Gå til innhold

Våre to nydelige mirakler er født, 100908!


Caro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spennende :hoppe:

Lykke til i morgen :klemmer:

Blir spennende å komme på jobb på mandag og se om Caro har en :babysmokk: i magen :)

God helg og håper du kan ikke drikke i morgen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke noen mensen....

Og ingen spotting....

Hm....

Lurer på om jeg skal ta en test når jeg kommer hjem?

Er det mulig å få utslag på Clearblue på ettermiddagen samme dag som man venter mensen? Noen som vet?

:forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye :popcorn: spising her... :fnise:

Denne mnd har kroppen min vært skikkelig slem med meg!!! For det første så har den gitt meg signaler på at det kunne ha vært noe, og for det andre så unnlater den å gi meg mensen den dagen jeg SKAL ha det! Jeg blir så :kjefte::kjefte::kjefte: !

Jeg skulle hatt mensen på fredag, den har kommet som en klokke hver 4 fredag det siste halve året i hvert fall. Og jeg spotter ALLTID en uke før mensen. Denne gangen har det ikke vært en dråpe med spotting før det satte i gang for fullt i dag.

Jeg er i hvert fall glad for at det kom, for nå begynte jeg å lure med negativ test på fredag.

Så da er det bare å vente på EL og :humpe: i vei når den kommer. Denne mnd er jeg nødt til å ta EL tester i og med at mensen har forskjøvet seg! Sleipe kroppen!

Så da kan dere gå og :popcorn: hos noen andre.... :)

Tusen takk for støtten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hrmf! Det var jo ikke DEN nyheten vi ventet på! Ja, nå synes jeg kroppen din har vært skikkelig råtten og sleip mot deg (og alle oss som ventet i spenning og har spist oss kvalme på popkorn).

Men du skal få en dag i mårå! Satser på at det blir full klaff neste gang :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hrmf! Det var jo ikke DEN nyheten vi ventet på! Ja, nå synes jeg kroppen din har vært skikkelig råtten og sleip mot deg (og alle oss som ventet i spenning og har spist oss kvalme på popkorn).

Men du skal få en dag i mårå! Satser på at det blir full klaff neste gang :)

:klemmer:

Er egentlig litt glad for at den kom nå, for jeg drakk MASSE på lørdag i og med at jeg fikk negativ test på fredag. Så heldigvis stemte det! :)

Så nå går vi med friskt mot på PP2. Hadde som sagt ikke regnet med at det skulle skje første pp, men det hadde i såfall vært en bonus. Så nå blir det :humpe: maraton på meg og. Særlig nå som jeg ikke er sikker på når EL kommer, siden kroppen min har blitt slem... Men det er vel bare gubben glad for, for da blir det :humpe: i over en uke i strekk! Gjett om han :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til i PP2! :) Jeg er midt i EL-perioden min nå, i PP2, så ligger litt foran deg.. ;)

Spennendes å følge med!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte alle sammen!

Har fundert litt på denne syklusen min. Jeg pleier jo å ha 28 dagers syklus, men denne mnd så endte jeg på 30. Når jeg tenker etter så hadde jeg sinnsykt med EL smerter mandag 3 sept. Dvs akkurat 14 dager før jeg fikk mensen.... Og det er jo "riktig". Så det vil si at jeg fikk EL noen dager senere enn forventet. Jeg burde jo egentlig skjønt det, for jeg har veldig vondt når jeg har EL, har til og med problemer med å sitte fordi jeg føler at alt innvendig blir trykket oppover i kroppen.

Men jeg var syk den mandagen så derfor ble det ingen :humpe: den dagen. :fnise: Men vi :humpe: både søndag, fredag, torsdag og onsdag før EL. Så vi burde jo egentlig greid oss med det.

Kan feber gjøre at det ikke er gunstig for unnfangelse?

Eller så var det rett og slett ikke meningen at det skulle skje noe nå. Jeg har en stor tro på at det skjer når det SKAL skje.... :jepp:

Så vi går inn i PP2 med godt mot og klar for mye :humpe:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gartulerer med ny avatar:)

Det er jo dessverre ikke sikkert at man blir garvid selv om man treffer på den riktige dagen, men det er bra at du har godt mot og klar for ny runde. Jeg tror nemlig at positive tanker kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP2 dag 8 allerede... Synes tiden flyr jeg.

Har mest sannsynlig EL mandag om en uke. Så nå er det bare å stå på. Tenkte å spare mannen, eller svømmerene, onsdag til fredag. Og så :humpe: i vei! Så får vi se om vi er heldige denne gangen. :fnise:

Skjer mye denne uken så jeg håper at tiden vil gå fort. Skjer mye uken etter EL også, så jeg tipper at tiden til ny TR eller ikke, går fort! Skal prøve å ikke være så symptomjeger denne gangen.... :sjenert: Men det er ikke lett. Håper bare EL kommer når den skal, så det i hvert fall er i orden. Skal heller ikke teste for EL denne mnd, bare stole på kroppen sine signaler.

Er skikkelig :love: om dagen, så det skal nok ikke bli noe problem med :humpe:...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...