Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!


Gjest Verdens verste husmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg prøver å få det inn i den tjukke skallen min at fortid er fortid, og at jeg tross alt ikke kan forandre på den. Men skjønner jeg det? Neeeida. Muh.

For øvrig så er jeg akkurat nå ganske så frustret over at windows er ei skikkelig prippen hurpe som tror hun vet bedre enn meg. Også lider hun helt klart av fremmedfrykt.

- Du, denne driveren var litt skummel så den syns jeg ikke du skal installere.

- Nei det er greit, jeg vet hvor den er fra, jeg vil gjerne ha den.

- Neeei. Nei. Nei. Det er nok best å la være.

- Men, uten den får jeg ikke noe lyd. Jeg trenger lyd.

- Er du helt sikker på det? Mange folk som klarer seg helt fint uten lyd, vet du.

- Ja, jeg er helt sikker.

- Du, nå har jeg snakket litt med de andre driverne, og vi tror alle at dette er en dårlig ide. Vi vet jo ikke hvor den er fra, tross alt.

- Jeg gjentar; JEG vet. Det er nok.

- Jeg prøver bare på hjelpe vet du.

- Ha deg vekk!!

- ...

- Hva?

- Er du heeelt sikker…

GHA!

HAL hvor er du? Jeg tar en visesyngende drapsmaskin fremfor dette nårsomhelst. Han var i alle fall litt artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lina_*

At jeg aldri kan lære meg grensesetting for min egen del.

At jeg aldri kan bli mer bevisst på mine egne ønsker og behov.

At jeg lar andre overta agendaen.

At jeg av og til blir en kasteball for andres planer.

At jeg skulle satt foten ned mye tidligere.

At jeg skulle lyttet mye mer til magefølelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg frustrerer meg når jeg sitter på jobb og plutselig får lyst på mannen min, og så er det INGENTING å få gjort med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er irritert over folk som snakker med utestemme i oppgangen. Selv om jeg er lengst inne i leiligheten min, så langt vekke fra oppgangen som mulig, med alle dører igjen, så får jeg likevel med meg morgensamtalen mellom en mor og ungen hennes hver morgen når de står og venter på heisen, et par etasjer under meg.. Hverken moren eller ungen gjør det minste forsøk på å snakke lavt.

Jeg er irritert over naboer som har bodd i blokken myyye lenger enn meg og som derfor mener at de kan drite så mye de vil i regelen om at det ikke er lov til å ha stoler, blomsterpotter, pidestaller og så videre stående i oppgangen.

Jeg er irritert over hun naboen som har en liten, men akk så aggresiv hund, som hun lar gå løst rundt i oppgangen. Heisen er knøttliten, og det er ikke gøy å ha en liten bikkje som står med flekkede tenner og knurrer ti cm fra ankelen din mens eieren bare står og ser på og sier at du bare ikke må bøye deg ned, for da kan han bli redd stakkars lille vennen.. Har du en liten hund som har tendenser til å glefse etter folk så lar du den ikke gå løs din kødd! Løft den nå opp og hold den unna folk!

Folk som treffer på kjenninger som er på vei inn i heisen når de selv er på vei ut, og som blir stående og småprate mens de holder heisdøren oppe så den ikke skal gå fra dem.. Mens jeg står oppe i 13. etasje og har dårlig tid til bussen. Det er bare én heis i bygget, og jeg hører dere snakke der nede!

Mannen under meg som røyker så mye at det går inn i ventilasjonsanlegget og kommer ut i min leilighet. Helt greit at han vil røyke i sin egen leilighet, men når det faktisk er så mye røyk at det kommer inn til meg selv når jeg har alt av vinduer og dører lukket, så er det for ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg er frustrert over alle de folkene i kosthold og treningsforumet som ikke har skjønt at man ikke kan punktslanke. Hvor mange tråder som startes der hver dag som har noe ala "hvordan bli kvitt fettet på magen??" i tittelen vet jeg ikke, men det er ikke så rent få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anti A4

Til kjerringa som bor over meg:

"MÅ du ommøblere hele huset hver eneste onsdag ettermiddag? Det høres ut som du kaster tunge møbler rundt omkring. Storrengjøring, jaha, blir sikkert veldig skittent når et enslig menneske bor alene.

Det er hvertfall utrolig irriterende å høre på, nytter ikke å skru opp Tven heller, det dundrer i hele huset.

Pluss at du trenger ikke stå og rake/måke i en halvtime -whatever- akkurat på den lille flekken der man kan se inn til meg! Jeg er ikke SÅ spennende, selv om jeg lever litt annerledes enn deg."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå irriterer jeg meg mest over at de lokale matbutikkene på bøgda hvor jeg bor gir fullstendig beng i sesongvarer og -priser. I byen er mange varer å få tak i til halvparten av det de koster her, i tillegg er det null interesse for å selge ting som ikke er ferdiggrillet, -marinert, eller -stekt. Billig å bo på landet, men man taper på matpriser og utvalg.

Ellers irriterer jeg meg over meg selv som kaster bort utrolig mye tid på å ikke sette meg ned og jobbe effektivt. Jobben må uansett leveres i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er frustrert over mennesker som ikke innser at det går an å gjøre feil på de enkleste ting, og at disse feilene kan få store konsekvenser selv om oppgaven i utgangspunktet er ukomplisert.

Hvis gjøremålet er så kjedelig at de mister konsentrasjonen, hvorfor ikke ta en pause slik at feil ikke blir gjort, i stedet for å være så arrogant å tro at gjøremålet er så enkelt at det ikke får an å gjøre feil?

Og også at når en feil først har blitt begått, hvorfor ikke innrømme det så de største konsekvensene kan bli unngått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt småirritert akkurat nå fordi vi nettop kom til svigers etter å ha kjørt fem mil herfra og hjem bare for å finne ut at mannen hadde glemt å ta med seg husnøkkelen. Så vi måtte kjøre fem mil tilbake hit, må sove her i natt, har ikek rent undertøy, og må tidlig på jobb i morgen..... ARGH!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest latingen

Idag irriterer jeg meg over:

-hvorfor frisører ikke kan ha priser på behandlingene sine på internett?

-at jeg ikke kom meg opp av senga før 11, og har kastet bort halve dagen på internett

-at jeg ikke har mer penger enn jeg har

-at jeg har så sykt dårlig selvdisiplin at jeg spiste av middagsrestene til lunsj, og dermed må lage mer for å ha nok til middag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag irriterer jeg meg over

- kollegaen borti gangen som går frem og tilbake i utenfor kontoret mitt ørten ganger i timen. Men bråkesko, og så kikker han inn til meg hver gang.. Seriøst, han er på kontoret sitt i max to minutter, så reker han ut, og kommer tilbake et halvt minutt senere, og så ut igjen osv osv. GRRRRR!!! Det er forstyrrende din kødd!

- bredbåndsleverandøren til borettslaget, som av en eller annen grunn ikke har fått meg med på listen sin. Så nå har jeg vært uten internett siden jeg flyttet inn for to måneder siden, men jeg jo betaler jo for herligheten via husleien selv om jeg ikke får det. Nå har jeg ringt og ringt og ringt til dem, og blitt satt over til ørten forskjellige folk. Er så LEI.

- farfar, som har beinharde meninger om ting han ikke har peiling på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Temmelig sur nå

Nå er jeg frustrert over mannen min som valgte å være borte i 5 uker uker før mini skal konfirmeres uten å spørre meg først.

De første 3 uker er en del av rotasjonen og planlagt, men han valgte å bli over for to ekstra uker.

I beste fall kommer han hjem dagen før dagen hvis alt går som planlagt, i verste fall kommer han hjem 2 timer før vi skal i kirken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg grønn over rengjøringspersonalet på jobben, som til støtt og stadighet glemmer å fylle på med papir på do.

"Gamlekara" pleide å sette en ny dorull oppå do, slik at man hadde reservepapir om det gikk tomt i trommelen, og likeledes gjorde de med håndtørkepapir.

De nye som har tatt over dog.. Ikke noen reserverull der, nei. Blir det tomt i trommelen, så sliter man. Og om det nå er tomt i trommelen, så er det ikke som om de skifter neste gang de vasker. Neida, det kan være helt tomt for dopapir i flere dager.. Noe det er nett nu. Helt tomt for papir i begge båsene, og ikke noe håndtørkepapir heller. Så alle som må på do med ned en etasje og banke på hos de i firmaet som leier under oss, og spørre om de kan låse opp så man får gått på do hos dem.. Og det er jo de samme som vasker der, så de har samme problemet.

Spesielt gøy hvis man må jobbe til ukurante tidspunkter, og det ikke er noen som kan slippe en inn nede.. Da får man ikke gått på do om man ikke har en pakke papirlommetørklær i vesken e.l.

Man har sagt fra flere ganger at de må fylle på med papir, men neida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

...at telefonkø er noe dritt! Er ikke folk på jobb en alminnelig mandag???

Kommer ikke videre i jobben før disse to samtalene er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk uten gangsyn og fantasi nok til å skjønne at man ikke står i klynger og henger rett foran kjøkkendøren når servitørene flyr ut og inn i et salig kjør for å gjøre klart koldtbordet, kaffebordet, what ever.

Der henger de, du sier pent "unnskyld" på vei ut og på vei inn, på vei ut og på vei inn. Lokalet er stoooort, det GÅR an å trekke inn i salongen, ut i sittegruppa to meter bortenfor, ut på terrassen om sommeren - muligheten er mange, men neida - foran kjøkkendøren skal de stå. :rivesegihåret: (og det skjer HVER gang, selv om det er forskjellige selskaper for og med forskjellige familier...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk uten gangsyn og fantasi nok til å skjønne at man ikke står i klynger og henger rett foran kjøkkendøren når servitørene flyr ut og inn i et salig kjør for å gjøre klart koldtbordet, kaffebordet, what ever.

Der henger de, du sier pent "unnskyld" på vei ut og på vei inn, på vei ut og på vei inn. Lokalet er stoooort, det GÅR an å trekke inn i salongen, ut i sittegruppa to meter bortenfor, ut på terrassen om sommeren - muligheten er mange, men neida - foran kjøkkendøren skal de stå. :rivesegihåret: (og det skjer HVER gang, selv om det er forskjellige selskaper for og med forskjellige familier...)

Såå enig! Hvorfor må folk klupme seg sammen ved flaskehalser?

Jeg irriterer meg også over feite folk på fly som stikker albuen sin i siden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

...jeg er kvalm og uggen igjen! gah! så lei så lei!

...at jeg bare "måtte"spise sjokolade, merkelig nok det eneste jeg vil ha selv om jeg er kvalm.

... at ikke folk forstår hva "vara-medlem" betyr. Hold deg hjemme for faan! Du ække valgt vettu, kun reserve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg også over feite folk på fly som stikker albuen sin i siden min.

Mye ubetenksomhet og uhøflighet ute i det offentlig rom!! Noen oppfører seg som om andre ikke eksisterte.

Sist jeg tok fly, ble jeg sittende ved siden av en eldre mann som tydeligvis ikke hadde tenkt å la meg benytte halvparten av armlenet. En hyggelig mann hadde latt meg får hele, men det er en annen diskusjon.

Da vi var omtrent halvveis i flyturen, spurte jeg på en høflig måte om vi kunne dele på armlenet. (jeg får faktisk vondt i skuldra av å sitte med sammentrekte skuldre hele tiden)- Fyren presterte å bli sur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...