Gå til innhold

Våre to nydelige mirakler er født, 100908!


Caro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

PP2 CD 12

Tiden flyr. Dag 12 i dag og etter mine beregninger skal EL finne sted på søndag eller mandag. Men nå strakk forrige syklus seg med 2 dager, så denne mnd tar jeg EL tester. Tok en i dag og den var negativ, som ventet. Skal ta hver dag nå frem til jeg finner denne EL. Men det kjennes i ryggen som at noe skjer nedi der. Er sånn stiv og rar i korsryggen. Så det blir spennende å se om jeg finner EL denne mnd! Da er det bare å :humpe: i vei. Har fått mannen til å spare seg i to dager nå, så nå ligger gutta klare! :fnise:

Det er FREDAG!!!!!! I morgen skal jeg sove leeeeeeeenge!! Det gleder jeg meg til.

Ha en flott helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom prøvedagboken din, og holder pusten i spenning. (OK, jeg puster litt innimellom, men nesten da ;))

Håper du EL-testene slår ut i morgen, så dere får benyttet helgen godt :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags EL-tester bruker du? Håper du finner den og har en superfin helg med mye :humpe:;)

:kose:

Jeg bruker Clear Blue sine EL tester. Synes de er greiest. De koster litt mer men jeg synes det er litt lettere å finne EL da. Er litt mer sikker.

Om ikke EL kommer i helgen så skal vi nok få :humpe: litt allikevel. :fnise: De lever jo en stund disse svømmerene. Er jo bare på dag 12 i dag, så den skal vel ikke komme før dag 14, etter mine beregninger. Men hvem vet??

Endret av Caro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok :) Jeg har prøvd meg på de strimlene jeg, men det er ikke like lett å finne EL med dem har jeg funnet ut. Under hele EL-perioden min var EL-streken kjempe-svak. Ingen av dagene viste streken sterk, så jeg vet ikke om jeg hadde EL i det hele tatt... Hmm.

Lykke til med å finne din EL, den vil nok dukke opp skal du se ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ EL test i dag, som forventet. Lurer på om den slår ut i morgen, eller først på mandag? Om den slår ut i det hele tatt?? Spennende tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP2 CD 14 i dag. Fortsatt ingen EL....

Forrige syklus var på 30 dager, så da skal EL komme mandag/tirsdag etter CB sin oversikt. Så da venter jeg fortsatt i spenning. Hvis det er tilfelle så må jeg bytte IKM dag fra 15 okt til ev 17 okt. Er litt irritert på syklusen min nå, den har jo vært på 28 dager siste halve året. Så fyller jeg 30 år, og så er den helt ute og kjører... :kjefte:

Jaja, ikke mye å få gjort med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP2 CD 15, fortsatt ingen EL.

Var inne på babyverden og regnet litt, og hvis jeg går ut fra 30 dagers syklus slik som det ble forrige mnd, så skal jeg ha EL på onsdag. Så jeg har nok vært litt tidlig ute med å teste. Men jeg trodde jo at jeg skulle ha 28 dager som jeg pleier. Har 3 tester igjen så det skal holde til å teste tirsdag, onsdag og ev torsdag. Har jeg ikke funnet EL da så blir jeg litt :trist: ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme "problem" som deg med 30dagers sykluser, men hvis du finner EL med test f.eks i kveld og i morgen, eller i morgen på onsdag, så er det ikke noe du trenger å bekymre deg for.

To dager fra eller til er ikke så store greien, bare pass på å :humpe: litt ekstra dager ;)

Vi klarte det i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde samme "problem" som deg med 30dagers sykluser, men hvis du finner EL med test f.eks i kveld og i morgen, eller i morgen på onsdag, så er det ikke noe du trenger å bekymre deg for.

To dager fra eller til er ikke så store greien, bare pass på å :humpe: litt ekstra dager ;)

Vi klarte det i hvert fall!

Men er det mulig å få positiv EL test i kveld når jeg hadde negativ i dag morges? Tror jeg uansett venter til i morgen tidlig med å teste igjen. Har bare tre pinner igjen og må bruke de fornuftig. Med den syklusen her så aner jeg ikke når jeg kan forvente mensen. Men jeg tror jeg får EL på onsdag, det håper jeg på! Da stemmer det i hvertfall med forrige mnd.

Vi skal i hvert fall sørge for å :humpe: i kveld så vi får sendt opp noen svømmere.... :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men er det mulig å få positiv EL test i kveld når jeg hadde negativ i dag morges? Tror jeg uansett venter til i morgen tidlig med å teste igjen. Har bare tre pinner igjen og må bruke de fornuftig. Med den syklusen her så aner jeg ikke når jeg kan forvente mensen. Men jeg tror jeg får EL på onsdag, det håper jeg på! Da stemmer det i hvertfall med forrige mnd.

Vi skal i hvert fall sørge for å :humpe: i kveld så vi får sendt opp noen svømmere.... :sengekos:

Jeg mener å ha lest et sted at hvis man ikke finner EL, så bør man teste både morgen og kveld. Så det kan jo bety at man ikke vil få utslag midt på dagen for eksempel, selv om man har EL om kvelden? Vanskelig, de greiene der :klemmer:

Men du skal se at EL kommer på onsdag! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig EL kommer snart :) Men ikke stol 100 % på de testene. Har jo lest masse om folk som har blitt gravide men ikke fått positiv EL test. Masse :humpe: er det eneste som hjelper så kom igjen Caro!!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...