Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!


Gjest Verdens verste husmor

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg grønn over alle støyende utearrangement som plutselig popper opp nå om våre - midt i eksamenstiden, og -rett- utenfor lesesalene..

Jeg sitter rett over gaten med en park. Der holder de på å sette opp tivoli, med alt det innebærer av støyende karuseller og jubel. GREM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg irriterer meg over alle som skaper køer inn til Bergen sentrum om morgenen! Spesielt de som skaper lange køer rundt nøstet, fordi de skal inn i klostergarasjen. Parker utenfor sentrum og ta bussen inn! Det er faktisk billigere enn å betale bompenger + parkering i parkeringshus!

Det tar tre-fire ganger så lang tid å komme seg til sentrum om morgenen enn det gjør etter rushet. Vanligvis bruker bussen 10 min, i morgenruset tar det 30-40 minutter! Det -er- så irriterende! De aller aller færreste trenger å kjøre helt inn til sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over de som tror at deres tid er mye viktigere enn alle andres og tar snarveier når det er kø. Disse snarveiene gjør at dustene kommer frem litt før, men de skaper problemer i resten av køen når de må flette inn lenger fremme :kjefte:

Selvfølgelig kan du bremse hele motorveien, ingen problem, så lenge du får fordeler av det selv så trenger du ikke bry deg om noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt og holdent min egen feil, men desto mer irriterende:

Jeg irriterer meg over små skilt som henger OPPUNDER taket i matvarebutikker foran kassen med : "kun kort" på! - Hvem ser det,da?

(jeg er ikke gammel og nærsynt!)

Etter å ha stablet meloner, ananas, poteter og diverse tunge ting på båndet, sier damen i kassen: "du skal betale med kort,ja".

Og akkurat idag som jeg hadde tenkt å betale med cash. Det var da som svarte #....#!

Javel, så er det å buksere alle tingene tilbake og gjennom køen til neste kasse,da. Festlig! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over "venner" som aldri "har tid" til å møte en, men som hver gang man treffer dem på gaten er helt "nå er det sååå lenge siden sist, det er da aaalt for gale, vi mååå ta oss sammen".. FEIL! DU må ta deg sammen! DU har ikke tatt initiativ til å finne på noe på over et år. Mens hver gang -jeg- ringer, så "har du ikke tid" halvparten av gangene, og andre halvparten utsetter du avtalen et par-tre ganger før du avlyser hele greien for du "har ikke tid". Og når jeg sier at "jaja, du får si ifra når du har tid da", så sier du "jaada"; og mer hører jeg ikke fra deg. Om det er så jævla vanskelig å "Ha tid" til å finne på noe med meg, så betyr det at jeg er så langt nede på prioriteringslisten din som over hodet mulig. Og da kan du spare meg for pisset om at det er såååå kjekt å støte på meg. Gå ut i skogen og dø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg irriterer meg over "venner" som aldri "har tid" til å møte en, men som hver gang man treffer dem på gaten er helt "nå er det sååå lenge siden sist, det er da aaalt for gale, vi mååå ta oss sammen".. FEIL! DU må ta deg sammen! DU har ikke tatt initiativ til å finne på noe på over et år. Mens hver gang -jeg- ringer, så "har du ikke tid" halvparten av gangene, og andre halvparten utsetter du avtalen et par-tre ganger før du avlyser hele greien for du "har ikke tid". Og når jeg sier at "jaja, du får si ifra når du har tid da", så sier du "jaada"; og mer hører jeg ikke fra deg. Om det er så jævla vanskelig å "Ha tid" til å finne på noe med meg, så betyr det at jeg er så langt nede på prioriteringslisten din som over hodet mulig. Og da kan du spare meg for pisset om at det er såååå kjekt å støte på meg. Gå ut i skogen og dø!

Jepp! Minner om ei studievenninne jeg traff i sommerferien, tilfeldig, og som uten oppfordring fortalte meg at hun var "opptatt hver helg fram til jul, altså".

Jamen,herregud, så bare vær opptatt,du. Greier meg uten deg, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er frustrert over at jeg er så sjenert! På nettet kan jeg være løssluppen og avslappet, men når det gjelder å snakke med folk ansikt til ansikt stivner jeg helt til og klarer såvidt stamme frem enstavelses ord (og det er på en -god- dag...) Jeg kommer til å dø som gammel jomfru :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Tnita

De jævla naboene i overetasjen som absolutt skal kaste seg inn mot ytterdøra mi hver gang de går forbi slik at alt bare rister her inne! Hva faen er problemet deres, jævla freaks!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Telenor og StatoilHydro.

Jæ... selskapene får alt servert i hendene men kan fremdeles ikke oppføe seg som folk.

Hater at de er epresentanter for norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over en bruker som benytter enhver anledning til å kommentere innlegget med én svevende setning som jeg gjerne ikke skjønner, for så å bruke resten av innlegget på å skrive om seg selv. Og jeg skjønner fortsatt ikke hva denne personen vil!!!

Som regel ender det med at jeg leser innlegget tre ganger, og hver gang tenker HÆ???? Men jeg skjønner fortsatt ikke hva h*n vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serena

- En viss lærer jeg hadde på videregående som rett og slett ikke forstår at alle mennesker ikke er likt sammenskrudd! Så henne igjen i byen i dag og fikk regelrett angst... Kanskje en grunn til at alle sluttet i klassen hennes, (ok, ikke alle, men nærmere 1/3) for å begynne i et annet valgfag? Dessverre var jeg naiv nok til å tro at hun ikke kunne være så bak mål som hun gav uttrykk for den første tida.

- Folk som skriver navnet mitt feil til tross for at de spør hvordan det staves.

- Venner som later som om de synes det er synd at det er slutt mellom meg og eksen, men som egentlig godter seg litt. Jadda... har et par slike venninner.

- Mamma som stresser så vanvittig med å vaske, rydde, bake, og gjøre alt hundre prosent perfekt til gjestene kommer. Hva er det hun forsøker å oppnå, egentlig? Greit nok at det bør se greit ut, men å vaske en dag etter vaskehjelpa har gjort det, blir litt fanatisk.

- Stressa foreldre...

- Alle oppgavene som henger over meg, og som jeg ikke klarer å la være å tenke på. Resultat: jeg skriver oppgave, klokka halv elleve, fredag 16 mai. Nå kan jeg riktignok ikke gå ut fordi vi har gjester da, men likevel liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

At alle eksamene mine kommer med bare 2 dagers mellomrom. Ærlig talt, eksamensperioden varer fra 1.mai - 20. juni, så hvorfor må jeg ha alle fire på halvannen uke?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Været....

:Nikke:

Vil også benytte anledningen til å blåse ut over en kvinne (innflytter) jeg overhørte på toget i går... (hvis du ikke vil at noen skal høre hva du sier, demp stemmen da!)

Hun klaget over den norske 17.mai feiringen... at fremmede mennesker gratulerte henne med dagen... hun var jo fransk, ikke norsk! :forvirret: (ja, for det er jo lett å se...)

Dessuten sammenlignet hun den norske 17.mai-feiringen med et karneval.... der "mennesker kler seg ut, og danser og synger i gatene"...

Vel, vel.... det er vel bedre med de millitærparadene vi ser over alt ellers i verden på nasjonaldagene...

Nå skal jeg gå å kle på meg "karnevalsdrakten" min, gjøre meg klar til flaggheisingen klokken 8, og danse og synge i gatene...

Ha en fin 17. mai alle sammen. :):flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestfrid
At alle eksamene mine kommer med bare 2 dagers mellomrom. Ærlig talt, eksamensperioden varer fra 1.mai - 20. juni, så hvorfor må jeg ha alle fire på halvannen uke?!

Prøv 5 på 3 dager du..det hadde jeg dette semesteret :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjestings

Den gamle dama som ble kjempesur på meg forid jeg ikke var pyntet i dag. Hun spyttet edder og galle så jeg omtrent ble våt, og skremte vettet av nevøen min.

Det var en utrolig bra avslutning på en dag som frem til da hadde vært helt super.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som frustrerer meg akkurat nå er at jeg å sambo har så forskjellige "tidsur" når det gjelder barn og bryllup... Hvorfor har vi forlova oss når vi ikke skal gifte oss?? Trodde det var hele poenget jeg... faderuttan!!

Dessuten hver gang jeg har tatt det opp så er svaret kanskje neste år!! Hvor mange år skal en vente da?? :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har venta i 8 år. Tok endelig motet til meg og spurte om han ville gjøre meg ærbar når vi var på ferie. Bare oss to. Jeg fikk ja.

Ellers kan du ta en Judge Judy og be han velge mellom to datoer. Det funket for henne. :ler: Tror mange mannfolk er redd for at det skal bli stress å planlegge bryllup, at det skal koste skjorta og at det er mye arbeid.

Dessuten har han det vel så fint nå, at hvorfor endre på det...? Ja, det er frustrerende, for er man forlovet vil en gjerne bli gift også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har venta i 8 år. Tok endelig motet til meg og spurte om han ville gjøre meg ærbar når vi var på ferie. Bare oss to. Jeg fikk ja.

Gratulerer sååå mye :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...