Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!


Gjest Verdens verste husmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat i dag er jeg litt irritert på folk som skriver sånn som dette her uten komma eller mellomrom av noe slag og samtidig har usammenhengende setninger ord mangler og forventer at skal forstå dem allikevel. Det er veldig slitsomt å lese ting er skrevet på denne måten og etter noen sånne innlegg fra samme person slutter å lese dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat i dag er jeg litt irritert på folk som skriver sånn som dette her uten komma eller mellomrom av noe slag og samtidig har usammenhengende setninger ord mangler og forventer at skal forstå dem allikevel. Det er veldig slitsomt å lese ting er skrevet på denne måten og etter noen sånne innlegg fra samme person slutter å lese dem.

:sjenert:

Jeg skriver alltid veldig lange setninger, men jeg pleier å huske komma eller semikolon der det passer... Sowwy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg irriterer meg grenseløst over figurer som

:banantroll:

og

:duskedame:

i slutten av hvert eneste innlegg!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Jeg skriver alltid veldig lange setninger, men jeg pleier å huske komma eller semikolon der det passer... Sowwy!

Jeg skriver også lange setninger, men som deg deler jeg opp med komma. Det er ikke det jeg mener.

Jeg mener folk som bare skriver og skriver etter hvert som tankene kommer uten å tenke på at det faktisk skal forstås av den som leser.

Og hvis manglende tegnsetting også følges opp av utelatte ord, så er jobben gjort.

---

I dag irriterer det meg at jeg ikke er overmillionær, for jeg har ikke lyst til å jobbe. Jeg er LEI av det evige maset dag ut og dag inn som skal vare hele ens voksne liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er frustrert over last.fm som er treig og kødder seg, når jeg sitter og kjeder meg og vil høre på musikk >:[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eddie

Blir jævlig irritert når jeg kjenner at jeg må skikkelig på do og når jeg får satt meg ned så kommer det nesten ikke noe! Fy f..., alt jeg får er bare en bitteliten mini-dritt. DET er irriterende, og jeg får lyst til å stikke hue' opp i ræva og skrike: "HALLO!! Er dette alt du har å gi i dag?????"

Bare irriterende å måtte kline seg ut og bli seig bak bare på grunn av noe så lite. Fytta grisen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er frustrert av att det er så mye jeg vill ha, men ikke kan få! bare drømmer bort livet mitt jeg .. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg er frustrert over ekspeditørar i butikkar som presterer å seie at "nei du, den trøya har vi ikkje i din storlek, for det sel vi så lite av". Det er da vel for faen ikkje rart dei ikkje sel små storlekar når dei ikkje har dei!

Jau, og så er eg frustrert over den jævla sigøyneren som spelar trekkspill utanfor blokka vår kvar jævla dag. For eit gnag! Fattar ikkje at sambuaren min som har heimekontor ikkje har drepe han, men det har visst vore ganske nær nokre gongar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Jeg vil gjerne vite om jeg er gravid eller ei! Tålmodighet er ikke en av mine dyder!

Dessuten er jeg irritert på meg selv som sitter her og slöver forran datamaskinen istede for å finne på noe fornuftig. Internett surfing kan jeg gjöre hele vinteren....

Stövsuge nå? hmm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg vil gjerne vite om jeg er gravid eller ei! Tålmodighet er ikke en av mine dyder!

du får et februarbarn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jeg irriterer meg grenseløst over folk som ikke betaler NRK lisens. Dette er noe MAN ER PLIKTIG å betale og det er ren snylting å unnlate og gjøre dette. Har null respekt for slike folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av at naboen spyr på badet vårt!!!!!!!!!!! ikke på do, men på BADET vårt. Og jeg er sint fordi det er meg, kvinnfolket, som må tørke opp.

:kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...