Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!


Gjest Verdens verste husmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje hun hadde en ekstra dårlig dag den dagen? Gi henne en sjanse til da.

Hva frustrerer meg i dag?

I går ble jeg irritert og frustrert over min eldste sønns huseier som mente at jeg skulle betale for et par ødelagte fliser i leiligheten han hadde, og at vi hadde vasket for dårlig da vi tømte og ryddet leiligheten etter at han døde. Det var litt støvspindler langs taklisten et par steder nemlig, og det kan ikke ha vært mye for vi gikk faktisk over med støvsugeren på alt vi så.

Eldstemann hadde vært myndig i nesten åtte år da han døde - jeg har ingen plikter verken juridisk eller økonomisk når det kommer til utgifter eller gjeld i forbindelse med ham. Og jeg synes det er ytterst merkelig at voksne mennesker på rundt seksti år ikke vet såpass. Tulling!!

Ellers er jeg konstant irritert på alle som tror de VET noe som helst om ting som rett og slett verken kan bevises eller motbevises, som f.eks. paranormale fenomener og opplevelser.

Man kan TRO at dette er tull og ønsketenking, men man kan ikke VITE og dermed bør man klappe igjen. :kjefte:

rettelse: Jo, man kan ytre hva man selv tror og ikke tror, men man ikke kalle folk med annen oppfatning og kanskje egne opplevelser for løgnere eller uintelligente og mindre oppegående. Det ER faktisk mulig at DE har rett, og de "ikke-troende" har feil, og jeg personlig ville funnet det særdeles flaut å kalle noen løgner for så å finne ut at DE hadde rett.

Endret av mysan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Det irriterer meg at mannen min gjør dumme ting!!! Han gjorde en skikkelig dum ting for to dager siden, og gudene vet hvor lenge jeg skal sørge for at han får svi for det!

Også irriterer det meg at han ikke husket at han måtte hjem fra jobb til vanlig tid i morgen, fordi vi skal ha halve barnehagen på besøk i anledning minstens bursdag - han har et viktig møte på jobben, han, gett!!! Så han er nok ikke hjemme før bursdagen forlengst er over! :frustrert: :slåss: :kjempesinna:

Endret av Bodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg faktisk over meg selv som har så fyllenerver i dag og ikke orker å lage middag til snille samboeren min som kom å henta meg i natt enda han skulle på jobb!

Så irriterer jeg meg over at mannen i tlf sa at det ikke gikk å brukde det programet jeg ville ha på dataen, men det funka som bare f... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg over følgende:

-Aner ikke hva jeg skal stemme ved valget. Vet bare at Frp IKKE skal på toppen hvis jeg avgjør!

-Blir så lei hetsen av Mârtha! Hun hverken skader noen eller ødelegger for noen. La jenta være i fred, ingen kan motbevise det uansett.

-Er så lei regnfull sommer! :regn:

-Skulle tatt bikinilinjen, men svimer av pga smerte. *pingle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til haga:

kanskje du kan få èn frustrasjon mindre ved å gå på aftenpostens nettside, og sjekke hva du bør stemme ved hjelp av en test de har?

dèt gjorde jeg, og jamen meg fjernet ikke dèt den lille frustrasjonen jeg kunne skryte på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAAAA: Hvor skal jeg begynne? neida... :ler:

jo, altså: irriterer meg over kolleger som ikke hører hva jeg sier, og ikke synes ideene mine er gode nok, for så å stjele ideen min 10 min senere og alle sier:JA! god ide! :lete:

og altså: irriterer meg over kolleger som ikke klarer å holde seg til punktene man skal jobbe med og snakke om, men bare begynner å plapre om andre ting OG ikke minst:

Prater i munnen på hverandre og avbryter ALLTID!! (hønsegård!!)

og en kjæresten som konstant sitter og graver seg i nesa hver gang han sitter foran tv'n

og det er litt irriterende at jeg ikke blir kvitt smertene i skuldrene og hodepinen som følger etterpå

men jeg SKAL ha en god helg- på trass :regn: (jeg lar det prelle av;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg deler avisa med skal komme hjem i kveld etter å ha vært borte i mange, lange, uker.

Jeg hadde håpet på litt :love: :kline::humpe:, men så ringte han like før flyet gikk, og sa han har blitt syk. :forkjola:

Stakkars han, han har det ikke godt, og jeg skal stelle godt med han, men det er vel lov å være litt skuffet? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt frustrert over folk som ikke greier å være seg sjøl, men hele tiden må prøve å være noe annet enn de er... hva er vitsen? Komplekser? Akk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er frustrert over skapet som ikke vil gå fra hverandre!

Det er ikke store rommet og vi har nettopp kjøpt 3 kommoder vi kan plassere ting i derfor vil jeg ha det stygge skapet vekk!

Hun vi bor hos har eksrem samlemani på alt og derfor må jeg flatpakke det så jeg kanskje får plass til det et sted! Men drittskapet går ikke sammen, faen heller da :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

irriterer meg over alle de som er enig i frp politikk, helt til de ser at det faktisk er frp politikk de er enige i, da skal det slenges dritt om frp hele tiden.

jeg vet ikke enda hva jeg skal stemme, men jeg vet jeg skal stemme på det partiet jeg er enig i, samme hva det partiet heter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marihan

Det irriterer meg at nesten ingen gamle folk kan telle pengene sine selv!! Har jobba i butikk i nesten to år nå, og d skjer hver eneste dag.. enten slenger de alle myntene på båndet og ber meg om å telle, eller så barew gir de meg pengboka.. Blir så lei :nei:

en annen ting som irriterer meg på jobb, er de som bare setter kurven oppå båndet uten å ta ut varene. De forventer at jeg skal ta ut varene fra kurven. Ærlig talt altså!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at nesten ingen gamle folk kan telle pengene sine selv!! Har jobba i butikk i nesten to år nå, og d skjer hver eneste dag.. enten slenger de alle myntene på båndet og ber meg om å telle, eller så barew gir de meg pengboka.. Blir så lei :nei:

en annen ting som irriterer meg på jobb, er de som bare setter kurven oppå båndet uten å ta ut varene. De forventer at jeg skal ta ut varene fra kurven. Ærlig talt altså!! :kjefte:

Jeg jobbet i butikk for mange år siden, hjalp alltid de gamle med pengene. Noen har dårlig syn, andre skjelver på hendene, etc.

Men jeg tok ikke varene ut av handlekurven for de som satte den på båndet. Jeg så på dem, smilte pent og ventet til de tok varene ut av kurven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

irriterer meg over alle de som er enig i frp politikk, helt til de ser at det faktisk er frp politikk de er enige i, da skal det slenges dritt om frp hele tiden.

jeg vet ikke enda hva jeg skal stemme, men jeg vet jeg skal stemme på det partiet jeg er enig i, samme hva det partiet heter...

Bare sjekk opp litt hvorvidt de tingene du er enig i, faktisk er gjennomførbare da. Der er det noen som skorter litt, serru.

Også lurt å se hva det partiet du ender opp med faktisk har gjort og stemt i viktige saker, i forhold til hva de sier de vil gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Ivanka_*

For en fantastisk tråd! Så godt å lese andres frustrasjoner, da føler jeg meg ikke så alene :skravle:

Jeg irriterer meg over samboeren som har løpelinje mellom datamaskinen og tv´en....han kan være såååå kjedelig :søvn:

Skulle så ønske han hadde er energi og fant på mer spennende ting, ikke nødvendigvis sammen med meg, men at han bare hadde et liv...

Og mennesker som skal fortelle meg hvordan jeg er, eller tror de er menneskekjennere og superskilled når det kommer til det sosiale....paradoksalt nok er det som regel helt motsatt, disse menneskene har ampurterte antenner og er blottet for selvinnsikt.

Ellers irriterer jeg meg på frekke mennesker som ikke eier etikk og setter seg selv foran alt, ved å pushe seg frem, ikke takke når andre viser henseyn, og på toppen belærer alle rundt dem om hva som er riktig å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra

Jeg irriterer meg grenseløst over Elkjøp sin nettbaserte fotobestillingstjeneste som aldri fungerer :kjefte: Jeg har brukt timesvis på å laste opp bilder (mange dager, igjen og igjen) Men når jeg kommer så langt som til bestillingen så fungerer det ikke :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...