Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!


Gjest Verdens verste husmor

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg over APOTEKET.

Noen ganger må jeg kjøpe ting der jeg ikke får kjøpt andre steder, selv om det er reseptfritt.

Der er det ALLTID mange gamle folk i kø, og de bruker utrooolig lang tid, selv om de også bare skal ha reseptfrie varer, så skal de diskutere i det vide og det breie med fagfolk om hvilke halstabletter som er best.

En gang sto jeg der med en syk sønn bak ei dame som hadde all verdens tid, og da hun endelig var ferdig, kom hun plutselig på "ja, så var det en ting jeg skulle ha, hva var nå det igjen..."

Apotekdama så ille berørt ut, altså .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ledningspaghetti!! ÅHH, ingenting er så forb.. irriterende som en krøll med ledninger! Kan ikke fatte hvorfor ingen finner opp noe bedre! :sur:

Bak TV, en sammensurium av ledninger som er i veien når man skal støvsuge, til antenner, digibox, playstation, x-box, video og DVD.

På badet, gjenstridig spiralledning fra barbermaskin på opplading snurrer seg rundt skapknotten og hårfønerkabelen MÅ liksom innom servanten og kranene og hekte seg fast når man bruker den.

Stereoen, en laaaang tykk høyttalerkabel langs gulvet, akkurat for kort til å festes helt inni hjørnet og en vase liggende bak benken hvor hybelkaninene har sitt hovedkvarter.

Under databordet, en klase som henger og som er umulig å greie ut uten å kople fra ørten maskiner; router, modem, printer, fax, ladere av ymse slag, telefon, lamper og muser! Hvem sa at man slipper ledninger hvis man har trådløst? Phøh, aldri hatt så mange ledninger å snuble i etter at vi fikk trådløst nettverk og telefon! :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som ikke bruker blinklys!!!!!!!!!! Eller de som bruker blinklys, men skrur det på 2 sekunder før de svinger. Det må da gå an å gi beskjed om hvor man skal svinge hen i god tid slik at bilen bak slipper å bråbremse? Stor frustrasjon!

:nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ledningspaghetti!! ÅHH, ingenting er så forb.. irriterende som en krøll med ledninger! Kan ikke fatte hvorfor ingen finner opp noe bedre! :sur:

Det finnes et rør som man kan samle ledningene inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall
Ledningspaghetti!! ÅHH, ingenting er så forb.. irriterende som en krøll med ledninger! Kan ikke fatte hvorfor ingen finner opp noe bedre! :sur:

Ledningsløse ledninger.. ?

Her og her finner du løsninger på problemene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten ingen ledninger og det er jeg sjeleglad for! Har en ledning hver til dataen, en ledning hver til hardisk og hver sin mobil lader. Så har jeg 2 lamper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

ÅÅ, jeg blir så irritert på bussene!! Det er alt for få av dem og de er alltid for sene. Nesten daglig skjer det at jeg står og venter på en buss, så ankommer den, men ikke alle kommer med fordi den er stappfull!! Da må jeg vente på neste buss, noe som gjør at jeg ikke rekker den neste bussen jeg må ta, og ender opp med å vente der og leeeenge! Argh :sur::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ, jeg blir så irritert på bussene!! Det er alt for få av dem og de er alltid for sene. Nesten daglig skjer det at jeg står og venter på en buss, så ankommer den, men ikke alle kommer med fordi den er stappfull!! Da må jeg vente på neste buss, noe som gjør at jeg ikke rekker den neste bussen jeg må ta, og ender opp med å vente der og leeeenge! Argh :sur::frustrert:

Skjønner deg godt, men jeg blir hakket mer irritert på alle de hersens matpakkekjørerne som på død og liv MÅ bruke bil i Oslo sentrum i rushen... I dagens Aftenaften står det at bussjåførene er luta lei av biltrafikken, som gjør at strekningen Storgata- Nationaltheatret (1790 meter) på det verste tar 24 minutter å kjøre :overrasket: Sporveisdirektøren vil be om at biltrafikken her begrenses, og jeg kunne ikke vært mer enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er poenget med å skrive "stor og nyoppusset" når det tar meg to sekunder å se at den er kjempeliten og falleferdig??

bortkastet tid for meg, iallefall... tusen takk. jævla visnings-helvete.

slik burde de fleste bolig-annonser være:

"eldgammel rønne i ekte gjør-det-selv-stil. illeluktende alkoholiker følger med, da vi ikke klarer å flytte ham. hvi...? hvit? hvitevarer?? har jeg aldri hørt om. sofaen er grønn. kombinert kjøkken og do, vasken er i taket, og inngangen er politi-sperret. det går derimot utmerket an å klatre inn gjennom vinduet! det er i tillegg knust, så... kjempepraktisk! relativt sentralt. det går en buss hit, men jeg vet ikke helt når... mistenker egentlig at sjåføren svipper innom iblandt, fordi han kjører feil. innvandrere, vettø! kan`ke kjørra! nesten like ille som kvinnfolk... ring for visning mellom igår og imorgen".

vel... da hadde jeg i det minste blitt positivt overrasket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss rik og fantastisk

Jeg er frustrert over fattige folk. Jeg ser dem overalt og de tror de er rike fordi dem tjener over 300 000 kr i året. Dere er så ekle og illeluktene. Kjøp dere ordentlig såpe som ikke fra butikken og tjen mer så jeg klarer å snakke med dere uten å vrenge meg innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken fattig og fantastisk
Jeg er frustrert over fattige folk. Jeg ser dem overalt og de tror de er rike fordi dem tjener over 300 000 kr i året. Dere er så ekle og illeluktene. Kjøp dere ordentlig såpe som ikke fra butikken og tjen mer så jeg klarer å snakke med dere uten å vrenge meg innvendig.

Jeg er frustrert over rike folk som ikke kan bruke noen få kroner på å få tatt seg en utdannelse.

Da hadde de i det minste lært at "penger på bok" ikke automatisk gir stil og klasse. Det er nemlig en av de tingene som ikke kan kjøpes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er utdannet advokat med 15 års ansenitet. Stil og klasse har jeg i massevis, mer en deg din fattiglus.

da er det bra at du har dårlige norsk-kunnskaper, og et lite ordforråd! så slipper jeg å bli så innmari misunnelig... d r bra, az!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Miss rik og fantastisk

Jeg vil jo ikke bruke opp alle de store ordene på å forsvare meg selv til ei som ikke har råd til leilighet engang..

Store ord brukes i store sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken fattig og fantastisk
Jeg er utdannet advokat med 15 års ansenitet. Stil og klasse har jeg i massevis, mer en deg din fattiglus.

Ja jøss, det skal ikke så mye til å ha mer klasse enn meg, men skal jeg tro på deg vil det endre seg det øyeblikket jeg får arven min... For du synes å mene at penger er synonymt med klasse.

Men hvis du er så rik som du sier, burde vel din mor eller far ha lært deg at rike mennesker ikke snakker om penger unntatt når det blir diskutert forretninger! Pengesnakk er forbeholdt fattigfolket. Det lærte jeg allerede da jeg var liten! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss rik og fantastisk
Ja jøss, det skal ikke så mye til å ha mer klasse enn meg, men skal jeg tro på deg vil det endre seg det øyeblikket jeg får arven min... For du synes å mene at penger er synonymt med klasse.

Men hvis du er så rik som du sier, burde vel din mor eller far ha lært deg at rike mennesker ikke snakker om penger unntatt når det blir diskutert forretninger! Pengesnakk er forbeholdt fattigfolket. Det lærte jeg allerede da jeg var liten! :fnise:

Jeg er åpen om det aller meste og syntes ikke at noen temaer er forbeholdt grupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken fattig og fantastisk
Jeg er åpen om det aller meste og syntes ikke at noen temaer er forbeholdt grupper.

Det er frustrerende at ikke juss-studiet legger mer vekt på personlig egnethet som et inntakskrav, og at dannelse ikke er et obligatorisk kurs for "overklassen". :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...