Gå til innhold

Våre to nydelige mirakler er født, 100908!


Caro

Anbefalte innlegg

Hvis du vet at temperaturen er høyere enn før EL, og den holder seg høy, så har du nok sikkert hatt EL . Jeg tror det er mange som bare måler én gang tidlig i syklusen, og så etter EL igjen, bare for å se at den har steget :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:goodbye:

Innom og titter litt i boka di :) Kan ikke noe om temping, men ser jo ut som om du har hatt EL da, så da får vi håpe at det klaffet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP2 CD 24 4DPO

Takk for besøk!! :klem:

I dag kjennes det ut som om mensen skal komme hvert øyeblikk. Og det er jo litt rart når det bare har gått 4 DPO. Tempen økte bra i dag også, gikk fra 36.25 i går til 36.52 i dag. Den har ligget rundt 36.04-36.25 siden EL. Hm.....

Jaja, ellers så går livet sin vante gang. Var og handlet julegaver i går, så nå er jeg nesten ferdig alt!!! Det er så deilig. Har igjen svigers, foreldrene mine og mormor. Og mannen da selvfølgelig. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som har kjøpt julegaver! Vi har bare en julegave klar, og det er kirsebær likør som vi har laget selv av polsprit og kirsebær :) Skal gi det til besteforeldrene til mannen.

Tror jeg har bestemt meg for hva jeg skal kjøpe til mannen, men er ikke helt sikker.

I tillegg så så jeg at det var tilbud på en god del ting på jernia, så vi skal å se etter julegaver der denne uken, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP2 CD 24 4DPO

Takk for besøk!! :klem:

I dag kjennes det ut som om mensen skal komme hvert øyeblikk. Og det er jo litt rart når det bare har gått 4 DPO. Tempen økte bra i dag også, gikk fra 36.25 i går til 36.52 i dag. Den har ligget rundt 36.04-36.25 siden EL. Hm.....

Jaja, ellers så går livet sin vante gang. Var og handlet julegaver i går, så nå er jeg nesten ferdig alt!!! Det er så deilig. Har igjen svigers, foreldrene mine og mormor. Og mannen da selvfølgelig. :rødme:

Håååååh! Murringer? :lur: Jeg hadde mensmurringer dagen etter EL allerede, og de kommer og går fortsatt ;)

Så flinke dere er som har kjøpt julegaver :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håååååh! Murringer? :lur: Jeg hadde mensmurringer dagen etter EL allerede, og de kommer og går fortsatt ;)

Så flinke dere er som har kjøpt julegaver :klemmer:

Så du hadde murringer du også ja... Kan ikke huske at det var sånn forrige mnd. Men med den teflonhjernen min så husker jeg egentlig ikke så mye fra tiden frem til IKM forrige gang. Har liksom ikke skrevet ned noe spesielt.. Kanskje jeg skulle gjøre det, skrive det ned her i dagboka sånn at jeg har det til neste PP.

Altså, 4 DPO har jeg murringer i magen. Kjennes ut som om jeg skal ha mensen. Puppene er bitte litt ømme, men ikke sånn at det er vondt å gå. Tempen var på 36.52 i dag, steg 0,27 fra i går.

Da var symptomjakten over for denne dag! :fnise:

Deilig å bli ferdig med julegaver ja. Orker ikke gå og sloss med gamle tanter på senterene i desember. Da skal jeg heller sitte hjemme foran peisen med en kopp kakao og kose meg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murringer er ganske vanlig å få både sent og tidlig i graviditeten ;) Så vi får krysse fingrene og håpe at det er derfor der murrer i magen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger spent med er nå Caro! :popcorn:;)

Vet hvordan det er etter EL - en evig jakt etter symptomer før TR dukker opp, eller ikke... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP2 CD25 5DPO

Ikke så mye murringer enda i dag, men mye stikkinger. Føles nesten ut som EL. Var og trente i går, og det var ikke særlig behagelig. Skikkelig øm og rar i magen. Så det var ikke noe moro å løpe i går! Rare kroppen.... :roll:

Tempen gikk bittelitt ned i dag, fra 36.52 i går til 36.44 i dag.

Moro å skrive litt om de forskjellige dagene, da har jeg noe å sammenligne med neste mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ting på gang her også?! Skjønner jeg må følge bedre med i timen. Spennende!

*joiner resten av popkorn-klubben* :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke dere skal spise for mye :popcorn: . Det er garantert kroppen min som lurer meg igjen! Denne gangen går jeg ikke SÅ lett på limpinnen nei!!!

Det som er litt greit nå er at jeg har tempen å forholde meg til. Synker den masse så skjønner jeg jo hvor det bærer. Og da trenger jeg ikke teste. :jepp:

Men det er litt moro å følge med på "symptomer" da. :skratte: Snakk om symptomjeger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Artig å lese i boken din! Jeg er ny her, så er ikke helt inne i saker og ting, men tror jeg hadde eggløsning samtidig som deg.. Jeg har også hatt noe rart med magen min de siste dagene, men har ikke tenkt på at det muligens kanskje maybe perhaps could be...something :)

Lykke til i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempe lurt å skrive ned alt det som skjer så har man noe å sammenligne med neste gang. Temping gir mye informasjon og den lyver ikke så mye som EL tester :fnise: Så lenge man måler riktig.

Krysser fingrene for at tempen din skal holde seg oppe. Og at du får en trifasisk tempkurve :)

Ha en god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PP2 CD29 9DPO

Ja da nærmer det seg IKM med stormskritt. Jeg har ikke noe tro på at det har klaffet denne mnd heller. Har fortsatt murringer i magen og tempen er stabil på rundt 36,5. Hadde en liten dipp ned til 36,38 på lørdag som var 8 DPO, men har ikke noe tro på at det var en festedipp. Ser ikke ut til at kurven blir trifasisk heller.

Men det er ikke så mye å få gjort med det. Det er bare å :humpe::sengekos: i neste periode også og håpe på det beste. Selv om jeg gjerne skulle hatt en liten :babysmokk: hos meg om 9 mnd... Men den tid kommer!

Endret av Caro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så lite optimistisk, Caro? ;)

Jeg trodde heller ikke det hadde klaffet for oss forrige måned, men du ser jo hvordan det gikk.

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så lite optimistisk, Caro? ;)

Jeg trodde heller ikke det hadde klaffet for oss forrige måned, men du ser jo hvordan det gikk.

:popcorn:

Er vel lite optimistisk fordi jeg vet fallhøyden er så stor. Så jeg vil heller tro at det ikke har gått denne mnd, og har det gått så får jeg meg en stor positiv overraskelse... :jepp: Jeg har hørt så mange si at de kjente at de var gravide. Det var noe som var annerledes. Men det er jo også de som ikke føler noen ting som helst. Så vi får bare vente og se. Skal i hvert fall følge tempen min godt denne siste uken! Vet jo ikke om syklusen min har tenkt til å strekke seg enda lenger heller.

Har hørt at man kan ta EL tester som graviditetstester? At de vil slå ut om man er gravid? Stemmer det? Jeg har de digitale EL fra Clearblue, vil det si at de vil vise EL om jeg ev er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...