Gå til innhold

Våre to nydelige mirakler er født, 100908!


Caro

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått meg en prøvedagbok. Dere kan tro jeg har ventet lenge på dette!

Vi er som sagt prøvere nå, men har ikke kjempefokus på å måtte ha sex akkurat på de riktige dagene. Vi bare slutter å være forsiktige og så skjer det når det skjer. Har det ikke skjedd noe til jul så blir jeg nok litt mer obs på dagene som er viktige. Så dette kan ta litt tid, det er vi forberedt på. Vi er også forberedt på at vi ev ikke får det til i det hele tatt, og vi er forberedt på at det kan skje på første forsøk. Så dette blir spennende!!

Endret av Caro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til i prøvingen :)

Tusen takk for det! Nå er ikke EL langt unna. Antagelig til helgen! Gjett om det skal :humpe: da.......

Har ikke særlig stor tro på at det skal klaffe første prøveomgang, så jeg tar livet helt med ro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: og lykke til :)

Vi har også akkurat begynt å prøve. Første PP er overstått med negativ resultat, men jeg bekymrere meg ikke ennå:)

Hvor gamle er Dere?

Fint å ha EL til helgen, masse tid til å kose :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: og lykke til :)

Vi har også akkurat begynt å prøve. Første PP er overstått med negativ resultat, men jeg bekymrere meg ikke ennå:)

Hvor gamle er Dere?

Fint å ha EL til helgen, masse tid til å kose :ler:

Vi er 30 år og 27 år. Er egentlig ganske så innstilt på at det kommer til å ta et halvt år til et år å få det til. Om vi i det hele tatt får det til. Så vi prøver i vei, og tar det som det kommer.

Har ikke hatt eggløsning enda. Pleier å kjenne det ganske så godt når det kommer. Men det skal etter planen komme i morgen eller lørdag. Så det blir spennende å se. Kommer nok til å kile litt i magen når det nærmer seg IKM, men sånn er det vel.

Greide du å la være å teste? Bare ventet på TR? Jeg pleier alltid å spotte en uke før mensen, så jeg regner med at jeg slipper å teste noe særlig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er like gamle vi:)

Jeg greide ikke å la være å teste :ler: Er veldig utålmodig så jeg tror jeg testet 3 ganger :fnise: Men det er sikkert bare nå i begynnelsen. Lurer på hvordan skal det være å få positivt test for førtse gang :) sikkert både :hoppe: og :sjokk:

Ha en god helg :klem: og :humpe: masse i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Denne mnd har EL vært litt rar. Jeg testet for EL onsdag og lørdag, fikk negativt begge dager. Enten så har EL vært torsdag/fredag eller så må det ha vært etter lørdag. Fikk litt slim søndag, men mye mindre enn jeg pleier. Vi hadde i hvert fall sex torsdag, fredag, lørdag og søndag. Så får vi håpe at vi har truffet blink.

Var hos gynekologen på fredag og hun sa i hvert fall at jeg mest sannsylig har hatt EL. Mer enn det kunne hun ikke se.

I går ble jeg plutselig skikkelig kvalm og svimmel. Kan ha hatt noe med at jeg har vært på MC-tur ihelgen og kjørt masse. Men våknet i dag og er også litt småkvalm. Sikkert fordi jeg leter etter symptomer.... :fnise: Har også blitt stiv i korsryggen (kan ha noe med mye sitting i helgen). Jeg har heller ikke begynt å spotte enda. Var sikker på at det skulle begynne i dag. Så enten har EL vært litt senere enn vanlig og at jeg må utsette IKM dagen, eller så vet jeg ikke hva det er... Rart er det! :jepp:

Blir spennende å se når fredagen nærmer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: spennende

Når er det du har IKM?

Krysser fingre og tær for deg :)

IKM er egentlig på fredag, men om EL kom litt senere så er nok IKM litt senere også. Jeg tar nok en test lørdag morgen om jeg ikke har fått mensen. Skal nemlig i bursdag på lørdag, og da synes jeg det er greit å vite. Slår det ikke ut da så får jeg ta en real fest!

Nok en gang ble jeg kjempekvalm om kvelden. Det bare kom som kastet over meg i går kveld igjen, rundt 6-7 tiden, akkurat som søndag. Selv om jeg spiste så gikk det ikke over. Rart... :forvirret: Om det ikke er noe som har skjedd denne måneden skjønner jeg ingenting. Da har hodet utrolig står påvirkning på kroppen.... Mer enn jeg ante!! :kjefte:

Jeg har heller ikke begynt å spotte enda. Det pleier jeg også å gjøre 4-5 dager før mensen. Nå er det helt blankt! Absolutt ingenting!

Må innrømme at jeg er superspent! Men er litt redd for å få forhåpninger også, for fallhøyden er så stor... :gråte:

Jeg hadde ikke noen forhåpninger til at det skulle treffe på første forsøk, så jeg bør egentlig ikke bli skuffet.

Nei, får prøve å fylle dagene med masse ting denne uken. Så går det kanksje litt fortere mot helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen!

Og ... oi, så spennende! Selv har jeg null oversikt over EL og IKM og sånne ting, så jeg aner ikke når 'jeg' er ute av sync eller ikke, men du som har hatt så klare tegn tidligere ... Rart!

Krysser også fingre! Og tær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen!

Og ... oi, så spennende! Selv har jeg null oversikt over EL og IKM og sånne ting, så jeg aner ikke når 'jeg' er ute av sync eller ikke, men du som har hatt så klare tegn tidligere ... Rart!

Krysser også fingre! Og tær!

Takk for det! Bare ikke kryss beina!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er morsomme :fnise:

Dette her var jo utrolig spennende. Håper virkelig du har en :babysmokk: i magen. Det høres ut sånn i hvert fall.

Masse, masse lykke til :klemmer:

Endret av GlamCat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er morsomme :fnise:

Dette her var jo utrolig spennende. Håper virkelig du har en :babysmokk: i magen. Det høres ut sånn i hvert fall.

Masse, masse lykke til :klemmer:

Takk for det. Selv tror jeg at kroppen min lurer meg, fordi jeg har så lyst på baby i magen.... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper det går rette veien :)

Det håper jeg også!! Man vil jo så gjerne ha en baby fort når man først har bestemt seg for at det nå er klart! Men ting tar tid, så jeg tror egentlig bare at kroppen lurer meg denne gangen. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager til IKM og mensen har ikke kommet. Det er heller ikke noe spotting på gang, men har mer og mer mensensmerter i magen. Så jeg tipper at mensen kommer på fredag.

Var ikke fullt så kvalm i går kveld heller, men var litt småkvalm når jeg skulle spise i dag morges. Blir gal av kroppen min!!!

Snakk om å :lete: etter symptomer......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag, fortsatt ikke noe TR. Har litt mindre menssmerter i dag faktisk... Merkelig. Hvis den ikke har kommet til i morgen tidlig så skal jeg ta en test. Har liksom ikke noe tro på at det har klaffet denne gangen.

Men jeg sitter nå her og er litt småkvalm da... Selv om jeg har spist frokost....

Skjønner ingenting jeg!

Tok forresten en test på onsdag morgen, to dager før IKM, men den var negativ. Da ser jeg liksom for meg at jeg ikke kunne ha fått positiv i dag. Så da tok jeg ingen test i dag morges. Men i morgen må jeg bare ta om den ikke har kommet, for da skal jeg på fest! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...