Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!


Gjest Verdens verste husmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg irriterer meg sykt over hun ene programlederen i FrokostQuiz!!!! Hun er sinnsykt irriterende og masete, har en grusom skingrende stemme og maser og skriker hele tiden!!! Jeg pleier ikke å se på TV på denne tiden, men har et sykt barn hjemme om dagen og har nå oppdaget denne skrikedama. Føy! Jeg ser faktisk på NRK's frokost-TV i stedenfor, og liker det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag irriterer jeg meg over hodetelefoner og ørepropper som lekker lyd. Rettere sagt, jeg irriterer meg over alle idiotene som ikke fersker at de underholder hele vogna med skrotmusikken sin. MINE hodetelefoner er LUKKET, fordi jeg a) liker å stenge ute støy og b) synes ikke andre skal plages med min musikk. Dagens irritasjon hadde digre forbannede "studio"-hodetelefoner av det slaget som bare ser teit ut når de brukes utenfor stua, og jeg kunne sverge på at det han gikk med var et par skurrete, dårlige høyttalere i hodetelefonforkledning. Verste lydlekkasjen noensinne.

:nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over:

- Store selskaper med så rigide systemer for utbetaling at de mest rutinemessige fakturaer skal attesteres av 3-4 personer, samtidig som rutinene for å faktisk attestere dem er så elendige at fakturaen (nr 6 på rad) fremdeles ligger hos førstemann 4 dager etter forfall. Samtidig blir de småfornærmet og synes vi maser veldig når vi faktisk tar følgene av denne kunnskapen, og begynner å ringe dem straks etter forfall for å spørre pent om de kanskje kan se på den fakturaen snart. VI VIL HA PENGENE VÅRE NÅ!

- Store selskaper som pga elendige rutiner ikke finner ut før én uke etter forfall at en faktura er feil og at de må ha ny faktura, som igjen må gjennom samme papirmølla. "Rask behandling" betyr her 3-4 uker.

- Store selskaper der personer bruker 3 uker på å finne ut at de ikke klarer å lese en arbeidsliste, og må ha den renskrevet før de kan attestere den. (Samme "førstemann" som over. Tilfeldig? Neppe.)

- Små selskaper som kaller seg fagfolk, men er dårligere til å lese arbeidstegninger og tekniske beskrivelser enn en sekretær som bare har gått Handel og Kontor.

- Små selskaper som kjefter på sekretæren når sjefen ikke vil gi dem penger for elendig utført og sterkt forsinket jobb før "stort selskap" har godkjent jobben.

- Sjefer som drar til syden siste uka før jul og overlater til sekretæren å takle de ovennevnte alene, og attpåtil spør om sekretæren kanskje burde jobbe litt i romjula likevel, "bare i tilfelle". :nei:

:kjefte::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Kine_*

Når jeg på bussen blir et uskyldig offer for en tyggegummi-smattende ignorant som i tillegg må ha ekstremt lange bein å dunke i setet med . Da har jeg bare lyst til å snu meg å hylskrike ( på en dårlig dag vel å merke )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er gaaanske mye jeg irriterer meg over:

- Folk som stemmer Frp, men ikke vet hvorfor. Egentlig irriterer jeg meg generelt over Frp :)

- Tyggismattende mennesker, særlig 40-50 år gamle damer.

- Køsnikere

- Folk som ikke vet hva blinklys er

- Kristne gruppe som absolutt måå fortelle meg hvorfor jeg bør bli kristen!

- Folk som på ingen måte er kristne, men som døper barna sine fordi det er "tradisjon". Respektløst å lyve i kirka og si en skal oppdra barna sine i den kristne tro når en driter i det!

- Folk som suger middagsreste ut tennene! Ingen interesserer seg i å høre en suge ut og tygge på gammel mat. Lyden er helt jævlig vemmelig.

- At en ikke kan si til venner at en bare ikke har lyst å bli med på noe. En må ha en god grunn! Av og til har en bare ikke lyst :)

- Fjortisser som skriker når de snakker på bussen

- Folk som ikke hjelper en med barnevogna på bussen. De sitter bare og ser dumt på deg. Iallefall når en spør om hjelp.

- Folk som synes jeg er syk som er vegetarianer!!! Snakker til meg som om jeg har valgt å være heroinmisbruker.. Jeg forteller ikke dem at jeg synes det er ekkelt at de spiser døde dyr. La meg spise maten min i fred!!!

Kommer nok på mye mer senere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over:

- Reklame i postkassa.....jeg har lapp på kassa som sier NEI

- Dårlige sjåfører

- Usaklige mennesker

- At jeg er singel........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over folk som går med kjeften åpen. Et minumskrav for å se sånogenlunde sivilisert ut er å lukke igjen kjeften. Hvis man ikke skal si noe, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over folk som går med kjeften åpen. Et minumskrav for å se sånogenlunde sivilisert ut er å lukke igjen kjeften. Hvis man ikke skal si noe, da...

Hahahahaha :ler:

Irriterer meg visst over dette jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over folk som går med kjeften åpen. Et minumskrav for å se sånogenlunde sivilisert ut er å lukke igjen kjeften. Hvis man ikke skal si noe, da...

Akkurat dette er av og til nødvendig. Jeg er akkurat nå utrolig tett i nesen (forkjølet meg skikkelig), så hvis jeg hadde også lukket munnen hadde jeg ikke noe å puste med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forskjøvet døgnet grundig, og det er nokså frustrerende. I morgen MÅ jeg tidlig opp, og jeg vet at jeg ikke får sove før ved tre-firetiden i natt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart å få en forkjølelse igjen. Huster som faen og det gjør sinnsykt vondt hver eneste gang. Argh. Og jeg skulle liksom være på ferie og har en fin nyttårsaften og blablaaaaaa..... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tang Lung

- Reklame i postkassa.....jeg har lapp på kassa som sier NEI

Det burde opprettes en verdensomspennede lov som gjør slikt forbudt , tenk alle trærne & CO2 forbruket....99% går rett i søpla uansett , forbanna sløsing :(

Man kan også fint bruke begge sider av arket før det blir kastet !

Bruk & kast mentaliteten er nok altfor godt inngrodd....man burde tenkt kildesortering osv allerede på 50/60-tallet *sukk*

Endret av Tang Lung
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Folk som smatter og tygger med åpen munn

- Forkjølte som "drar på snørra"

- Folk som står og venter lenge på trikk eller buss - og først når de kommer inn på bussen begynner å rote i vesker og diverse lommer for å finne penger eller kort.

(Har akkurat kjørt buss og trikk, og har hatt alle disse folka rundt meg i 40 minutter. Aarghhhh......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være lov til å gratulere og være koselig som gjest uten at en sur moderator skal slette alle spor en koselig gjest vil etterlate seg :kjempesinna:

Endret av Nigo-san
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...