Gå til innhold

Veksthuset


Klematis

Anbefalte innlegg

:klemmer: Woopsie og flickan!

Ingen trening til nå denne uka... Må få til noe i helga, men skal antagelig jobbe hele lørdag. Fjelltur på søndag kanskje? Er jo meldt :sol:

Og målebånd er en god ide. Jeg drev og målte tidligere (gikk ned 12 kg på et år for noen år siden), men synes det var litt pes... Men må kanskje tas opp igjen :klø:

Og i dag har FF gitt meg rødt kryss, EL var altså for noen dager siden :hoppe: Og grafen min er foreløpig veldig lik den forrige syklus, så jeg begynner å få tro på at kroppen min vet hva den driver med :fnise:

Om syklusene holder seg stabile på 29 dager slik som det kan se ut nå, så vil jeg ha EL noen få dager etter bryllupet! Altså med mulighet for å faktisk bli gravid på bryllupsnatten. DET hadde vel vært romantisk, det :rødme:

Litt kjedelig om jeg blir kvalm hele bryllupsreisen, da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så bra at du finner ut av det med EL allerede nå. Og om EL er rett etter bryllupet er jo det max klaff :strix: Det var det med kvalmen da, er jo ikke sikkert du blir rammet så hardt av det da. Er lov å håpe :fnise: Og er ikke sikkert det er så mye bedre å være kvalm et annet sted. PÅ ferie kan du hvertfall slappe av og sove lenge om du trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så bra at du finner ut av det med EL allerede nå. Og om EL er rett etter bryllupet er jo det max klaff :strix: Det var det med kvalmen da, er jo ikke sikkert du blir rammet så hardt av det da. Er lov å håpe :fnise: Og er ikke sikkert det er så mye bedre å være kvalm et annet sted. PÅ ferie kan du hvertfall slappe av og sove lenge om du trenger det.

Vel, jeg tror ikke det er optimalt å være kvalm i 35 grader... Og vi har også meldt oss på en sånn gruppetur underveis, tror det blir ganske mye bussing og tidlige morgener da.

Men, men, ikke vits å ta "sorgene" på forskudd. Jeg tror vel inderst inne ikke på at det kommer til å klaffe på første forsøk heller da. Men kan jo gjerne klaffe underveis på bryllupsreisen, så kan jeg bli kvalm til vi kommer hjem heller :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag!

16. sept: 68,8 kg = 23,6 kg fett og 45.2 kg annet +0.3 kg (totalt -2,2 kg)

:tristbla: Opp denne uka også :klø: Sukkerstopp, 11 trimpoeng og generelt ganske bra kosthold... Skjønner ikke dette jeg :tristbla:

Mat disse to ukene: Har vært ganske flink. Ikke noe godteri, chips, kaker e.l. Kun ett glass juice, ellers bare vann. En lavkalori øl og 3-4 glass vin.

Trening denne uka: 1 time styrketrening, 20 min jogging på tredemølle og 1,5 time squash = 11 trimpoeng.

Link til veielista

Endret av Klematis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veiedag!

16. sept: 68,8 kg = 23,6 kg fett og 45.2 kg annet +0.3 kg (totalt -2,2 kg)

:tristbla: Opp denne uka også :klø: Sukkerstopp, 11 trimpoeng og generelt ganske bra kosthold... Skjønner ikke dette jeg :tristbla:

Mat disse to ukene: Har vært ganske flink. Ikke noe godteri, chips, kaker e.l. Kun ett glass juice, ellers bare vann. En lavkalori øl og 3-4 glass vin.

Trening denne uka: 1 time styrketrening, 20 min jogging på tredemølle og 1,5 time squash = 11 trimpoeng.

Link til veielista

Da jeg gikk på GR sa lederen at det var ofte man ikke så resultater de ukene man la ned mest arbeid. Noen ganger kunne det gå 1 uke eller 2 før man så noe. Men hun garanterte at man alltid ville merke det tilslutt, og jeg har kunnet gi henne rett så langt faktisk. Så gled deg heller til neste uke, du har jo gjort alt riktig, så det er ikke noen grunn til at du ikke skal gå ned :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at du forbrenner fett og bygger muskler? De veier jo litt mer, de.

Får håpe på det. Vekta mi måler fettprosent, og ifølge den så har jeg omtrent beholdt muskelmassen og gått ned kun fett. Og det er jo veldig bra! Men jeg hadde håpet på litt bedre resultater enn i underkat av 3 kg fett mindre i løpet av et halvt år... Men sakte slanking varer jo lengst, sies det ;)

Da jeg gikk på GR sa lederen at det var ofte man ikke så resultater de ukene man la ned mest arbeid. Noen ganger kunne det gå 1 uke eller 2 før man så noe. Men hun garanterte at man alltid ville merke det tilslutt, og jeg har kunnet gi henne rett så langt faktisk. Så gled deg heller til neste uke, du har jo gjort alt riktig, så det er ikke noen grunn til at du ikke skal gå ned :)

:klem:

Satser på å gå ned 2 kg neste uke da :lur:

:klemmer: begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det veldig lite for tiden. Mye jobbing og lite annet egentlig.

Men i dag har jeg et avbrekk, er i Trondheim en rask tur. Arrangementet jeg skal på begynner ikke før 10, så jeg sitter å koser meg med TV og KG før jeg legger i vei.

Veldig kjekt å treffe igjen venninder fra da jeg bodde her. Ble mye skravling og litt vin i går. Og så spiste vi litt wasabi-erter. Gjelder det forresten som godteri :klø: Må inn og spørre 'dommer' flickan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du på karriere-dag på NTNU i dag eller? :lur: Jeg var bare en rask tur innom, men siden jeg ikke er på jobbutkikk nå (siden jeg vil ha barn til sommeren :hoppe:) så var jeg ikke så veldig ivrig. Mannen var en tur innom også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var du på karriere-dag på NTNU i dag eller? :lur: Jeg var bare en rask tur innom, men siden jeg ikke er på jobbutkikk nå (siden jeg vil ha barn til sommeren :hoppe:) så var jeg ikke så veldig ivrig. Mannen var en tur innom også.

Var nok det ja :lur:

Tenkte at du sikkert var der, og kikket litt rundt og lurte på om jeg så deg. Men jeg har jo ingen ide om hvordan du ser ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Enn om dere så eller snakket med hverandre da!? Egentlig litt rart det her med nettvenner, vi føler vi kjenner hverandre ganske så godt egentlig, men hadde vi møttes IRL hadde det nok blitt litt merkelig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok det ja :lur:

Tenkte at du sikkert var der, og kikket litt rundt og lurte på om jeg så deg. Men jeg har jo ingen ide om hvordan du ser ut :fnise:

Hehe.. Jeg gjorde det samme, men ga opp da jeg ikke fant noen lilla blomster :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Golden Girl

Du skal se neste uke blir hyggeligere på vekta! :troest: Det er som flickan sier, det er gjerne uka ETTER man har vært flinkest man plutselig går mye ned.

Kos deg i helga!!

:lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Jeg gjorde det samme, men ga opp da jeg ikke fant noen lilla blomster :ler:

Lilla blomster? :klø:

Du skal se neste uke blir hyggeligere på vekta! :troest: Det er som flickan sier, det er gjerne uka ETTER man har vært flinkest man plutselig går mye ned.

Kos deg i helga!!

:lillesky:

Håper neste uke blir hyggeligere ja. Men har foreløpig ikke vært så flink, har ikke et eneste trimpoeng enda denne uka... :sjenert: Men to av kveldene gikk jo bort i Trondheimsturen da. Planlegger en trening i dag, da.

God helg til dere begge :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla blomster? :klø:

Aha, når jeg hadde postet denne og linja dukket opp rett ved siden av den lilla klematisen, så tok jeg den endelig :fnise:

Men jeg ser ikke ut som en lilla blomst, altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, når jeg hadde postet denne og linja dukket opp rett ved siden av den lilla klematisen, så tok jeg den endelig :fnise:

Men jeg ser ikke ut som en lilla blomst, altså ;)

:fnise: Var bare flickan som prøvde seg på en dårlig spøk :fnise:

Og jeg ser forsåvidt ikke ut som avataren min heller :ler:

Ha en fin søndag Klematis-vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...