Gå til innhold

Livet er Flatt

starie

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg HATER å være syk. Har fått en forferdelig hoste, nesen renner og øynene er såre.

DRITT DRITT DRITT!

Blir ikke treff på meg nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en lite hyggelig beskjed i dag. En som jeg jobbet med tidligere og som sambo gikk i klasse med i 6 år er død. Han var utvekslingstudent i Australia og etter tre uker der nede tror de han tok livet av seg. De er ikke helt sikre på hvordan han døde og om det var selvmord.

Sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg er syk får jeg en "åja, dakar" *klapp på hodet*, men når han er syk så er det ingen som skjønner hvor fælt han har det og hvor grusom jeg er som ikke virkelig forstår at han har det forferdelig. PØH!

Jeg vet hvordan han har det, det var jeg som smittet han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt.

Forkjølelsen tar aldri slutt, jeg har fått en lekker øyekatarr og etter over 1. år uten mens tar den igjen alt det tapte :x

Snille starie har blitt forvandlet til ett sjokoladespisende hormonmonster. Sjarmerende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Starie!

Ser ut som du er like glad i julen som jeg! :D

Jeg går også rundt og gleder meg.

Dessuten er det faktisk ganske lenge siden jeg begynte på julegavene :oops:

Det er litt fint å få fordelt utgiftene litt, slik at det er litt penger igjen før jul også! :Nikke:

Nå går jeg bare og gleder meg til pakken fra Panduro kommer.

Skal nemlig lage noen av julegavene selv.

Det er så gøy!

Jeg også gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg til jul :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei hoppende glade banan-Starie!

Fikk bare lyst å stikke innom dagboken din og si hei og ønske deg god bedring fra den grusomme forkjølelsen!

Og bare så du vet det: Fremdeles har du, etter min mening, en av de aller, aller morsomste avatarene! Jeg DIGGER bananen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen forklare meg hva som egentlig skjer her? Det er ikke slik det var og det er ikke slik jeg vil ha det. Jeg er så lei av å gå rundt og savne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen skal jeg på jobb igjen.

Jeg får mye mer ansvar enn det jeg hadde trodd, men også høyere lønn en jeg hadde håpet på :)

Gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...