Gå til innhold

Livet er Flatt


starie

Anbefalte innlegg

Det værste er at jeg synes den er kjempegod. Sambo ville ikke ha så nå har jeg snart drukket en kanne. Skal sette på litt mer etterpå :D

Eneste er at jeg må tisse hele tiden :ler:

Ble litt overaktiv av kaffen ja.. Skulle nappe brynene mine i sted og ble litt overivrig. Nå kommer alle på treffet til å tenke: "HAH, for en hudpleier. Hun klarer jo ikke nappe brynene sine en gang. Hun er jo helt udugelig!" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faen da!

GREIT, JEG INNRØMMER DET! Jeg har SLURVET med rensingen i det siste, og jeg er en UDUGELIG hudpleier for nå popper det jaggu meg frem med massevis av kviser! :evil:

-Pizzatryne/Hudpleier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem faen var det som fant ut at å holde pusten hjelper mot hikke? Jeg holder og holder :oops: , men hikken forsvinner ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg veldig flink og laget skikkelig mat. Stekt laks med kokte poteter og sandefjordsmør. Namme :D

Sambo liker ikke fisk så han kokte wiener og lagte posestappe. Han vet ikke hva han gikk glipp av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så kvalm :o Har ikke kastet opp enda, men vet at jeg gjør det om jeg bøyer meg over bøtta. Håper jeg blir bedre til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Morsom du, Starie :wink: Blir i godt humør av å lese dagboken din, takk for det (var sur/lei da jeg begynte). (Litt paradoksalt at den får meg i bedre humør, for det er jo ikke bare "glad-meldinger" du kommer med, men du skriver morsomt selv med nesa nesten nedi en bøtte) :wink:

Så dumt du ikke får deg jobb, dumt å ikke få praktisert det du har utdannet det til. Det må dukke opp noe!! Kan du ikke høre der jeg bruker å gå (v/banken)? kanskje de har et ledig kabinett til deg?

*krysser alt jeg har for deg*

God bedring! (Er mannen syk enda? ikke noe er som en syk mann :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest the imp

å være sjuk er kjipt, særlig når man er kvalm. Er man forkjølet kan man jo bare pakke seg inn i et teppe, med en bok og noe varmt å drikke. Er man kvalm er vel ikke akkurat det noe man har lyst til. Håper du blir frisk snart, god bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett de 7 første episodene av Buffy i kveld, så nå føler jeg meg mye bedre! Jeg kommer på treffet, skal spise calzone og gå når de andre drar til byen (jeg er blakkere enn Fola Blakken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juuhuuu! En ny dag, nye muligheter.. Eller noe sånt. Er ikke så fornøyd med den første halvtimen av dagen, så jeg går og legger meg igjen og prøver på nytt senere :Gjesp: (vi trenger snorkesmiley)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett de 7 første episodene av Buffy i kveld' date=' så nå føler jeg meg mye bedre![/quote']

Har du dem på DVD du også? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SJØLVSAGT!

Kostet oss bare 200,- eller rundt der. På mandag får vi kanskje tak i alle sesongene av Buffy :o :D

Jeg er så lyyyykkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har Buffy abstinenser..

Og jeg er veldig aktiv i dag. Så aktiv at jeg har ryddet kjøkkenet, vasket klær og bakt boller.

Jeg er så flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send bollene hit til meg, Starie!!! :ler:

*nam*

Kult at du har hudpleierådtråd (rim, thi-hi!)!! Kommer ikke på noe jeg må ha hjelp til akkurat nå, men vær trygg - det kommer noe!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...