Gå til innhold

Våre to nydelige mirakler er født, 100908!


Caro

Anbefalte innlegg

PP2 CD 17 EL negativ

Nå begynner jeg å miste troen på at EL kommer denne mnd... :trist:

Jeg kjenner alltid når jeg har det, da har jeg så vondt at jeg sliter med å gå oppreist. Denne mnd har jeg ikke kjent noe som helst. Og jeg pleier aldri å ha så sen EL. Så enten er syklusen min helt på tur, eller så er det rett og slett ingen EL denne mnd!

Jeg blir gal av denne kroppen!

Men vi har nå :humpe: denne mnd uansett da. En ikke-eksisterende EL skal ikke sette en stopper for det. Blir bare så frustrert. :kjefte:

Jaja, da venter jeg i spenning på når TR kommer. Skal bli interessant å se hvor mange dager denne syklusen blir på!

Lurer på om jeg skal bestille nye EL tester i dag, eller om jeg skal gi f**n..... Har bare en testpinne igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usj, så leit, Caro :troest:

Det kan jo hende at EL har blitt forsinket denne måneden, av forskjellige grunner. Kanskje stresset med testingen også gjør sitt? :sjenert: Hvordan var det forrige måned, merket du EL-smerter da? Jeg mener å ha lest et sted at det eneste som kan påvise EL med sikkerhet, er økningen i kroppstemperatur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en babycomp som jeg har vært litt dårlig på å bruke. Har målt med den siden søndag, men det er jo ikke noe å sammenligne med. Skal ta meg sammen og bruke den hver dag fra neste syklus.

Jeg kjente EL smerter forrige mnd, tre dager etter at jeg egentlig skulle hatt det. Det er nok derfor TR var forsinket forrige mnd. Den kom på dagen 14 dager etter EL smerter. Og jeg har de samme EL smertene hver mnd. Tok to tester i to forskjellige sykluser før sommeren, og da trengte jeg kun å ta på EL dagen, fordi jeg kjente at jeg hadde det. Og de slo ut positivt med en gang. Det er derfor jeg er litt skeptisk nå når alt snur helt om!

Skal nok teste neste mnd også, samt måle temperatur. Finner jeg ikke EL da heller så skal jeg jammen meg ringe legen og få tatt blodprøver. Jeg akter ikke å gå ett år uten EL for så å gå til undersøkelse, når jeg VET at jeg har hatt EL de foregående mnd... :kjefte::kjefte::kjefte:

Skal fortsette og tempe nå denne mnd og se om tempen faller eller ikke. Det er vel det eneste jeg ev kan se det på nå.

Så litt :trist: er jeg i dag, men det går over!

Endret av Caro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen er et rart og vanskelig instrument å forstå seg på..Håper bare TR dukker opp for min del.. Graviditetstest er negativ så da er det bare å vente på brannbilen :)

Ha en fortsatt fin dag Caro! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PP2 CD18

I dag gadd jeg ikke å teste for EL engang!! Livmortappen ligger høyt og er lukket så det er uansett ingen vits. Så jeg får vel bare innse at det ikke ble noen EL denne gangen. Min kjære og jeg snakket om det i går kveld og da minnet han meg på noe. Jeg har nemlig nevnt for han at jeg tror jeg bare har EL annen hver mnd. Det er fordi jeg ikke får EL smerter hver mnd, i motsetning til hva jeg skrev i går. Måler tempen på babycompen, og den var 36.54 på søndag (våknet sent og hadde vært på fylla...), 35.8 på mandag, 36.04 tirsdag, 36.04 onsdag og 36.24 i dag. Så jeg skal fortsette å måle nå frem til TR og så skal jeg bruke babycompen aktivt på neste syklus. Må se og få lært meg å legge inn samleier også, for det er jo ikke det jeg har brukt den til tidligere... :fnise:

SNART HELG!!!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Det kan jo godt hende at du har EL annenhver måned, og det er uansett bedre enn ingen EL! Stå på med babycompen, så dukker nok EL opp neste måned, i hvert fall :)

Hurra for helg! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også klart for helg :)

Heldig du som hvertfall kjenner igjen på kroppen når du har EL, i motsetning til meg..

Ha en fortsatt fin torsdag Caro :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP2 CD19 POSITIV EL test!!!!!

Endelig eggløsning! :danser::hoppe: :juhu: :duskedame:

Begynte å kjenne noe som lignet EL smerter i magen i går, men trodde ikke noe på det. Men jeg fikk :humpe: i går kveld, tilfelle. Orket ikke ta noen test da jeg hadde drukket mye vann i går. Så da tenkte jeg i dag morges at jeg like godt kunne svi av den siste testen min og den ble jammen meg positiv! Så da blir det :humpe: i dag også! Ska ta en test i morgen for å finne ut om EL var i går og i dag eller om det er i dag og i morgen. Har jo litt å si for ny IKM. Dvs at jeg må flytte IKM fra 15 okt til 19-20 okt. Dvs at syklusen min har flyttet seg enda to dager. Blir litt oppgitt over det for nå har jeg hatt stabil syklus på 28 dager lenge, og når jeg skal begynne å prøve så flytter den seg først til 30 dager og så til 31/32 dager. Spent på hva neste syklus blir, om jeg ikke er :gravid: da. Det er jo lov å håpe.... :jepp:

JIPPI, det er fredag og jeg har EL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRRRRA!!!! :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Så bra, Caro! :blomst:

Nå blir det jo superspennende framover :popcorn:

God helg til deg :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får dere stå på og :humpe: nå i helga ;)

Godt EL dukket opp til slutt.. Krysser fingrene for klaff for dere denne måneden :)

Min syklus er også helt uforutsigbar.. Første pp var den på 28 dager, andre pp på 32 dager, så nå håper jeg den er sånn cirka 30-31 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PP2 CD20 Negativ EL

Dvs at EL må ha funnet sted på torsdag når jeg ikke gadd å lete.... :kjefte::kjefte: Er ikke det typisk da? Så da har den vært torsdag og fredag denne mnd, dag 18 og 19. Vi :humpe: selvfølgelig ikke på torsdag, men hver dag siden søndag samt fredag og lørdag. Får bare håpe vi har truffet. Hvis ikke så må man bare prøve igjen!

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slår ikke EL-testene to dager før og en dag før EL da? :)

Etter det jeg har lest så slår EL test ut på de to mest fruktbare dagene. Dvs at om den hadde slått ut på torsdag så hadde jeg vært mest fruktbar torsdag og fredag (12-48 timer). Jeg begynte å merke EL torsdag ettermiddag og håper at den var på fredagen. For egget lever ikke så lenge når det først har blitt sluppet... Så da må vi ev satse på at soldatene fra onsdag har gjort jobben. :jepp:

Tror egentlig ikke det har gått denne gangen heller. Har det gjort det så er det selvfølgelig en positiv overraskelse. Men jeg forventer ingenting! Mannen skal på hyttetur den helgen jeg har IKM, så jeg tester uansett ikke før han kommer hjem den søndagen. Har jo vært litt ustabil syklus om dagen så jeg gidder ikke teste for tidlig.

Ellers har helgen vært helt topp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror og heier på full klaff denne måneden, Caro :duskedame:

Jeg krysser fingrene, men har ikke noe stor tro på at vi har fått det til denne mnd. Alle gode ting er tre har jeg hørt... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for treff for dere denne måneden Caro! :-D

Ser ut til at dere har hatt en fin helg hvertfall ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temperaturen steg med 0,14 i dag. Men nå begynte ikke jeg å måle før et par dager før EL. Så jeg har ikke noe å måle opp mot. Men om temperaturen fortsetter å stige, ev holde seg høy (den er høyere nå enn før EL), er det noe jeg kan forholde meg til da? Eller blir det helt feil fordi jeg ikke begynte målingen fra første dag?

Herregud så mye rart man lurer på... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...