Gå til innhold

Livet er Flatt


starie

Anbefalte innlegg

Gjest sunshine-t

Den er god!hehe! var rangler i natt og jeg. og ser desto verre ut.. hehe!! føler meg som en dass i trynet. men det er utrolig hva sminke kan gjøre, :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du blir ferdig med å rydde, er du hjertelig velkommen hit!

Jeg kommer gjerne og henter deg, og om du vil passe Ida samtidig er det helt OK! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lenge siden jeg har sjekket dagboken min, jeg har nesten glemt at jeg har den..

Takk for tilbudet Qlio :D Når passer det for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger så lurer jeg på hvor i rekken jeg stod da hjerner ble utdelt..

Vi hadde vannlekkasje på badet og i gangen for ett års tid siden og jeg har jo selvsagt fått helt angst for at det skal skje igjen. Særlig nå som gangen er nyoppusset og vi har fått nytt gulv. I allefall oppdaget jeg en vannflekk på gulvet der vannet kom frem da vi hadde lekkasje og jeg ble for å si det mildt lettere hysterisk. Jeg fikk tak i sambo som var på jobb og var klar til å ringe borettslaget og forsikringsselskap. Gjett om jeg følte meg teit da jeg litt senere oppdaget at vannet kom fra ett teppe jeg hadde hengt til tørk over dodøren :oops: :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler::ler::ler:

:lol: Okai da, det var vel litt komisk :ler:

Uff, noen ganger blir jeg bare skikkelig oppgitt over meg selv. Jeg vet at jeg ikke er så veldig lur, men jeg hadde da i det minste trodd at jeg var gjennomsnittlig intelligent :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig godt humør du er i nå da! Nå skal jeg legge meg, vært oppe alt for lenge. Må ut døren her før kl 5:55!!!! Hardt å pendle to timer for å komme til skolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig godt humør du er i nå da! Nå skal jeg legge meg, vært oppe alt for lenge. Må ut døren her før kl 5:55!!!! Hardt å pendle to timer for å komme til skolen!

Oj, det var tidlig! Ha en fin dag i morgen da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaah nyyyytelse! Soverommet er skrubbet med grønnsåpe og vi har lagt på rent sengetøy. Gleder meg til å legge meg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens første røyk :kul: Jeg har blitt så utrolig flink og røyker nå max 3 for dagen. Gjett om jeg er stolt over meg selv.

Også har vi endelig fått spisebord! Middagene blir så mye bedre nå enn da vi satt foran tv og måtte balansere tallerkenen på fange fordi salonbordet er for lavt.

Sol er fint det, men det minner meg på at jeg må vaske vinduene på utsiden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var en tur på Triaden i dag, og her er en oppfordring til alle damer mellom 30-50 år som vet at de satt på ene røykerommet i dag Det er faktisk folk som har tenkt å spise der inne, og når det sitter 7-8 ustelte damer som ser ut som om de har sovet i klærne sine og som ikke har vasket håret på 14 dager så er det ikke merkelig at folk sender rare blikk.

Hilsen hun som snudde i døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...