Azi Skrevet 28. august 2003 #121 Del Skrevet 28. august 2003 Heia Takk for koselig hilsen i dagboka mi Du kan du sende over noen boller til meg og Kos deg masse vi snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 11. september 2003 Forfatter #122 Del Skrevet 11. september 2003 Jeg HATER å være syk. Har fått en forferdelig hoste, nesen renner og øynene er såre. DRITT DRITT DRITT! Blir ikke treff på meg nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 12. september 2003 Forfatter #123 Del Skrevet 12. september 2003 Fikk en lite hyggelig beskjed i dag. En som jeg jobbet med tidligere og som sambo gikk i klasse med i 6 år er død. Han var utvekslingstudent i Australia og etter tre uker der nede tror de han tok livet av seg. De er ikke helt sikre på hvordan han døde og om det var selvmord. Sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 12. september 2003 Forfatter #124 Del Skrevet 12. september 2003 Uh. Etter å ha lett litt fant vi ut at han faktisk ble påkjørt av toget i Brisbane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 13. september 2003 Forfatter #125 Del Skrevet 13. september 2003 SLAVETØS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 14. september 2003 Forfatter #126 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg liker ikke å male Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 16. september 2003 Forfatter #127 Del Skrevet 16. september 2003 Når jeg er syk får jeg en "åja, dakar" *klapp på hodet*, men når han er syk så er det ingen som skjønner hvor fælt han har det og hvor grusom jeg er som ikke virkelig forstår at han har det forferdelig. PØH! Jeg vet hvordan han har det, det var jeg som smittet han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. september 2003 Forfatter #128 Del Skrevet 18. september 2003 Dritt. Forkjølelsen tar aldri slutt, jeg har fått en lekker øyekatarr og etter over 1. år uten mens tar den igjen alt det tapte :x Snille starie har blitt forvandlet til ett sjokoladespisende hormonmonster. Sjarmerende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. september 2003 Forfatter #129 Del Skrevet 18. september 2003 Nå er det ikke lenge til jul! Gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 18. september 2003 #130 Del Skrevet 18. september 2003 Hei Starie! Ser ut som du er like glad i julen som jeg! :D Jeg går også rundt og gleder meg. Dessuten er det faktisk ganske lenge siden jeg begynte på julegavene :oops: Det er litt fint å få fordelt utgiftene litt, slik at det er litt penger igjen før jul også! Nå går jeg bare og gleder meg til pakken fra Panduro kommer. Skal nemlig lage noen av julegavene selv. Det er så gøy! Jeg også gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. september 2003 #131 Del Skrevet 20. september 2003 Hei hoppende glade banan-Starie! Fikk bare lyst å stikke innom dagboken din og si hei og ønske deg god bedring fra den grusomme forkjølelsen! Og bare så du vet det: Fremdeles har du, etter min mening, en av de aller, aller morsomste avatarene! Jeg DIGGER bananen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 21. september 2003 Forfatter #132 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg skal på jobbintervju på tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 22. september 2003 #133 Del Skrevet 22. september 2003 lykke til i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 25. september 2003 Forfatter #134 Del Skrevet 25. september 2003 Tusen takk! Jeg fikk den!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 27. september 2003 Forfatter #135 Del Skrevet 27. september 2003 Kan noen forklare meg hva som egentlig skjer her? Det er ikke slik det var og det er ikke slik jeg vil ha det. Jeg er så lei av å gå rundt og savne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 28. september 2003 #136 Del Skrevet 28. september 2003 fikk du jobben? så bra gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 30. september 2003 Forfatter #137 Del Skrevet 30. september 2003 Takk takk Men jeg må sikkert jobbe når det er treff! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #138 Del Skrevet 1. oktober 2003 I morgen skal jeg på jobb igjen. Jeg får mye mer ansvar enn det jeg hadde trodd, men også høyere lønn en jeg hadde håpet på Gleder meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 5. oktober 2003 #139 Del Skrevet 5. oktober 2003 Er innom og sier hei!! Takk for i går forresten!! Du skriver så bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #140 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hei! :D Gratulerer med ny jobb! Trives du? Håper du har hatt en fin helg. Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå