Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!


Gjest Verdens verste husmor

Anbefalte innlegg

At jeg hvert bidige år når jula er over finner en liten julenissejævel eller annen julepynt som jeg ikke fikk med meg i nedpakkingen! (Og da er alltid pappesken satt langt inne på kryploftet allerede).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irriterer meg over naboer som fyller opp søppeldunken slik at den ikke er skikkelig lukket. Det trekker til seg dyr.

Ved siden av dunken ligger tre ekstrasekker, den ene var fylt opp med topp, men har veltet. Det ligger søppel utover. Men gidder de late naboene å plukke opp søppelet sitt... Nei.

Det går fint å knyte igjen fulle sekker så ikke det kommer rotter og mus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_tingeling_*
Det skrives orddeling! ;) Men er for øvrig helt enig med deg!

Haha :fnise: Orddeling ja. andre skrivefeil er jeg visst ikke så opptatt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg grønn over sjåfører som gir rare og ureglementerte signal i trafikken, feks slike som blinker med begge frontlysa midt i rundkjøringen.- Er det til meg? han bak meg? hva i svarten mener du?

Jeg følger trafikkreglene, din dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun hadde en ekstra dårlig dag den dagen? Gi henne en sjanse til da.

Hva frustrerer meg i dag?

I går ble jeg irritert og frustrert over min eldste sønns huseier som mente at jeg skulle betale for et par ødelagte fliser i leiligheten han hadde, og at vi hadde vasket for dårlig da vi tømte og ryddet leiligheten etter at han døde. Det var litt støvspindler langs taklisten et par steder nemlig, og det kan ikke ha vært mye for vi gikk faktisk over med støvsugeren på alt vi så.

Eldstemann hadde vært myndig i nesten åtte år da han døde - jeg har ingen plikter verken juridisk eller økonomisk når det kommer til utgifter eller gjeld i forbindelse med ham. Og jeg synes det er ytterst merkelig at voksne mennesker på rundt seksti år ikke vet såpass. Tulling!!

Ellers er jeg konstant irritert på alle som tror de VET noe som helst om ting som rett og slett verken kan bevises eller motbevises, som f.eks. paranormale fenomener og opplevelser.

Man kan TRO at dette er tull og ønsketenking, men man kan ikke VITE og dermed bør man klappe igjen. :kjefte:

rettelse: Jo, man kan ytre hva man selv tror og ikke tror, men man ikke kalle folk med annen oppfatning og kanskje egne opplevelser for løgnere eller uintelligente og mindre oppegående. Det ER faktisk mulig at DE har rett, og de "ikke-troende" har feil, og jeg personlig ville funnet det særdeles flaut å kalle noen løgner for så å finne ut at DE hadde rett.

Folk som mener dette irriterer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter i skrivende stund kliss søkk gjennomvåt på jobben etter å ha blitt splosjet av en bilist. Jeg så ham splosje ned flere folk lenger nedi gaten, så det var ikke det at han ikke tenkte på at folk kunne bli nedsprutet, han brydde seg bare ikke. Jeg holder på til å fryse ihjel, og om en times tid må jeg stile på et møte i klær som er oversprøytet med sølevann. Skikkelig festlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det irriterer meg at folk i tjueårene fortsatt oppfører seg som om de fortsatt går på barneskolen. Det kan godt henne at det er for mye å forvente vanlig "folkeskikk" eller i det minste normal respekt for mennesker man egentlig ikke kjenner! Slike mennesker holder jeg meg for god til å orke å ha kontakt med. Det irriterer meg at det finnes folk der ute som dømmer andre uten å ha en saklig begrunnelse, og uten å vite om det finnes flere sider av samme sak! *bannabein jeg er arg nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er irritert på kassadama på butikken som mente at jeg ikke hadde bytterett på noe jeg vet jeg hadde! Ringte til og med til kundeservicen for å sjekke at jeg hadde rett! Å irritert for at jeg ikke sa tydeligere ifra da jeg var i butikken!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_fil_*

Akkurat nå kjenner jeg at blir irritert over unger som haaaaaler ut tiden når de skal gå og legge seg!!!!!

Kjenner at hjerter pumper fort og at jeg blir jævlig stressa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_fil_*

Jeg blir sur og irritert når jeg har stelt hus og passet unger hele jævla dagen og gubben tror at jeg bare har sittet på ræva og drukket kaffe. Helvetes gubbjævel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest svømmedama

Jeg går regelmessig og svømmer i varmtvannsbasseng - en fast time der det er bare voksne.

MEN: hva driver disse kjærringene med uti der? Svømmer de?

Neida, de står og jabber og jabber og jabber - MIDT i bassenget!!!!! Men i helsikken, kan dere komme dere inn til kanten i det minste, og slutte å snakke SÅ høyt!!!!! Det gjaller jo i hele svømmeanlegget.

- Jeg orker ikke begynne å kjefte på voksne folk - for dette skal liksom være en balsamtime for min kropp og sjel i en ellers travel hverdag!!!! Liksom.

:kjefte:

Hadde jeg ikke vært såpass avhengig av den faste timen, hadde jeg slutta på dagen. Dette er mildt sagt så irriterende at helsa mi har ikke godt av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dypt frustrert over at jeg ikke kan få sagt fra til verden at min eks-samboer er en dypt forstyrret kar, som strengt tatt ikke burde få lov til å gå løs - forføre jenter, bedra, lyve på seg litt av hvert og spre om seg med sjukdommer... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dypt frustrert over at jeg ikke kan få sagt fra til verden at min eks-samboer er en dypt forstyrret kar, som strengt tatt ikke burde få lov til å gå løs - forføre jenter, bedra, lyve på seg litt av hvert og spre om seg med sjukdommer... :frustrert:

Et slikt varslingssystem ala tsunami, går jeg også inn for!!!

#ja til drittsekkvarsel NÅ!# :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

gjelder det for kvinnelige drittskekker også ?

Klart,det! Uansett kjønn,rase,religion osv.

Blir litt som å sammenligne med flyulykker, skjer ikke så ofte, men ganske katastrofalt når det først skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jenter i 20 årene som like gjerne kunne vært 14! Jeg takler bare en viss mengde fjollete jenter per dag. :duskedame: Og idag har den grensen blitt tøyd ganske langt!

Folk som drikker seg like skit fulle hver helg! Og hver søndag sitter å klager over alt det dumme de gjorde kvelden før... Det blir bare patetisk!

Kø snikere... :nei:

Folk som ikke holder avtaler

At jeg alltid faller for det som etter ca 1-2 måneder viser seg å være drittsekker... Fytti, går det ann å bli LITT mer godtroende??? :sur:

Egoister

Boligannonser uten bilder, eller en generell forklaring!

Folk som snakker HØYT i mobil når det absolutt ikke passer seg. Og folk som ikke klarer den meget enkle tingen å slå mobilen på lydløs hvis man er på et foredrag/seminar/møte.

Folk som snakker under filmer, ikke følger med på hva som skjer, hvem som er hvem, osv osv! For så å måtte spørre uttallige spørsmål for i det hele tatt å skjønne hva filmen handler om! SPESIELT på kino! Er det mulig?? Det er så jævli mange folk som sitter å kommenterer på alt mulig som skjer! UNØDVENDIG! Vi sitter faktisk og ser samme filmen alle sammen! :klaske:

Endret av IloveNY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke makter å se lenger frem enn dagen i dag! (Eller utviklingen fra nullpunktet til dagen i dag, for den saks skyld).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...