Gå til innhold

Miss Ariels lille hjørne


Midna

Anbefalte innlegg

Ja, det er ganske dårlig syntes jeg da. Men har nå skjønt at det tjener ingen å gjøre noe ved det. Eksamen må jeg jo ta uansett så best å bare gjøre det å bli ferdig med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Energien min er virkelig tilbake igjen!! Har som skrevet tidligere fått lest en del i dag, og det føles godt! Før jeg dro i stallen så vasket jeg og ryddet på soverommet. I stallen trente jeg en time med hesten, men merket at jeg var umotivert. Men det gikk ganske bra. Fikk også hentet høy til kanina, noe som alltid er et lite prosjekt. Nå har jeg i hvert fall masse høy så nå kan hun fråtse i så mye høy hun vil ;D Det gir meg også en ganske god følelse...

Etter stallen så gjorde jeg litt styrke og tøyeøvelser før jeg tok meg en varm dusj og smurte meg inn med body butter og body lotion etterpå.

Nå sitter jeg her med en kopp te og roer ned for kvelden. Skal prøve å skrive litt notater til gruppeeksamen vi skal jobbe med i morgen før jeg legger meg.

Herlig produktiv fridag : D Det var foresten deilig å få trent litt igjen. Målet er igjen 10 i desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettop kommet hjem fra skolen. Har vært der siden klokken halv ni i dag og jobbet med gruppeeksamen i kvalitativ markedsanalyse. Vi klarte å bli ferdig så nå skal jeg bare få printet ut og skrive litteraturlisten til i morgen! Blir deilig å få levert, tre dager før fristen også.

Nå er planen min å gå ut å lufte kaninen en liten tur før jeg setter henne i utelufteburet (hun har stått inne i buret sitt i dag siden det har vært så dårlig vær). Skal også få måket buret selvom det er mørkt. Lommelykt er en fin ting å ha!

Etter det håper jeg på en god middag! Får prøve å få trent litt i kveld også, og få lest litt til eksamen??

Masse energi i dag også :) Selvom jeg kjenner at ettermiddags slappheten kommer krypende. ;)

Endret av Miss Ariel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært ute hos dyret! Tok henne først inn så hun fikk hoppe litt rundt i gangen mens jeg ordnet med matskål til i morgen og fylte vann i vannflaska. Kom på at jeg hadde kjøpt ny vannflaske for en stund siden så byttet ut den gamle :) Ble litt kos før jeg gikk en 15 minutters tur med henne i hagen så hun fikk sprette litt rundt og spise gress. Etterpå satt jeg henne ut i utelufteburet og der kan hun stå helt til i kveld. Måket også buret og så var det inn i varmen igjen ; D

Nå har jeg god samvittighet!

Nå sitter jeg her og koser meg mens mamma lager middag; medisterpølser, poteter, brun saus og surkål. Skikkelig julemiddag og jeg gleder meg!! Snille mamma :) Kommer til å savner det når jeg flytter ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig at 21 åringer går tur med kaninen sin? :sjenert: Jeg tenker sånn at når jeg først har henne så vil jeg jo at hun skal ha det så godt som mulig, og da syntes jeg at en tur i hagen innimellom er en del av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er endelig oppgaven printet ut og klar til levering! Ble vel rundt 26 sider. Deilig å være ferdig! Da ble det en ting mindre å tenke på fremover. Bare 2 eksamener igjen nå!

Nå skal jeg snart manne meg opp til å trene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er endelig oppgaven printet ut og klar til levering! Ble vel rundt 26 sider. Deilig å være ferdig! Da ble det en ting mindre å tenke på fremover. Bare 2 eksamener igjen nå!

Nå skal jeg snart manne meg opp til å trene litt.

¨Så flinke dere har vært. :jepp: levere flere dager før tiden er virkelig ikke verst :fnise: Jeg har det med å drøye det til siste tiden jeg.

jeg mangler også motivasjon til trening for tiden. Er egentlig teit, for jeg føler meg jo så utrolig bra etter en treningsøkt. skal prøve meg på 10 denne måneden jeg også (forhåpentlig fler :sjenert: )

ha en fortsatt fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så rett Adonia! Man føler seg jo så mye bedre etter trening, i tillegg så får man jo mye mer energi i disse mørke tider!

Nå sitter jeg å laster ned musikk til MP3 spilleren min så nå skal jeg ut på tur. Hadde tenkt til å jogge men er litt mett etter middagen enda og får alltid hold når jeg løper. Får heller sykle litt på trimsykkelen og trene styrke etterpå!

Er foresten deilig å levere oppgave før tiden. Vi er generelt veldig flinke på det, men jeg føler at noen ganger hadde vi kanskje tjent på å være kritisk i noen dager til? Men det er uansett veldig deilig å bli kvitt den ; D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Er det vanlig at 21 åringer går tur med kaninen sin? :sjenert: Jeg tenker sånn at når jeg først har henne så vil jeg jo at hun skal ha det så godt som mulig, og da syntes jeg at en tur i hagen innimellom er en del av det...

Jeg kjenner faktisk ingen som bruker å gå tur med kaninen sin :fnise: men så kjenner jeg ikke så mange som har kanin heller da.. Synes du er flink jeg :) Kaninen blir sikkert veldig glad! Har den et navn forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så koselig med besøk Joje :vinke: Så koselig å høre at du syntes det! Jeg bruker denne dagboken litt som motivator til å få meg til å gjøre mer enn jeg pleier, og det fungerer. Innimellom i hvert fall ;)

--------------------------------

Fikk trent i stad. Ble 1 mil på trimsykkelen på 19 minutter også litt styrke- og tøyeøvelser etterpå. Så nå har jeg trent 2 av 10 ganger i desember.

Kom brått på at jeg hadde glemt å brenne ut cd med oppgaven så det måtte jeg også gjøre. Er så lei den oppgaven nå. Har brukt sikkert 10 timer på den i dag. Men nå ligger oppgavene i mapper og er klar for å leveres - endelig. Hvis jeg kommer på noe jeg har glemt nå blir jeg skikkelig sinna!

I morgen skal jeg opp halv sju. Har egentlig forelesning men jeg må jo ta tolv toget hjem for å rekke jobb også skal vi ha en gjesteforeleser de første timene, og det har ikke noe med eksamen å gjøre så lurer på om jeg skal bare dra hjem etter at vi har levert oppgaven... Frister veldig!

I morgen har jeg min siste jobbedag før jul. Veldig trist, men skal bli deilig å bare fokusere på skole, julegaveshopping, venner, julekos osv... Det blir jo snart januar og fullt opp med jobb igjen!

Nå må jeg bare legge meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner faktisk ingen som bruker å gå tur med kaninen sin :fnise: men så kjenner jeg ikke så mange som har kanin heller da.. Synes du er flink jeg :) Kaninen blir sikkert veldig glad! Har den et navn forresten?

:fnise: Jeg har jo liksom gått tur med de kaninene siden jeg var 12 år og da har det liksom blitt vane. Får skikkelig dårlig samvittighet hvis jeg ikke gjør det ;) Kanina mi heter Miss Foxy og er fire år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dumt at dere ikke får lov å ha katt der da :/ Vi har en katt selv som er snart 2 år, og den er helt herlig! Så når jeg flytter ut, og en gang får meg et hus med hage da SKAL jeg ha meg en katt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hjemme igjen fra skolen og har fått elvert oppgaven. Nå skal jeg spise "frokost". Var på trøtt på morgenen i dag at jeg bare orket en yoghurt så nå er jeg ganske sulten. Også er jeg skikkelig trøtt, så vurderer en liten middagslur før jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk Jenna! Det skal jeg ha også. Har fri så skal kose meg med kjæresten + en del eksamenslesing da.

Har hatt en kjempefin dag/kveld på jobb og jeg må bare si at salgs og markedssjefen våres er så hyggelig. Hun spurte meg om jeg trivdes, og at jeg hadde et veldig godt rennomé på hotellet. Det var veldig koselig sagt!! Jeg spurte henne litt om dynamiske priser, for det skal vi gå over til i 2008 og jeg har jo om det på skolen og syntes det er kjempeinteressant. Så da sendte hun meg en mail med en presentasjon hun hadde lagd om det. Utrolig snilt og da får jeg lært mer også!

Nå skal jeg kjøre til kjæresten selvom det er litt sent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig med fri!! Våknet halv ti, men er fremdeles litt trltt, men orker ikke å ødelegge døgnrytmen helt heller. La meg ikke før halv tre i natt. Nå er typen på jobb og jeg skal sitte hos han å lese til eksamen til han kommer hjem. Etter det skal vi hjem til meg. Jeg skal stelle dyret også kanskje trene litt kjappt også skal vi spille Nontendo Wii ; D Etterpå skal vi hjem til han igjen. Blir en koselig og avslappendes helg!

Fikk foresten bli med på bookingmøte på jobb i går. Det var jo n grei erfaring å finne ut hvordan det forgår også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eksamen i Revenue management torsdag 13. Har relasjonsledelse mandag 17. Så er det ferie!

Er den den 17 jeg er mest stresset for så har lest mest på den hittil. Men nå er jeg i full gang med den eksamen jeg har til torsdagen. Tror det skal gå greit, for jeg syntes det er veldig interessant. Men er jo en del å huske for det. Men jeg skjønner idet minste tankemåten tror jeg.

Når har du din neste eksamen Ada? Du har sikkert sagt det flr, men jeg er litt glemsk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...