Gå til innhold

Veksthuset


Klematis

Anbefalte innlegg

:klemmer: Ilja, Camelia of Woopsie :klemmer:

Nå er jeg tilbake på nett etter en jobbtur + en helgetur for å planlegge bryllup! Har hatt det kjempefint på begge deler, men ble syk i helga. Så nå ligger jeg i senga og snufser med litt feber :syk:

Har spist uendelige mengder mat, så gruer meg til veiing i morgen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, så godt å lese om legebesøket ditt, Klematis! Kjempefint at du får sjekket ut hormonverdiene og stoffskiftet og sånn. Jeg får jo brev fra gynekologen i løpet av denne uka med mine verdier, da kan vi sammenligne. Siden jeg har mild PCOS gir det sikkert utslag f.eks på insulinnivået kan jeg tenke meg. Vi får lese oss litt opp på de ulike verdiene når vi vet hva våre egne er :jepp:

Kjempekos at vi kanskje blir prøvere samtidig da! Håper virkelig jeg klarer å bli kvitt den hersens PCOSen med kostholdsendring og vektnedgang, slik at jeg er bekvem med å slutte på pillen ved juletider :pls: Jeg har faktisk troen på at jeg klarer å gå ned i vekt jeg, har allerede gått ned 2,5 kg! :hoppe:

Ha en riktig god tur dit du skal, så skravles vi når du er tilbake :klemmer:

Minner meg på at jeg må ringe å høre hvordan det gikk med prøvene ja. Og be dem sende en kopi til meg. Har egentlig liten tro på at de finner noe...

Så flink du er med vekta! Håper det hjelper bra på PCOS'en og at du er klart til å prøve sammen med oss :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei!! :):klem:

Nå har jeg lest meg opp her, etter laang kg-ferie i sommer!! Så gøy du også er igang med "pre-prøving" eller hva jeg skal kalle det! :fnise:

Kjempeflink til å trene er du også!! Jeg har hatt pause i sommer, men skal starte igjen mandag..

Ha en fin helg!! :klem:

:klem:

Greit med litt KG-ferie innimellom. Merker at det gjorde litt godt å komme bort både fra KG og FF noen dager nå :jepp:

Nå er det jammen ikke lenge igjen til dere starter prøvingen :hoppe: Jeg krysser fingrene på full klaff i første forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF?? :klø:

Ja nå er det snart prøving!!! :hoppe: Wee!!

FF=FertilityFriend. Jeg driver og temper for å få litt kontroll på syklusene mine. Siden jeg har hormonspiral og ikke får mensen er det litt vanskelig å vite hvordan den er. Tenkte det var kjekt å vite til vi skal begynne å prøve. Det var faktisk sambo som foreslo at jeg kunne begynne å tempe :fnise: Han husket visst fra naturfagstimene at det gikk an :sjokkert:

Ikke lenge igjen nå, nei! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo blitt den verste "prøveren" av oss alle :ler: Men kjekt med en tur til legen for å se hvordan det står til. :Nikke: Jeg gleder meg til dere er prøvere jeg snupp :klemmer:

Åj, la nå plutselig merke til at du hadde sneket deg inn nederst på forrige side. Var absolutt ikke meningen å overse deg slik :flau:

Ja, jeg har visst blitt ganske ille :fnise: Jammen godt samboer ikke leser her inne ;) Og så jeg som skulle ta alt dette helt som det kom... :sjenert:

Og dere som allerede ER prøvere :hoppe: SÅ spennende!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veiing igjen:

2. september: 66,9 kg = 23,6 kg fett og 43,3 kg annet -1,4 kg (totalt -4,1 kg)

:hoppe: 66-tallet er det mange ÅR siden jeg har sett :hoppe: Nå er det riktignok en effekt av at jeg har ligget med bihulebetennelse og null apetitt de siste dagene, men allikevel... :sjenert:

Mat disse to ukene: Var ganske flink den første uka. Men siste uka har vært mye reising og dårlig mat (altså god mat som er dårlig for vekta ;))

Trening denne uka: Null trening siste uka. Eller en halvtimes kanotur og 3 timer på hesteryggen ble det. Og synes å erindre at jeg var på en spinningtime uke før.

Link til veielista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflink!! :hoppe:

Det er såå gøy å komme på 'nye tall' på vei ned!! Skikkelig motiverende!

Det er så morsomt med mannen din at han husket det med temping, jeg mener, jeg kan ikke huske å ha hørt om det en gang før på kg.. Men han hadde kanskje en veldig hot naturfaglærer eller noe, som fortalte veldig levende!! :ler:

Ønsker deg en fiin kveld!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så morsomt med mannen din at han husket det med temping, jeg mener, jeg kan ikke huske å ha hørt om det en gang før på kg.. Men han hadde kanskje en veldig hot naturfaglærer eller noe, som fortalte veldig levende!! :ler:

Kanskje det ja :lur: Eller så var det bare det at jeg hadde bestemt at jeg ALDRI skulle ha barn og lukket ørene totalt når dette ble undervist og at det egentlig er allmennkunnskap :ler: Er bare et par år siden jeg faktisk åpnet døren på gløtt for at jeg kanskje kunne tenke meg barn...

God kveld til deg også, Camelia :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er i bedre form nå snupp :klemmer: :klemmer: Har blitt VIP-member på FF jeg og nå, for da får man med "sannsynlig" EL og mens også, og de regner ut flere ting for deg. Har kjlpt for 90 dager, så får vi se hvor lenge jeg trenger det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er i bedre form nå snupp :klemmer: :klemmer: Har blitt VIP-member på FF jeg og nå, for da får man med "sannsynlig" EL og mens også, og de regner ut flere ting for deg. Har kjlpt for 90 dager, så får vi se hvor lenge jeg trenger det...

:klemmer:

I mye bedre form i dag ja!

Velkommen blandt galningene du også ;) 3 måneder er helt sikkert nok, regner med det klaffer fort for deg som er så ung og sprek! :jepp: Selv har jeg vært litt mer "pessimistisk", og har kjøpt meg et helt år... :sjenert: Men forskjellen var jo ikke så stor på pris da. Og så ville jo 3 måneder vært brukt opp allerede før vi faktisk starter prøvingen :ler:

Jeg skjønner meg ikke helt på det systemet innpå der, så finner ikke frem hverken til poster eller folk. Så du får gi meg noen tips om du finner ut noe lurt der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som du ser har jeg byttet nick! Men håper avataren gjør at du fortsatt kjenner meg igjen...? ;)

:klem:

:klemmer: Fint nick du har fått deg!

Avataren din i kombinasjon med nedtelleren din er ikke til å ta feil av! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at formen er bedre. Å være syk er ikke noe særlig.

:klemmer: til deg og så Bettie. Lenge siden nå, jeg har ikke vært noe flink å kikke innom hos deg... :sjenert:

~~~~~~~~~~~

Har skjedd lite her i det siste egentlig. Så har derfor ikke vært innom spesielt mye.

Men i dag har jeg klart å lokke med noen jenter fra jobb på mosjonsløp! :sjokkert: Jeg har ikke jogget på 1,5 år, så det var ganske hardt... Men koselig å finne på noe utenom arbeid. Og så var det jo så nydelig vær! Satser på at dette er "as bad as it gets" og at jeg slår tiden min til neste år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Golden Girl
:klemmer: Fint nick du har fått deg!

Avataren din i kombinasjon med nedtelleren din er ikke til å ta feil av! ;)

Takk!! :) Skjønte ikke helt den siste, men mulig jeg er for trøtt nå... :ler:

Så lurt å ha et mål å jobbe etter da!! Mye gøyere å trene når man har mål å strekke seg etter. ;)

Ha en fin uke!!

God klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Du, nå nærmer det seg veldig til bryllupet deres da! Så moro!!! Hvordan går det med bryllupsplanene? Har du forresten en egen bryllupsdagbok som jeg ikke har fått med meg siden du skriver så lite om bryllup her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, det var jammen ikke verst! Mosjonsløp og greier, jeg er imponert :klappe:

Håper du har hatt ei fin helg, snuppsi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...