Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!


Gjest Verdens verste husmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Folk på KG som avslutter innlegg med "Lykke til".

Det er bare så utrolig unødvendig, dessuten overbrukes det i alle merkelige sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk på KG som avslutter innlegg med "Lykke til".

Det er bare så utrolig unødvendig, dessuten overbrukes det i alle merkelige sammenhenger.

:ler: Men hva om man faktisk ønsker vedkommende lykke til å f.eks. jobbsammenheng?

Ellers irriterer oppgaveskriving meg idag. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som insisterer på å r..vkjøre bilen min. Det er spesiellt folk med store biler som hadde klemt oss flate, som tror dette er en bra måte å få alle bilene på veien til å kjøre fortere.

:slåss:

Ja, du kommer mye fortere frem om du ligger i felgen på bilen foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Men hva om man faktisk ønsker vedkommende lykke til å f.eks. jobbsammenheng?

Ja i den sammenhengen SKAL man jo si lykke til :) Men jeg tenker på når noen har gitt et råd, og avslutter med "lykke til". Sånn, her har du infoen som garantert kommer til å redde deg, lykke til.

Blæ :lol:

Og folk som kjører deg opp i baken bare fordi du har en mindre bil, I know! Veldig irriterende. Og det skjer selv om man kjører i 70 i 60-sonen også. Det som kan funke er å ta en vågal og kjapp bremsing. Bruker vekke folk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lastebilsjåfør
Folk som insisterer på å r..vkjøre bilen min. Det er spesiellt folk med store biler som hadde klemt oss flate, som tror dette er en bra måte å få alle bilene på veien til å kjøre fortere.

:slåss:

Ja, du kommer mye fortere frem om du ligger i felgen på bilen foran.

Jeg hater små drittbiler med kjerringer som ligger foran meg og sperrer veien! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har merket det, samme hvor mange biler som ligger foran, og det går ca i fartsgrensen så insisterer enkelte på å dytte bilen de ligger bak i rumpen. (spes store biler :fise: )

Trailersjåfører derimot pleier da å kjøre både fint, med passe avstand og ellers være hyggelige. Visse unntak.

Neste gang bremser jeg opp :flekke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som må være mest irriterende for trailersjåfører er når biler insisterer på å holde samme fart - uansett - og det helst nede i et lite dalsølkk før en oppoverbakke, der de gjerne skulle hatt litt fart. Folk som kjører ujevnt, det er det verste jeg veit. Også de som kjører i førti i svinger, for så å dure i hundre på flatmark. Fortsett nå heller i førti så vi som kan å kjøre svinger kan kjøre forbi!!

Det går an å kjøre raskt og effektivt med bil uten å kjøre farlig, men hva kan man si... veien er for alle, og ingen har mer rett på den enn andre :) Derfor må man vise hensyn.

Er derfor jeg kjører lange strekninger på natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg vet, er folk i store biler med svære motorer, ABS, traction control og ESP og airbager rund baut, som LUSEKJØRER så snart de kommer til en svingete strekning. Det er nesten ingen steder der det er nødvendig å kjøre saktere enn 80!! På rette strekninger gasser de på så man ikke har nubb å komme forbi. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Jeg har to bikkjer, og jeg blir skikkelig frustrert over at de ikke kan synkronisere behovet for å kvitte seg med avføring! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Jeg irriterer meg sykt over borettslaget vi er nabo til. Der har de rehabilitert boligene utvendig siden i vår, fra morgen til kveld har det vært hammerslag og spikerpistolsmell :kjefte: I forrige uke var de endelig ferdige, og jeg pustet lettet ut. Tror dere det var fred å få, nei du det var det ikke. Nå er de gått igang med å snekre uteboder på leilighetene :kjefte::nei::rope: Tror jeg blir sprø snart :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg litt over å bo på landet. Mest fordi utvalget i matbutikkene er så tilfeldig og dårlig - og hvorfor er 3/4 av frysediskene fylt opp med ferdigmat, mens det er umulig å få kjøpt f eks hel, rå kylling, lammekjøtt som IKKE er fra New Zealand (hallo, _naboene_ våre er sauer og lam) osv? Butikkene her vi bor er faktisk ikke så bittesmå, men nesten hele arealet er brukt til posemat, godteri og store kvanta av ting som stort sett er nokså unødvendige.

Ellers irriterer jeg meg over folk som er så påtatt folkelige at de ser ned på mennesker som går kledd i annet enn kjeledress - på fritida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_frustrert_*

Han som jeg skulle ha fantastisk sex med idag kunne plutselig ikke fordi han er sliten. SÅ utroli irriterendes når jeg har forventa sex :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over bilister som ikke ser at det er en stoooor vanndamm i veikanten og at jeg går ved siden av den. Ble ganske våt i dag av skikkelig gjørmete vann. Ikke spesielt moro når man skal til byen nei. Derimot skal drosjesjåføren som kom foran kjipe bilisten ha takk, han bremsa ned og svingte utenom. Hadde alle vært som han!

Ellers irriterer jeg meg over folk som tar bussetet når jeg reiser meg for folk som trenger det, altså folk som ikke trenger det! Jeg var med en buss for litt siden som var ganske full, to stykker som måtte stå. Så kom det en gjeng med barnehageunger på 4-5 år. Jeg hadde ikke akkurat lyst å se ungene stå i midtgangen på en svingete vei i 60-70 km/t, så jeg reiste meg med en gang jeg så ungene komme inn døra, men da tok en av dem som sto setet. Det som gjorde meg enda mer irritert, var at ingen andre gav opp setet sitt for småungene. Og bussen var full av lærer og sykepleiestudenter. Merkelig opplegg, syns synd på barnehagepersonalet som skulle passe på ungene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Irriterer meg SPRØ av alle dritt-applikasjonene på Facebook! Dessuten driter jeg i "hvilken bil du er" eller "hvem du ligner mest på i Mummidalen eller Kardemomme by" eller "hva kan du om sex" --- I DON'T CARE!

Ikke minst blir jeg frustrert av Jan Eggum. HYSJ, slutt å syng!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Schwarze Katze

:sinna: Irriterer meg rødglødende over min ektemann som sitter foran TV, enda etter fire timer! Ikke bryr han seg om

klesvasken som skulle vært hengt,

eller maten som enda står på bordet etter ungene,

eller søppelposene som hoper seg opp i gangen,

eller vedkassa som er tom

eller døra som gnisser,

eller frysevarene som skulle vært tatt opp til middagen imorgen, eller håndkleet som har falt ned på gulvet etter at han var på do ikveld (har vært der etterpå også, uten å henge det opp etter seg!)

eller hvor jeg fryser her jeg ligger alene i senga med kun en bærbar til selskap! Hva i huleste skal man med gubbe??!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...