Gå til innhold

Veksthuset


Klematis

Anbefalte innlegg

Grattis med nytt nick og ny dagbok. :blomst:

Skjønner godt at det tar litt tid når man skal innrede en enebolig, man vil jo gjerne ikke gjøre så mange bomkjøp når det gjelder de store tingene. Lykke til videre og kos dere med ny sofa som kommer snart.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skravla, Bettie, *kosejoker*, Havfrua, Kylling :vinke:

Hyggelig med SÅ mange besøk! :klemmer:

Mye som skal gjøres i enebolig ja! Har rykket opp fra to-roms, til 5-roms til enebolig på litt over et år, så jeg stiger fort i gradene ;) Men mye som skal gjøres rent også da! :eeeh: Og jeg HATER husarbeid...

Men i går var jeg flink: vasket og ryddet kjøkken og bad og støvsugde alle rom. Og vaska fire maskiner med klær på lørdag. Rene husmora bare jeg får tenkt meg om! :husarbeid: Samboeren synes det hadde blitt sååå fint, og var nesten litt imponert. Og har vært ekstra nøye på å holde det fint i dag :)

I dag har jeg brukt hele ettermiddagen på KG, mens samboer spiller data. Hekta ja... :sjarmor:Hehe. Ble nesten litt hjelp til selvhjelp dette, kom over en tråd som gjorde at jeg innså hvorfor jeg reagerer som jeg gjør på visse ting i forholdet vårt. Så nå gjelder det bare å prøve å få formidlet det slik at samboer også forstår :roll:

Endret av Klematis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg glemte nesten å skryte av at jeg :trene: i går! Det kan vi jo ikke ha noe av :ler:... 45 min spinning. Uvant på nytt treningssenter med ny type spinningsykler og helt nye posisjoner :roll:. Men fornøyd med å komme meg på trening for første gang på evigheter.

Her får tydligvis alle mine ufordragelige sider fritt utløp, kun klaging og skryting her jo :fnise:

Men nå er det natta, jeg får gå å se om jeg klarer å overbevise samboer til å legge seg tidlig :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for lang hilen i dagboka mi, det satte jeg stor pris på. Spesielt fodi jeg nå ikke føler meg så alene og så sær som jeg til tider har følt. Takk skal du ha, jeg skriver nok mer her senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heller ikke glad i husarbeid, men prøver å være litt husmor før helgen. Med to voksne og en katt er det ikke all verden selv om huset er stort.

Flink du er som trener. Jeg må ta det med ro fortsatt, men ser fram til å komme i gang igjen etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Alive, Duchess og Bettie. Hyggelig med nye fjes :klemmer:

Og selvføgelig hei til deg, Skravla :vinke:

I dag har vi fått sofa! :danser: Så nå har faktisk stua vårt ett (-1-) møbel :overrasket: Har allerede testa den ut, og det går fint å sove middag på 3-seteren begge to :rødme:

Ellers lite nytt her. Kjempetrørr i dag, så jeg må komme meg i seng nå :sove:

Blir nok mer tid til å henge her og oppdatere meg på andres dagbøker i morgen, samboer reiser ifra meg igjen :tristbla:

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kosejoker* :klem:

Hjemme alene igjen :tristbla:

Har benyttet anledningen til å handle inn masse sunn og god mat som jeg ikke er sikker på at samboer hadde hatt øverst på ønskelista ;) Så i dag ble de fullkornspasta med røkelaks, tomat, sjalottløk og sukkererter :sikle:

Hadde eeeegentlig tenkt meg på trening også... Men siden vi endelig har fått sofa hørtes det så utrolig digg ut med en TV-kveld på sofaen. Så derfor har jeg gått til innkjøp av antenne og kabel, så nå skal det mekkes! Og i går installerte jeg ny bilstereo helt selv, skulle nesten tro jeg var ingeniør :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
*kosejoker* :klem:

Hjemme alene igjen :tristbla:

Har benyttet anledningen til å handle inn masse sunn og god mat som jeg ikke er sikker på at samboer hadde hatt øverst på ønskelista ;) Så i dag ble de fullkornspasta med røkelaks, tomat, sjalottløk og sukkererter :sikle:

Hadde eeeegentlig tenkt meg på trening også... Men siden vi endelig har fått sofa hørtes det så utrolig digg ut med en TV-kveld på sofaen. Så derfor har jeg gått til innkjøp av antenne og kabel, så nå skal det mekkes! Og i går installerte jeg ny bilstereo helt selv, skulle nesten tro jeg var ingeniør :fnise:

Det hørtes godt ut :sikle:

Wow, jeg er imponert :klappe::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Pi@ :vinke:

Hva gjør du her? Du burde jo vaske vinduer, sykle langtur og :humpe: slik at Trollet kommer på fredag morgen som tippet ;)

Men alltid koselig med besøk :klem: Og det gjelder selvfølgelig også dere, *kosejoker* og Bettie!

Det er svært viktig at sofaen har plass til en god middagslur for to.

Det var vel ikke akkurat superbehagelig, men veldig koselig allikevel :rødme: Spesielt siden vi har sovet to måneder på feltsenger, så er litt i underskudd på nærkontakt ;)

Nå er TV-antennen på plass. Ikke superklart bilde, men ikke så lett å stille inn når jeg er alene. Har hvertfall helt OK bilde på NRK1 og TV2. Og nå etter to mnd uten TV er til og med reklame spennende! :-D

Endret av Klematis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lenge siden jeg var innom her nå, men har ikke skjedd så veldig mye her.

Litt husmaling på torsdag etter jobb mens jeg ventet på at samboer skulle komme hjem fra kurs. Det blir kjempefint, men guuud hvor lang tid det tar! Og med det begredelige været her i det siste spørs det om vi blir ferdige med mer en en vegg i år...

Fredag var vi på en utrolig merkelig konsert. Balkaninspirert jazz. Ganske sære greier, men morsomme folk :) Ikke ofte vi kommer oss ut på slike ting, veldig greit å få "luftet" seg litt.

Resten av helga har vi tilbragt i den nye sofaen :-D Veldig godt å ha en plass å slappe av, men vi må passe oss så vi ikke faller inn i vanen med å bruke all tid her :sjenert:

Samboeren er nå på jobb for å se om han kan finne passet sitt :lete: Reiser på nytt kurs utenlands senere i dag, så pass hadde vært fint å ha :fnise: Jeg kan nesten ikke kjefte, vanligvis er det jeg som "mister" ting. Jeg finner alltid det jeg leter etter igjen, men blir ganske panisk mens jeg leter :sjenert:

Nei nå skal jeg fikse meg en kopp kaffe og ta en dagbokrunde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er til å styre og ordne hjemme. :kose:

Takk for det! Jeg er egentlig ikke noe flink til å ordne hjemme i det hele tatt. Så en av planene med denne dagboken er å få litt inspirasjon til å gjøre litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...