003 #84 Skrevet 11. april 2003 Hadde ikke snitt under jeg, kunne begynne med bøyle-bh nesten med en gang. Venninnen min vet jeg brukte dobbel teip under sånn for å være sikker.
Gjest liza Skrevet 11. april 2003 #85 Skrevet 11. april 2003 så betryggende å høre at flere har/hadde pupper som står/sto rett ut... for akkurat nå ser det ikke ut som pupper, bare to klumper... men de er heldigvis ikke så sprengte lenger. hei Nora! jeg vet ikke om det gjør noe at kanten ligger over arrene, jeg drar i min for å få den nedenfor, litt redd for å "ødelegge" arrene jeg og. men jeg tviler på at det revner, er sydd i tre lag. sto ihvertfall det i papirene mine.. jeg gleder meg med deg, niniel! :D gjeder meg SÅ til å kjøpe undertøy selv! for ikke å snakke om bikini! skal ihvertfall ikke ha noe med polstring eller push-up, den tiden da jeg MÅTTE ha det for at det skulle passe er forbi! :D dessuten... trekant-bikini er finest på silikon-pupper, hehehehe
Gjest Donna Skrevet 11. april 2003 #86 Skrevet 11. april 2003 Hvordan føles det å ta på bryster som har innlagt silikon? Er de harde/sprengte - som om det er en ball inni - eller er myke? har dette noe å si med hvor mye som er fyllt i de? Hvordan ser pene bryster ut da - skal de henge litt ned - eller stå rett ut - og står de rett ut uten bh - vil ikke det se unaturlig ut?
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2003 #87 Skrevet 13. april 2003 Var på kontroll i går og alt ser helt bra ut Må si jeg ble litt forbauset over sykepleieren som så på meg. Hun sa blant annet at jeg godt kunne ha valg større proteser, og hadde hun vært meg hadde hun valgt runde proteser i steden for anatomiske. Ja for de runde vil gi et rundere resultat og bli mye penere. Dessuten jobbet hun hos en annen kirurg også, og han bruke nå bare runde...osv. Slik holdt hun på. Det var absolutt ikke det jeg trengte å høre... :cry: Trodde sykepleiere skulle være helt nøytral og ikke kunne komme med slike meninger? Så klart ble jeg påvirket av det hun sa. Jeg har tross alt nettopp ligget under kniven....
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2003 #88 Skrevet 13. april 2003 Hei, Nora som skrev det forrige innlegget!
Gjest Donna Skrevet 13. april 2003 #89 Skrevet 13. april 2003 Fy så dårlig gjort da !!! Synes virkelig hun kunne spart seg for det altså ! Men er du fornøyde med de da ? det er jo det viktigste....tror jeg ville valgt anatomiske .....runde ser jeg for meg vil stå rett ut ... *drømme drømme*
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2003 #90 Skrevet 13. april 2003 Hei Virgo! Når det gjelder str. er jeg kjempe fornøyd. Kunne ikke vært noe større. (Så der kan hun der sykepleieren si hva hun vil...) Akkurat nå er jo puppene ganske harde + at de ser litt "sprengt" ut, så egentlig vet jeg ikke helt hvordan de kommer til å se ut når hevelsen er helt vekke. Men i følge legen min vil anatomiske gi et mest naturlig resultat...håper det. Nå har jo denne sykepleieren klart å gjøre meg usikker på om jeg burde ha valgt runde isteden for...sukk. *Nora*
Gjest Donna Skrevet 13. april 2003 #91 Skrevet 13. april 2003 neida - du valgt nok riktig ...... det er vel finest med litt "heng" på de? det ville jeg iallefall hatt - ikke sånne kulerunde ......(men det kommer kanskje an på hvor mye man legger i også det - på hvor kulerunde de blir ........- sånn i tilfelle det sitter noen der ute nå med runde og føler seg tråkket på ...jeg vet jo egentlig ikke så mye om dette ) heidiggrisen :D
Gjest Donna Skrevet 13. april 2003 #92 Skrevet 13. april 2003 Synes forresten du burde registrere deg jeg Nora - du oppnår mange fordeler med det
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2003 #93 Skrevet 13. april 2003 Ja, hadde tenkt å registrere meg men fant aldri noe navn jeg kunne bruke. Alle jeg kom på var opptatt :-? Så da tenkte jeg shit au... (Noen ideer til navn?) Når det gjelder proteser så er kirurgene så flinke at man sikkert får et naturlig resultat ved å bruke runde også. Alle er forskjellige, og min kirurg er tilhenger av de anatomiske. Jeg også synes det er finest med litt "heng". Akkurat nå har jeg overhodet ikke noe heng på mine, de strutter som bare det. Håper dette forandrer seg etter noen uker! Ellers så kommer jeg ikke helt over det sykepleieren sa....søren at jeg skal ta slike ting inn over meg :cry: *Nora*
Gjest Donna Skrevet 13. april 2003 #94 Skrevet 13. april 2003 jeg også tar ting til meg ...det er plagsomt for man blir gående og irritere seg - eller blir lei ...... ang navn - går ut fra at Nora allerede er i bruk da. hva med ditt favorittdyr, ditt stjernetegn, eller kombinere Nora med noe annet f.eks liten eller mor.......nei det er ikke lett ...jeg grublet lenge før jeg fant på bruke stjernetegnet mitt som nick før det het jeg Lille Meg 2 ......det hender iblandt at jeg føler meg liten og gjerne ville hett lille meg .....men man må jo prøve å tenke positivt ... dessuten så er det så mange andre med det nicket - og det blir fort å blande sammen ...Hva med Nora og årsmodellen din - f. eks Nora78 eller med bindestrek mellom .....alderen er ikke så lur - for da må du bytte når du fyller år - og så blir jo nicket annerledes ..... Du kommer nok på noe .... :D
Noravind Skrevet 13. april 2003 #95 Skrevet 13. april 2003 Dette er en lite test for å se om jeg er registrert. Heter ikke lenger Nora, men Noravind!
Gjest Donna Skrevet 13. april 2003 #96 Skrevet 13. april 2003 Virker som bare det jo Velkommen Noravind
IngerLise Skrevet 13. april 2003 #97 Skrevet 13. april 2003 Hei! :D Ønsker å takke Liza og Niniel og alle andre for veldig gode innlegg - veldig godt å høre andres erfaringer, for ikke å snakke om nylige erfaringer! Jeg skal selv få nye pupper 5.mai, og både gruer og gleder meg veldig. Men jeg har som nok sikkert de fleste andre, en masse spørsmål som jeg så gjerne skulle hatt svar på. Det jeg er mest usikker på for tiden, er hvor store implantat jeg skal ha. Jeg bruker nå str 75A og ønsker å bli en 75B (sånn ca!). Har sett på alt jeg kan komme over av bilder og innlegg, og blir liksom aldri helt sikker. Har som Niniel vært inne på de samme sidene og kikket på bilder, og ønsker meg pupper omtrent slik som disse: http://www.implantinfo.com/plastic_surgeon...1204/index.html http://www.implantinfo.com/plastic_surgeon...1204/index.html http://www.implantinfo.com/banda6/536delee...eeuw/index.html Hvordan var selve operasjonsdagen mht smerter og slikt? Jeg jobber i utelivsbransjen i tillegg til å være student, og lurer litt på hvor lenge jeg bør holde meg borte fra jobben. . (litt tunge løft da..og jeg har hørt at det ikke er så godt? :-? )
Noravind Skrevet 13. april 2003 #98 Skrevet 13. april 2003 Hei IngerLise! Jeg brukte en A-cup, og la inn 295ml. Siden jeg er nyoperert er puppene mine veldig håvne enda, men den sports-bhen jeg har på er en B-cup. Brystene vil jo bli litt mindre etter at hevelsen er gått ned, men jeg regner med det blir en B-cup på meg. Likevel, alle har et forskjellig utgangspunkt. Jeg hadde veldig lite kjertelvev og fikk derfor en "liten/normal" str. på brystet etter operasjonen, mens en annen kvinne kunne helt sikkert fått en god C-cup ved å legge inn 295ml. Legen din vil nok gi deg et råd om hva han mener passer til deg etter at du har fortalt ham dine ønsker. Bare spørr i vei hvis det er andre ting du lurer på :D
Noravind Skrevet 13. april 2003 #99 Skrevet 13. april 2003 Hei igjen! Ang. smerter er det jo forskjellig fra person til person. Personlig hadde jeg ikke direkte vondt. Det gikk vel heller mer på at jeg følte meg litt bevegelseslammet og støl. Man kjenner godt at det er noe nytt der fremme....hvis du skjønner. Men jeg var flittig å ta smertestillende jevnt utover dagen. (1-2 tab. 4 ganger daglig). Hadde jeg ikke brukt de så ville jeg nok kjent mye mer til smertene Det som plager meg aller mest er at nakken min er stiv og ryggen verker. Går ganske anspent rundt omkring, og sover på ryggen hver natt, så det er kanskje ikke så rart... Selv jobber jeg på et sykehjem ved siden av studiene. Har tenkt å ha fri fra jobb ca. 1 mnd. (En kollega av meg som tok en brystoperasjon i fjor sa at jeg burde være vekke såpass lenge).
IngerLise Skrevet 13. april 2003 #100 Skrevet 13. april 2003 Hei Noravind! Takk for hyggelige svar, godt å få tilbakemelding fra noen som akkurat har gått igjennom det jeg har i vente. Tiden flyr, og jeg skal jo snart opereres. Som du sa, så stemmer det vel at alle har forskjellig kropp, og brystvev. Selv tror jeg at jeg kan sammenlignes litt med deg, tror jeg har lite brystvev, og vil dermed kanskje trenge litt mer for å få en C cup, og i tillegg har jo jeg omtrent samme utg.pkt som deg etter det jeg forstår Godt med noen å sammenligne seg med som ligner litt på seg selv. Men en ting, kan jeg spørre deg hvor du tok operasjonen? Jeg skal opereres på klinikk Bergen. Takk igjen for hyggelig svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå