Gå til innhold

Veksthuset


Klematis

Anbefalte innlegg

SÅ...

Jeg har vært her inne og lest masse de siste ukene, uten å legge igjen noen spor. Har blitt både glad, sint, trist og rørt av å det jeg har lest og det virker veldig hyggelig å ha et sted en kan "blåse ut" litt ting som er vanskelig å snakke om IRL. Så derfor denne dagboka. Men merker at jeg får litt prestasjonsangst når jeg nå skal skrive... :flau:

Hva skal jeg så skrive om her? Tja, det blir vel litt om livets gleder, utfordringer og frustrasjoner da. Håper jeg også kan bruke dagboka til å få litt motivasjon til å gjøre mer av slike ting jeg sliter med å motivere meg til. Som å gjøre husarbeid, trene og shoppe (hater å shoppe...! :eeeh:) Hjelper å ha noen å "skryte" til når jeg har vært flink :jepp:

Litt om meg kanskje? Jeg er 30, samboer, ingen barn. Vi har nylig flyttet til en ny del av landet, og alt er fremdeles litt på halv tolv her, har enda ikke fått flyttelasset hit... Har flyttet fra leilighet til enebolig, så det må kjøpes inn en del ting. Jeg er ikke noe glad i å bruke penger og ikke noe glad i å ta avgjørelser (her må alt sjekkes og alle fordeler og ulemper veies opp mot hverandre før noe kan bestemmes), så møbelshopping er et rent "helvete" :dåne: Hehe. Men vi har hvertfall klart å bestemme oss for ny sofa og den får vi på tirsdag :-D

Så legg gjerne igjen et spor om du forviller deg inn hit, alltid hyggelig med besøk!

Endret av Klematis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skravla: Takk for den varme velkomsten :):klemmer:

Kylling: Har jeg sjålet noens nick? :sjokkert: Det var absolutt ikke meningen... Registrerte meg i dag og søkte litt rundt her for å se om det var noen som tilfeldigvis brukte det, men fant ikke noe. Hm. Jeg får legge hodet i bløt og prøve å komme på noe mer originalt da... Og hei forresten :) Hyggelig at du stakk innom!

~TrudeLutt~ (som antagelig gjenoppstår med nytt navn bare hun finner på noe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kaller seg trude.lutt.

Er jo nesten det samme. Kanskje lurt å bytte navn slik at det ikke blir misforståelser. Jeg trodde iallfall at du var henne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kylling: Skal sove på det, kanskje det dukker opp et genialt navn i løpet av natten ;)

Elastica: Takk for besøk og god natt!

Jeg er også på veg i seng. Trøtt som en dupp, var tidlig oppe i dag for å male huset. Men så har det regnet hele dagen, så har ikkje blitt noe maling. Er jo umulig å få malt et hus her på vestlandet, regnet stopper aldri lenge nok :sur: Kun KG og dataspill :D Regn i morgen også ser det ut til...

Så da må jeg bare henge opp den siste klesvasken og legge på senga *skryte av huslige gjøremål*. Tenkte kanskje jeg skulle overraske samboer som er borte i helga med å ta en rundvask i morgen. Jeg er IKKE flink til å gjøre husarbeid, han er mye ryddigere og flinkere til slikt enn meg :rodme: Men virker nesten som jeg har "smitta" ham i det siste, så nå ser det ikke ut her Savner egentlig at han pleide å insistere på at kjøkkenet skulle være helt ryddig før vi la oss...

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har kommet opp med et brukandes nick, men nå finner jeg jammen ikke ut hvordan jeg skifter :forvirret: Er det bare jeg som er dum og/eller blind? Trodde det skulle være enkelt og greit å endre siden det skilles på innloggingsnavn og visningsnavn, men får det altså ikke til... :sur: Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har kommet opp med et brukandes nick, men nå finner jeg jammen ikke ut hvordan jeg skifter :forvirret: Er det bare jeg som er dum og/eller blind? Trodde det skulle være enkelt og greit å endre siden det skilles på innloggingsnavn og visningsnavn, men får det altså ikke til... :sur: Noen som kan hjelpe?

Du sender en pm til Mette, så endrer hun for deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info, Skravla. PM er sendt, nytt navn kommer snart :)

Av alle tingen jeg hadde planlagt å gjøre før sambo kommer hjem har jeg foreløpig kun gjort en, jeg har trent! For første gang på leeenge, så er superfornøyd med det :) Jo, og så har jeg fått lagt inn et lass med regninger til betaling, her har sambo slurva litt og det var jammen et par purringer i bunka :kjefte:

Nå gjenstår kun litt husarbeid, men siden jeg nettopp snakka med svigermor og hun kunne fortelle at han enda ikke hadde dratt, så har jeg joen timer på meg enda :sjarmor: Så da blir det litt tid til KG og annet nettfjas også.

Skravla, Kylling og Elastica: Jeg lover å komme å hilse på i dagbøkene deres etter hvert, men for å unngå total forvirring tror jeg at jeg venter til det nye navnet er på plass... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info, Skravla. PM er sendt, nytt navn kommer snart :)

Av alle tingen jeg hadde planlagt å gjøre før sambo kommer hjem har jeg foreløpig kun gjort en, jeg har trent! For første gang på leeenge, så er superfornøyd med det :) Jo, og så har jeg fått lagt inn et lass med regninger til betaling, her har sambo slurva litt og det var jammen et par purringer i bunka :kjefte:

Nå gjenstår kun litt husarbeid, men siden jeg nettopp snakka med svigermor og hun kunne fortelle at han enda ikke hadde dratt, så har jeg joen timer på meg enda :sjarmor: Så da blir det litt tid til KG og annet nettfjas også.

Skravla, Kylling og Elastica: Jeg lover å komme å hilse på i dagbøkene deres etter hvert, men for å unngå total forvirring tror jeg at jeg venter til det nye navnet er på plass... :)

Når du skifter navn, så skiftes det også på de innlegg du har skrevet før.... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo sant, så jeg kan jo egentlig legge en forklaring på at jeg skiftet navn i signarturen min for en liten stud :) Regner med at det gamle navnet ikke blir hengende ved så lenge siden det kun har vært i bruk en dag... Hehe

Takk for at du passer på en nykommer som meg, Skravla :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen:

Takk for det!

Nei nå må jeg lage middag og så MÅ jeg komme i gang med litt husarbeid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var nytt navn på plass :) Ny avatar ligger å venter hjemme, men nå må jeg JOBBE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var nytt navn på plass :) Ny avatar ligger å venter hjemme, men nå må jeg JOBBE!

Grattis med nytt navn. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...