Gå til innhold

Veksthuset


Klematis

Anbefalte innlegg

Er hjemme og er syk i dag :tristbla: Våknet og var kjempestiv i nakken og hadde hodepine. Så tenkte jeg skulle sove det av meg og komme meg på jobb til et viktig møte. Men det ble ikke noe bedre av å sove. Jeg ble istedet kvalm i tillegg...

Burde spise, det hjelper mot kvalme. Men har ikke lyst på mat. Og føler ikke at jeg "fortjener" å bli bedre siden jeg ikke er på jobb. Er jeg syk skal jeg liksom ha det litt fælt også...

Men nå kommer det snart folk med mer møbler til meg, så jeg må nesten få på meg noe mer enn superundertøy. Og så må jeg rydde bort alt rotet som står der møblene skal bæres inn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var møblene på plass! Det ble ganske uvant og anderledes, men jeg er ganske sikker på at vi kommer til å bli fornøyd. Og siden jeg er alene hjemme kan jeg prøve meg frem til hva som skal være mitt sofahjørne og okkupere det før samboer er tilbake :lur:

Nei nå MÅ jeg snart få i meg noe mat. Har ikke all verdens utvalg, hadde egentlig tenkt meg på butikken i dag. Men siden jeg er hjemme med hodepine orker jeg ikke... Så blir vel å leve på et eller annet usunt jeg finner i en skuff. IS? Det er vel lov å spise når en er syk? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Takk for hilsninger, Morgensol og Bettie.

Føler meg litt bedre nå, men er fremdeles veldig stiv i nakken. Er nok det som har ført til hodepine :usikker: Satser uansett på å komme meg på jobb i morgen. Har en god del jeg skulle ha gjort...

I morgen kommer samboeren hjem :rødme: Har vært mye borte i det siste, så blir godt å få ham hjem!

Sitter her og ser på tegneserietalkshowet til NRK, ikke min humor akkurat...

Så jeg får ta turen ut med søppelspanna og deretter hoppe i loppekassa. Natta :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: Kylling!

:vinke: Velkommen caskr, hyggelig med nye besøkende!

Gøy med nye møbler ja, men det er fremdeles myyye vi mangler. Så håper vi klarer å få tatt en tur til ymse møbelbutikker i morgen og bestemt oss for et par ting til...

Mens jeg venter på at samboeren skal komme hjem fra det store utland, prøver jeg meg på litt stunt-matlaging. Jeg prøver meg på en quiche (er vel egentlig bare et mer fancy ord for pai?). Håper det blir godt!

Godt blir det uansett å få samboer hjem :rødme: Gleden er imidlertid kort, søndag reiser jeg bort for et par dager. Men jeg får i det minste reise hjem å besøke familien, ikke så ille det heller :)

Sitter akkurat å ser på Wenche Foss på TV, utrolig at hun snart er 90! Sånn vil jeg også bli når jeg blir gammel. Er kanskje bare å satse på konstant champispromille da ;)

Endret av Klematis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen er bedre i dag.

Det er spennende å handle møbler og få dem til å passe sammen.

Blir sikkert kos å få samboeren hjem igjen. Du må ha en fin helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bettie, koselig du stakk innom.

Hodet er bra i dag, men den ene armen og skuldera mi er helt ute og kjører... Den ene muskelen føles som at den er i konstant spenn, finner ingen måte å slappe av på. Hm, kanskje et portvin virker muskelavslappende?

Nei nå må jeg rydde litt før samboeren kommer hjem. Og sjekke opp på quichen i ovnen, som av en eller annen grunn ikke blir stiv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤*Morgensol*¤

Hvordan går det med paien?

Jeg er imponert over hvor flink du er til å skrive, så lenge du ikke er mer en 1 år. Ser du ble født den 25 august 2006. :fnise:

Kos deg med samboeren. :klemmer:

Endret av ¤*Morgensol*¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med paien?

Jeg er imponert over hvor flink du er til å skrive, så lenge du ikke er mer en 1 år. Ser du ble føst den 25 august 2006. :fnise:

Kos deg med samboeren. :klemmer:

Paien står til "tørk" på lav varme, håper den er litt fastere i fisken når samboer kommer hjem om tre kvarters tid :) Da skal vi kose oss ja :rødme:

Oppga min faktiske fødselsdato når jeg registrerte meg, trodde ikke den ville vises uansett. Har ikke så lyst til å ha den liggende synlig så prøvde å bare ta det bort, men det fikk jeg ikke lov til. Så tenkte tenkte jeg at "klematis" ble jo egentlig "født" den dagen jeg registrerte meg, men så var det ikke lov å være født i 2007 :) Så det var den laaaange forklaringen på det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår. Beklager at jeg "rettet" på deg.

Min fødselsdag vises ikke.

Ha en god natt!

Absolutt ingenting å beklage, synes det var litt morsomt at du la merke til det :)

Blir forhåpentligvis ei god natt ja nå når jeg får samboeren hjem igjen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk, Glow :klem:

Hatt en super lørdag med samboeren på plass :rødme:

Sovet lenge og spiste god frokost før vi reiste en tur til byen. Fikk bestilt ferietur i desember :juhu: Tror det blir en helt fantasktisk tur, gleder meg masse! Og så har vi bare gått å tittet i butikker uten mål og mening. Og en perfekt avslutning med god middag, vin og film, The inner circle. Filmen var veldig bra, men jeg hadde store problemer med å holde alle karakterene fra hverande :forvirret:

Nei litt kjapp rydding på kjøkkenet og så er det :søvn:

Ha en fin søndag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armen og skulderen er forresten nesten helt bra igjen! Samboer med litt massasjeolje gjorde susen! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤*Morgensol*¤

Godt å høre at dere har kost dere. Forstår godt at det var godt å få han hjem. Jeg har min hjemme hele tiden og det er helt fantastisk.

Ha en fin søndag. Nyt den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*innom og sniker* ;)

Kjedelig med samboer som er mye borte, kjenner til det ja.. Er det jobben som er årsaken?

Bare koselig med snikere, Lily!

Både samboer og jeg er ganske nye i jobbene våre, og da blir det en del kursing i inn- og utland. Nå i det siste er det mest han som har reist, men jeg skal nok få lufta meg litt jeg og etterhvert. Men det går litt i rykk og napp. Mange kurs som går om høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...