Gå til innhold

Våre to nydelige mirakler er født, 100908!


Caro

Anbefalte innlegg

Tenk, i dag er de to små herlige babyene våre blitt store barn! De er 1 år i dag! Det er helt merkelig å tenke på. For akkurat ett år siden lå vi på Ullevål og ventet på tur til å ta keisersnitt. Vi kjørte inn som en familie på to og visste at neste gang vi var hjemme så var vi en familie på 4!

Det er to aktive glade gutter jeg har. De smiler og ler, sloss litt med hverandre, kliner litt med hverandre og ler masse sammen. De stortrives i barnehagen og vil nesten ikke være med hjem.

Dagen ble feiret litt i går og skal feires masse til helgen! Som jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Caro!!

Måtte innom og legge igjen en hilsen til deg også. :)

Gratulerer med ettårsdagen! :bursdag:

Vil tro dere har fått ett år med MASSE erfaringer, oppturer og nedturer, men mest av alt mange minner og to herlige gutter med sine helt egne personligheter!

Litt rart å tenke på at vi er på tur inn i det året dere nå har lagt bak dere. Guri malla, det er mye vi ikke vet! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. Må lese litt i dagboken din for å se hva det neste året vil bringe, hvis jeg får lov. Jeg har også to tvilling-gutter som er akkurat 3 mnd gamle, pluss en gutt på 2 år og 9 mnd. Her er det travle dager, med andre ord....

Hyggelig å se andre tvillingmammaer her på Kvinneguiden. Gratulerer med ett års dag, det er virkelig stort :blomst:

Endret av Caramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...