Midna Skrevet 14. november 2007 Forfatter #121 Del Skrevet 14. november 2007 Justin Timberlake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 15. november 2007 Forfatter #122 Del Skrevet 15. november 2007 Nå har jeg vært hos frisøren!! :juhu: Nå er jeg ikke lenger helt blond og det ble kjempestilig! Har alltid pleid å stripe håret mitt blondt men nå har jeg lagt inn striper i en varm bruntone sammen med noen blonde også er underhåret farget i en varm bruntone. Det ble kjempe fint, og jeg kler det mye bedre syntes jeg. Neste gang så tørr jeg kanskje å ta det enda brunere også, men syntes at slik som det ble nå ble det en fin myk overgang. Spennende å prøve noe nytt! Nå steker jeg meg bacon til å ha på brødskiva. Jeg begynner å bli frisk men ikke helt, og matlysten er fremdeles dårlig. Så det er begrenset hva jeg har lyst på. Salte ting frister veldig så bacon gjør nok at jeg får i meg litt mat. Kommer til å bli altofr tynn hvis jeg ikke klarer å spise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 15. november 2007 Forfatter #123 Del Skrevet 15. november 2007 Nå føler jeg meg frisk og tilbake for fullt! Ligger etter med både trening av meg selv, og hesten denne uken. Siden jeg har vært syk måtte hesten få fri mandag og onsdag, men i dag skal jeg ri en skikkelig dresurøkt og prøve å få tatt igjen det tapte. I dag har jeg endelig fått gått en tur med kaninen også. Det ble et kvarter, men det holdt mer enn nok ute i det kalde været. Hun koser seg ellers i uteluftegården dagen lang og i tillegg så har hun dobbelt så stort bur:) Nå har jeg satt meg ned med skolearbeidet igjen. Leser til eksamen i relasjonsledelse som er om en måneds tid (men vi er allerede ferdig med alle forelesninger), og nå jobber jeg med notater til blokk 5. Er så deilig å være frisk å orke å gjøre noe igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 15. november 2007 Forfatter #124 Del Skrevet 15. november 2007 Nå er jeg klar for å legge meg, og det er absolutt på tide siden jeg skal opp klokken seks i morgen tidlig. I morgen er det endelig tilbake på skolebenken igjen og det blir koselig! Har en god følelse i meg siden jeg fikk trent hesten ordentlig i dag. Siden hun som eier han har reist til Skåne for helgen skal jeg ha han fra onsdag til mandag. Er så koselig å ha han så lenge i strekk, for da føles det nesten ut som om han er min hest;) I dag trente vi en time dresur i ridehuset med noen markbommer. Siden han har fått fri to dager denne uken pga at jeg har vært syk så var han ikke helt på topp men han var MYE bedre enn forventet. Han var litt stiv på høyre hånd men på venstre var han veldig fin. Galoppen var litt tullete og han gjorde noen bukkesprang men det ordnet seg til slutt det også. Hesten ble god og svett, og da er jeg fornøyd:) I morgen har jeg planer om å ri en liten tur. På lørdag skal jeg ta en lang dag i stallen og jeg tenkte å ta med matpakke. Da vil jeg ta en skikkelig dresurøkt i ridehuset med oppvarming og avkjøling på tur, også skal jeg pusse over utstyret hans. Gleder meg til det! På søndagen skal jeg på rideturtur med to andre jenter i stallen:) Har fri fra jobb i helgen så skal også bruke masse tid sammen med kjæresten min. :love: Jeg får så mye frisk luft når jeg har hesten så mye, og det er veldig bra! Jeg får også så mye energi av å være i stallen blant alle hestene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 17. november 2007 Forfatter #125 Del Skrevet 17. november 2007 LØRDAG Stod opp halv ni i dag, for da skulle typen på jobb. Ikke værst på en lørdag! Dro i stallen i tolv tiden. Trente 1 time og 15 minutter dresur. Han gikk ganske bra, spesielt i venstre galopp. Vi sliter litt på høyre hånd i både trav og galopp om dagen, men noen ganger løsner det så får bare trene og trene. Skulle pusse utstyret han også men dropper det. Jeg ble så sliten, tror ikke jeg er helt i form enda etter at jeg var syk. Føler meg fremdeles litt småkvalm innimellom og noen ganger forsvinner matlysten, men får bare håpe på at det går over snart... Nå skal jeg snart kjøre til kjæresten også skal vi lage taco. Frister ikke så mye nå men krysser fingre for at matlsten kommer tilbake:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenna88 Skrevet 18. november 2007 #126 Del Skrevet 18. november 2007 LØRDAG Stod opp halv ni i dag, for da skulle typen på jobb. Ikke værst på en lørdag! Dro i stallen i tolv tiden. Trente 1 time og 15 minutter dresur. Han gikk ganske bra, spesielt i venstre galopp. Vi sliter litt på høyre hånd i både trav og galopp om dagen, men noen ganger løsner det så får bare trene og trene. Skulle pusse utstyret han også men dropper det. Jeg ble så sliten, tror ikke jeg er helt i form enda etter at jeg var syk. Føler meg fremdeles litt småkvalm innimellom og noen ganger forsvinner matlysten, men får bare håpe på at det går over snart... Nå skal jeg snart kjøre til kjæresten også skal vi lage taco. Frister ikke så mye nå men krysser fingre for at matlsten kommer tilbake:) Taco er godt! Nå fikk jeg vanvittig lyst på taco. Lurer på om jeg skal lage det etter jobb i morgen... Håper du koset deg sammen med kjæresten. Ser at du holder mye på med hester, er det en hobby? Begge foreldrene til Andreas er vetrinærer og moren er hestegal, skjønner du. Så jeg får høre mye om hest for tiden. KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 18. november 2007 Forfatter #127 Del Skrevet 18. november 2007 Koselig med besøkJenna Taco er kjempegodt! Bortsett fra at jeg var kvalm i går så da var det ikke like godt som vanlig Hest er vel min store hobby ja. Har en helt herlig hest mandag, onsdag og fredag fast, også ellers når eieren hans ikke kan. Denne uken har jeg hatt han 6 dager for eksempel, så man kan si at det opptar en god del av tiden min! ----------------------------- I dag sov jeg til rundt 10 og dro hjem fra kjæresten i elleve tiden. Dro i stallen klokken tolv sammen med søsteren min. Vi to og to andre dro ut på¨en kjempefin søndagstur. Vi red i 1 time og 45 minutter så det ble en lang og fin tur! Føler vi har fått trent bra i helgen, så nå håper jeg eieren er fornøyd med meg når hun kommer tilbake! I morgen skal jeg ri han er ordentlig dresurøkt og da er han sikkert superfin for eieren å ri på tirsdag håper jeg:) Andre ting jeg har gjort i dag er å skifte sengetøy på sengen og rydde litt klær. Gikk også 25 minutters tur med kaninen. Formen har vært dårlig i kveld igjen men nå føler jeg meg bedre. Må opp halv seks i morgen og jeg gleder meg ikke! Vi har fremdeles prosjektgjennomføringer og jeg er så demotivert siden jeg må ta det opp uansett siden jeg har vært syk og vært borte mer enn en gang. Egentlig hadde jeg ikke trengt å være der en gang :/ Syntes det er teit at jeg må ha ekstra muntlig eksamen fordi jeg har vært borte to ganger MED legeerklæring, men er lite jeg får gjort med det... Før jeg legger meg nå skal jeg jobbe med læringsmål 2 i blokk 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 18. november 2007 Forfatter #128 Del Skrevet 18. november 2007 LESEPLAN Det er under en måned til eksamen og jeg trenger en leseplan i relasjonsledelse. Trenger også en i revenue management men den skal jeg lage senere. Tirsdag 20. november: Gjøre ferdig resten av læringsmål 2 blokk 5. Onsdag 21. november: Gjøre ferdig alle læringsmål i blokk 5. (lesedag) Torsdag 22. november: Se igjennom alle læringsmål i blokk 5 og putte på mer fra bøker og artikler så de blir helt 100 % perfekte. Dette er viktig siden blokk 5 er veldig sentral til eksamen. Lar det være med dette til å begynne med. Men når jeg er ferdig med blokk 5 så må jeg begynne å gå igjennom læringsmålene til de andre blokkene etter tur og gjøre de bedre i tillegg til å lese igjennom å huske det jeg har skrevet... Innimellom alt dette skal jeg også lese kapitler i revenue management. Har bare 3 kapitler igjen av pensum så det burde jeg få til ganske raskt. Blir en del stress med skole før eksamen begynner i midten av desember, og tiden går fort så jeg har planer om å ligge godt forran skjema! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 20. november 2007 Forfatter #129 Del Skrevet 20. november 2007 Nå sitter jeg på kjøkkenet hjemme hos kjæresten min med laptopen på kjøkkenbordet, en god kopp te og potetene står og koker. Kjæresten er på trening og når han kommer hjem skal han få medisterkaker, poteter, surkål og brun saus! Det kommer til å smake! Har ikke fått vært her inne på noen dager fordi internetten hjemme har streiket litt. Er utrolig hvor avhengig man merker man har blitt når man brått ikke får tilgang til internett. Har vært en del sinne ja... I dag var jeg på skolen fra 08:30 til 14:00. Etterpå tok jeg meg en liten shoppingrunde på Oslo City og fant ut at de hadde 30 % på ALLE klær på Cubus i dag. De hadde jo masse fine klær!! Jeg kjøpte meg en rød lang strikket genser/tunika. Den var litt utringet, satt stramt oppe og ble vid lenger nede. Kunne godt tenkt meg den i flere farger men vil heller kjøpe meg noen andre fine toppper/tunikaer. ------------ På leseplanen min i dag står det at jeg skal gjøre ferdig læringsmål 2. Jeg har klart å glemme igjenn de notatene hjemme som jeg trenger for å få fullført det så da velger jeg å gjøre ferdig læringsmål 3 isteden. Det skal jeg gjøre nå. Er egentlig derfor jeg sitter forran pc`n... I dag er det første dag på 6 dager uten hest. Litt merkelig, men deilig å kunne slippe å gå ut for en gangs skyld. ----------- I dag fikk jeg foresten pepperkvernene fra bokklubben. Likte de veldig godt og syntes de var kjempe stilige! Fikk også vinåpneren og den var i en fin eske og virker veldig bra. Så jeg vil absolutt si jeg er fornøyd. Hvis jeg ikke har nevnt der så fikk jeg også salatbollen her om dagen. Den var også veldig fin! (mye bruk av ordet fin her nå...) Men jeg må bare si at jeg blir helt overasket over alle de fine tingene jeg får heeeelt gratis!! Nå skal jeg skjerpe meg og kose meg videre med te, matlaging og notatskriving. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 21. november 2007 Forfatter #130 Del Skrevet 21. november 2007 I dag har jeg vært kjempeflink til å jobbe med skolearbeid! LESEPLAN Det er under en måned til eksamen og jeg trenger en leseplan i relasjonsledelse. Trenger også en i revenue management men den skal jeg lage senere. Tirsdag 20. november: Gjøre ferdig resten av læringsmål 3 blokk 5. Onsdag 21. november: Gjøre ferdig alle læringsmål i blokk 5. Lese kapittel 10 i YM boken. Torsdag 22. november: Se igjennom alle læringsmål i blokk 5 og putte på mer fra bøker og artikler så de blir helt 100 % perfekte. Lese side 233-243 i YM boken. Har skrevet ca 6 dataskrevne sider notater i dag til blokk 5 og jeg har 9 til sammen. Når jeg har finpusset på det i morgen regner jeg med at jeg får rundt 10 sider og det er greit tror jeg. Har sittet hos kjæresten og lest mens han har vært på jobb. Han bor fremdeles hjemme men han har kjøkken og slikt i kjelleren så det blir litt skjermet. Derfor har jeg innimellom notatskrivingen ryddet og vasket over alle kjøkkenbenkene (under ting osv) og ryddet ut av oppvaskmaskinen og puslet litt rundt. Så nå er kjøkkenet veldig strøkent! Gleder meg sånn til å flytte ut og få mitt eget!!! Nå kommer kjæresten snart hjem og da skal vi skeie ut litt MC Donald mat;) Vi kjører hjem til meg og spiser og så skal jeg i stallen å trene en økt dresur med hesten:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 22. november 2007 Forfatter #131 Del Skrevet 22. november 2007 Onsdag = hestedag Kom meg ikke i stallen før åtte på kvelden i dag. Det er egentlig likegreit fordi ridehuset er ikke ledig før litt over åtte fordi det er ridetimer der. Kan ri mens det er ridetimer men det er ikke så veldig superdupert syntes jeg. I dag var han så utrooolig flink!! Er så stolt av han, og kanskje litt stolt av meg selv også? I dag trente vi på sjenkelvikninger, rette linjer med holdt på midtlinja, serpentinere, litt versader men ikke så mye, små volter osv... Trente han også en del i galopp fordi det trenger han og han gikk så sinnykt fint og samlet i galoppen! Trente på økninger i galopp på langsidene og samlet kort galopp på kortsidene. Det syntes han var veldig tungt og han brøt ned i trav isteden for å galoppere veldig kort. Men da var det rett frem galoppp igjen og vi fikk da til litt. Trente også litt rygging og han rygget ganske samlet, det er jeg også veldig fornøyd med. Saken er jo det at jo bedre han går jo mer finner jeg ut at vi trenger å øve mer på. Ting går veldig bra fremover nå, og det er utrolig motiverenes! Til fredagen skal vi kose oss på tur, det har han absolutt fortjent nå. I morgen skal eieren hans ri han på sprangtime så regner med at han vil gå veldig fint da. Håper hun blir fornøyd:) I tillegg til å ri måket jeg selvfølgelig over boksen hans og tokk inn en trillebår med ny flis. Han hadde også gjort en ekkel ting - bæsjet i vannkaret sitt Det var ikke akkurat så koselig, og da måtte jeg vaske det også. Men det trengtes forsåvidt en vask så kanskje likegreit for da måtte jeg jo gjøre det. Vel, det var dagens hestedag som ble litt sen. Kom hjem nærmere halv elleve. Må si at jeg elsker hobbyen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 22. november 2007 Forfatter #132 Del Skrevet 22. november 2007 Nå er det virkelig på tide at jeg legger meg! Men først må jeg lage en plan for i morgen siden jeg har fri/lesedag: - Gjennomføre leseplanen min - Måke kaninbur - Gå tur med kaninen - Trene pilates - Rydde over soverommet mitt Nå går det virkelig dårlig med treningen om jeg får si det slik... Jeg har bare trent to dager denne måneden. Men unskyldninger er at jeg ble syk og slet med å komme meg helt i form etter det. Også har jeg hatt hesten 6 dager i uken og slikt, og da sier det seg selv at dagene går. Men på den andre side; hest 6 dager i uken har da gitt meg frisk luft, fysisk arbeid og trim! Så egentlig er jeg masse i bevegelse. Men det er jeg jo vandt til, så jeg liker å trene ved siden av for å liksom føle meg FLINK! I morgen må jeg fokusere på å spise masse frukt og grønt. Har ikke vært så fokusert på det den siste uken men nå skjerper jeg meg igjen. Når jeg tenker på det så har jeg fått i meg en del så har ikke skeiet helt ut. Men har vel vært litt usunn og det blir det slutt på nå! Det som er så bra er at det aldri er for sent å skjerpe seg! Tapet kommer når man gir seg fordi man får litt motbakke en periode og kanskje stopper opp litt. Men det er bedre å fortsette på veien enn å snu. Dagens kloke ord til meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 22. november 2007 Forfatter #133 Del Skrevet 22. november 2007 Nå er jeg ferdig med dagens leseplan i relasjonsledelse. Har finpusset og skrevet ferdig notatene til blokk 5 og printet ut. Skal lese igjennom en gang etterpå. Siden jeg ble såppas fort ferdig med det skal jeg fortsette å finpusse på de andre blokkene så jeg blir fortere ferdig. Men først skal jeg ut i det dårlige været og måke kaninburet. Har foresten glemt å skrive at gruppa mi fikk B på oppgaven i relasjonsledelse og B på oppgaven i Sales and Revenue! Er kjempefornøyd! Siden oppgaven teller 40 % så teller eksamen 60 %. Det betyr at jeg skal gjøre ALT for å få A på begge eksamene så jeg får A på vitnemålet i begge fagene. Er ikke sikkert at jeg klarer det og blir selvfølgelig også fornøyd med B - men A er selvfølgelig målet. Jeg skal jobbe dobbelt så hardt nå frem mot eksamen slik at jeg kan alt både forlengs og baklengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 22. november 2007 #134 Del Skrevet 22. november 2007 Nå er jeg ferdig med dagens leseplan i relasjonsledelse. Har finpusset og skrevet ferdig notatene til blokk 5 og printet ut. Skal lese igjennom en gang etterpå. Siden jeg ble såppas fort ferdig med det skal jeg fortsette å finpusse på de andre blokkene så jeg blir fortere ferdig. Men først skal jeg ut i det dårlige været og måke kaninburet. Har foresten glemt å skrive at gruppa mi fikk B på oppgaven i relasjonsledelse og B på oppgaven i Sales and Revenue! Er kjempefornøyd! Siden oppgaven teller 40 % så teller eksamen 60 %. Det betyr at jeg skal gjøre ALT for å få A på begge eksamene så jeg får A på vitnemålet i begge fagene. Er ikke sikkert at jeg klarer det og blir selvfølgelig også fornøyd med B - men A er selvfølgelig målet. Jeg skal jobbe dobbelt så hardt nå frem mot eksamen slik at jeg kan alt både forlengs og baklengs. så bra!! :-D :hoppe: når er eksamen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 22. november 2007 Forfatter #135 Del Skrevet 22. november 2007 - Gjennomføre leseplanen min - Måke kaninbur - Gå tur med kaninen - Trene pilates - Rydde over soverommet mitt Fikk gjort alt unntatt å gå tur med dyret. Har vært helt grusomt vær i dag så like greit. Hun har stått ute i over tolv timer, men hun har stått i ly hele tiden så hun ble ikke våt da:) Var turolig deilig å trene igjen, og jeg ble mye mer sliten enn jeg pleier, så det var nok på tide med litt trening da ja... I kveld var det langåpent i byen så jeg dro og shopper sammen med søster. Kjøpte meg en tunika til lik den jeg har i rød, men i lilla. Nå var den på 50 % da så kostet bare 149. Skulle absolutt ha kjøpt den andre jeg har også der da, men er jo ikke så stor prisforskjell. Kjøpte også en brunmelert cardigan på hm som var strammere oppe enn nede. Satt kjempefint! Så jeg er absolutt fornøyd med dagens shoppingrunde! Fikk også kjøpt ferdig gave til en veninne også. Føler jeg har fått gjort noe fornuftig i dag. I morgen har jeg egentlig ekstra forelesning i kvalitative forskningsmetoder men tror jeg fint hopper over den. Vi skal jo bare skrive oppgave i det faget og jeg tror vi klarer det helt fint uten den ene forelesningen. Dessuten må jeg på skolen til halv tre på infomøte om bacheloroppgaven. Er så utrooolig dårlig vær så frister ikke å stå opp seks i morgen;) Skal jobbe hele helgen også så må jo lade opp;) Skal ri hesten i morgen å. Gleder meg ikke hvis været skal fortsette på denne måten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 23. november 2007 Forfatter #136 Del Skrevet 23. november 2007 FREDAG I dag sto jeg opp litt over ni. Skulle ikke ta toget til skolen før ti over halv ett så hadde god tid! Brukte tiden til å lese litt i Ringenes Herre boken. Har kommet langt nå, har begynt på siste bok "atter en konge". Elsker den boka! Utenom det har jeg ryddet klesskapet og bare surret rundt egentlig... Var hjemme igjen fra skolen klokken fem. Dro i stallen i syv tiden. Hesten var full av gjørme på bein og hals i dag, er glad han står med dekken for å si det sånn. Gleder meg til det fryser på slik at det ikke blir gjørmete. Fant ut at jeg skulle ri på tur siden han hadde gått sprang og dresur på banen hele uka. Var jo mørkt så slang på masse reflekser og tok på meg hodelykten. Første gang jeg red med det på han og han var ganske skeptisk. Hvis jeg bevegde hodet så lyset kom på siden av han skvatt han og hoppet til side og slikt men han ble vandt til det. Det hadde begynt å fryse på så bakken var stein hard og isete mange steder. Derfor var det bare forhold til å skritte men vi fikk oss i hvert fall en tur. Den ble bare 40 minutter men det får holde på en fredagskveld Han har jo fått kjempegod trening resten av uken så trengte nok en avslappendes dag. Da jeg kom hjem litt over ni hoppet jeg fra stalltøy og rett i treningstøyet! Siden jeg knapt har trent denne måneden på grunn av sykdom fant jeg ut at jeg måtte gjøre en liten innsats. Tok 25 minutter på trimsykkel og masse bøy og tøy etterpå. Er veldig fornøyd med meg selv! Ikke hver gang man gidder dette på en fredagskveld. I morgen skal jeg jobbe fra sju på morgenen til rundt sju på kvelden. Det er litt kjedelig men jeg trenger absolutt pengene siden jeg ikke har jobbet på to uker og jeg savner jobben min! Men føler jeg er helt ute av det nå som jeg ikke har jobbet på to uker, men det går vel greit håper jeg:) Nå er jeg utrolig trøtt så nå skal jeg straks gå å legge meg! Tenkte foresten jeg skulle invitere en veninne til meg på mandagen. Tror hun har lesedag og det har jeg så tenkte det kunne være koselig å lese sammen, lage litt god mat osv... Håper hun kan! Vi har snakket om det så lenge men det har liksom ikke blitt noe av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 25. november 2007 Forfatter #137 Del Skrevet 25. november 2007 Da var en ny jobbehelg over! Hadde ikke jobbet på to uker så må si jeg hadde savnet jobben mye! I går jobbet jeg fra sju på morgenen til sju på kvelden. I dag jobbet jeg fra halv ett til halv tre. Hadde bare en gruppe på 24 personer i dag, men det er virkelig den mest krevende gruppen jeg noen gang har hatt... Det ble en utfordring for å si det sånn og jeg ble lganske sur inni meg etterhvert men kom igjennom det Utenom det har jeg hadde det utrolig gøy på jobb i dag. Har rigget MASSE møterom men fikk litt hjelp også har jeg hatt det mye sosialt på kjøkkenet. Han ene koken lurte på om jeg ble med ut å ta en øl etter jobb, men takket pent nei til det Til middag spiste jeg julebuffet og det var helt greit, men litt kjedelig med julemat alt nå egentlig! Fikk foresten melding av sjefen i går om at jeg fikk mye skryt rundtom på hotellet! Det var skikkelig koselig å høre. I morgen har jeg fri og da er planene mine: - Komme meg "tidlig" i stallen og trene dresur. - Pusse hodelaget til hesten. - Trene - Måke kaninbur - Gå tur med kanina. Også skal jeg bruke masse tid på å lese til eksamen selvfølgelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenna88 Skrevet 26. november 2007 #138 Del Skrevet 26. november 2007 DU ER FLINK OG PRODUKTIV. :D Blir imponert over alt du får gjort på en dag, jeg. Kan ikke du ta julegavehandelen for meg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 26. november 2007 Forfatter #139 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Uff, tro meg! Jeg er ofte lite produktiv, Jenna! I dag for eksempel har jeg hatt lesedag. Jeg sov til halv ti, og i to tiden sovnet jeg på sofaen:P Ganske sur på meg selv nå ja! Når det gjelder julegaver så kan jeg kjøpe alle dine julegaver hvis du kjøper julegave til kjæresten min for meg ;D Det er den vanskeligste julegaven jeg vet om, og jeg klarer aldri å finne på noe bra. I tillegg er kjæresten superflink på å kjøpe gave til meg så da må jo jeg også finne på noe fint... ; ) I dag hadde jeg planer om å dra tidlig i stallen å trene dresur med hesten, men siden jeg ikke hadde noe bil så skal jeg ikke ri før klokken åtte i kveld. Dette har jeg fått gjort da: - Måket kaninbur - Gått tur med kanina (var kaldt og blåste masse! ) - Ryddet inn litt rene klær og redd opp senga - Eksamenslesing Når det gjelder skolearbeid har jeg lest igjennom notatene til læringsmåene i blokk 5 og streket under. Jeg har også printet ut mine notater til læringsmål 2. Det ble 22 sider! Nå jobber jeg med læringsmålene til blokk 4 slik at jeg får printet ut disse også. Er så lei av å jobbe med de læringsmålene nå. Er så usikker og føler at jeg liksom ikke har fått med meg alt jeg bør og slikt. Også har jeg jo så lyst på bra karakter! Men får vel bare gjøre mitt beste... Har foresten også lest ut kapittel 16 i yield management. Nå har jeg bare ett kapittel igjen. Kanskje jeg begynner med det etter middag? Endret 26. november 2007 av Miss Ariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 26. november 2007 #140 Del Skrevet 26. november 2007 Hei vennen, nå er det alt for lenge siden jeg var innom sist. Her flyr tiden av gårde for tiden... Jeg må skrive som Jenna; så flink du er! Virkelig imponert over alt du rekker. Både kjæreste, hobby, studier og andre ting. Jeg føler jeg har mer enn bok med lesingen akkurat nå. Masse lykke til videre frem mot eksamen . Hvordan går det med fruk- og grønt målene dine da? Mine dager varierer veldig, men i dag var jeg flink og kjøpte en god dose på butikken. Skal ha med meg deilig frisk frukt til lesingen i morgen. Håper alt er bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå