Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Jeg vil og være med! :hoppe: Tipper du får ei veldig presis lita :babyjente: den 2. april ;)

Jeg tipper at du får ei jente den 05.april :)

*noterer*

Hihi, dette er gøy! Spennende å se om noen av dere har rett da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Fin mage! :-D

Hehe, så kjerringrådene sier jente, ja... Mine sa gutt, men som du sier så er det nok 50% sjanse for at de er rett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj! Her var det mye tipping for tiden :) Hvordan er det med deg imli? Får du tid til annet enn å oppdatere tippelista? :fnise:

Innom med en :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg også få tippe selv om jeg ikke er gravid selv?

Tror på 08.04.08. Ikke for at jeg håper du skal gå over tiden, men fordi det var en sånn fin dato! :)

Og jeg tror på jente :babyjente: (sikkert fordi jeg har det selv... :sjenert:)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Mye tipping her for tida, ja, men nå som datoer er notert kommer det oppdatering fra meg :)

I gå ble en vanlig, slapp dag, som vanlig... Mannen måtte til tannlegen og trekke en tann, stakkar. Så han levde på smertestillende i går kveld og lå mye våken i natt. Jeg sov heller ikke noe godt, klarte å få revet opp halve neglen på en eller annen måte da jeg fikk slått hånda inntil veggen. Det er faktisk utrolig vondt med sånn negle-greier! Så det ble en vond natt for oss begge to :fnise: Ja, ja. Begge er bedre i dag :)

Jeg var hos nevrologen på sykehuset på morgenkvisten, alt ser bra ut, så jeg skal ikke tilbake før om et halvt år. Heldigvis. (Hvis noen her har vært på EEG en gang, skjønner de hvorfor.) Legen målte blodtrykk osv etterpå, og alt ser bra ut der også. Men jeg har som vanlig veldig rask puls... Vet ikke om det er situasjonsbetinga, så jeg fikk beskjed om å sjekk når jeg er rolig. Han mente jeg kunne ha høyt stoffskifte... Håper ikke det.

Vel hjemme igjen, sov jeg i to timer, spiste middag alene (mannen lever på drikkbar mat for tida...) og så var det tid for KG. Så jeg har ikke gjort så mye fornuftig i dag. I natt kjente jeg forresten mye romstering fra lillebaby, sikkert fordi jeg var våken. Har vært litt redd i det siste for at h*n har snudd seg igjen, synes jeg har kjent så mye bevegelse nede. Men i natt kjente jeg mye helt oppe ved ribbeina også, samt et sånt "nedpress" mot bekkenet. Kanskje h*n festet seg? Går det an å kjenne det tro? I så fall håper jeg virkelig det var hodet og ikke rumpa som festet seg... Prøver liksom å kjenne selv, men jeg kjenner ikke hva som er hva :fnise: Forhåpentlig merker JM det til uka.

Akkurat nå er jeg smådesperat etter søtt... Måtte spise en brødskive med nugatti og peanøttsmør til dessert... Og nå er det slutt på nugattien! Det er krise... Må klare meg til i morra uten gitt. Ja, ja. Inbiller meg selv at det er bedre å spise sjokoladepålegg på brødet enn å spise godteri. Det er det vel kanskje også. Får drikke litt te med honning også, det hjelper litt på søtsuget.

I morgen skal vi kjøpe vogn til lillebaby, om alt går som planlagt! :juhu:

Bilen skal på verksted for nye bremser og EU-godkjenning, forhåpentlig tar det ikke så lang tid, og de finner ikke noe annet galt, slik at vi kan dra til nabobyen etterpå. Den dumme bilen har kosta oss litt for mye denne måneden... Tror ikke vi har råd til å kjøpe noe særlig til babyen. Vogn spanderer jo mine snille foreldre :)

Ha en fin kveld, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også få tippe selv om jeg ikke er gravid selv?

Tror på 08.04.08. Ikke for at jeg håper du skal gå over tiden, men fordi det var en sånn fin dato! :)

Og jeg tror på jente :babyjente: (sikkert fordi jeg har det selv... :sjenert:)

Alle har lov å tippe! :jepp:

*noterer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...