Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!


Gjest Verdens verste husmor

Anbefalte innlegg

UDI, ja....da er du vel godt trent på tålmodighet allerede, tenker jeg.

He he :)

Ja det begynner å hjelpe på... Nå er ikke jeg akkurat tålmodig fra før, så det er ikke bare bare å være hyggelig når de endelig svarer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg er frustrert over sjefer som "glemmer" å gi meg viktige beskjeder jeg trenger for å gjøre jobben min! For deretter, når jeg har fått beskjeden ved en tilfeldighet fra en annen, såpass sent at jeg ikke har sjangs til å få gjort ting i tide, komme med spydige bemerkninger om folk som ikke leverer ting når de skal... ARG!!!

Samme sjefen klarer selvsagt å komme inn på kontoret mitt et kvarter før jeg skal gå for dagen, og be meg gjøre en jobb som tar tre-fire timer før jeg går hjem. Ikke fordi det haster med jobben. Men fordi han er så spent på resultatet, må vite, at det ikke kan vente til i morgen.

Han skjønner heller ikke at det at han stopper meg i gangen i "bare to minutter" for å gi en tullete beskjed han like gjerne kunne satt en lapp på døren min om når jeg er på vei ut av bygget ikke betyr at jeg kommer "bare to minutter" senere hjem. Jeg tar nemlig -bussen- jeg, og den står faktisk ikke og venter på meg. "Bare to minutter" for sent ut av døren på jobb betyr en hel time for sent hjem. Og det er -ikke- greit. DU STJELER FRITIDEN MIN DIN KØDD!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tnita

Naboene over meg som har full fest med hardrockmusikk så veggene nesten rister her! Blir umulig å sove inatt pga den **** musikken og blir en helvetes dag imorgen da jeg skal jobbe 12(!) timer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forbanna, sinna og frustrert over folk som er så redde for hunder at de overfører redselen sin til barna sine. Folk som blir så hysterisk redde for en lykkelig liten valp at de truer med å sparke ham... :ler: Ja, jeg ler selv om jeg er sinna. Jeg synes det er latterlig når voksne menn, familiefedre med barnet i vogn på tur, er så pisseredd for en liten hund at han oppfører seg som en ape i påsyn av sitt eget barn!

Liten fikk hanket inn Kompis, og de var vekk innen jeg kom frem, ellers skulle jeg nok fått mannen til å føle seg som en liten lort. Jeg er flink med ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som døper barna sine selv om de ikke er kristne!

Forstår ikke hvorfor folk ikke kan lage sine egne tradisjoner.. Ikke så vanskelig som de tror!

Kan ikke alle bare slutte å gjøre det folk forventer av dem? Og istedet gjøre det som er riktig for dem?

Ikke utnytte og misbruke andre menneskers religion.

For meg er det like logisk å døpe barnet mitt (siden jeg ikke er kristen) som det er å gi barnet mitt en muslimsk eller jødisk seremoni. Siden jeg heller ikke er muslim eller jøde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Folk som stiller vanvittig tette spørsmål uten å sjekke noen ting selv. Noen ganger lurer jeg på hvordan enkelte klarer seg i hverdagen. Samtidig er det _kanskje_ ikke helt uproblematisk å være så skråsikker som jeg selv føler meg noen ganger, det er jo ikke helt bra å komme med feil svar på dumme spørsmål heller :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bukken og  havresekken

Mennesker som er på KG og klager på de som er på KG og ikke gjør noe nyttig i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som snakker med utestemmen inne på offentlige steder (busser, tog, fly osv). Jeg er såå lite interessert i å høre andre folks teite samtaler.

Verdensmestere og besserwissere. Jeg er så lei av folk som kommer med små foredrag om mulig rart i lunsjen.

Folk som prøver å sjekke inn i Bag drop-skranken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som kjører biler med små, svake motorer som allikevel hiver seg inn i trafikken i bittesmå luker og lager helvete for alle som kommer bak.... sånt blir det køer av, folkens! (Mener ikke på motorvei, hvor man faktisk har et aksellerasjonsfelt... som enkelte forøvrig ikke skjønner poenget ved)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

At jeg er så tiltaksløs at jeg ikke greier å slå av pc'en og gå å legge meg.. Selv om jeg er trøtt og det er kjedelig her :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...