Gå til innhold

Livet er Flatt


starie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mamma kommer på besøk i helgen og skal være noen dager! Gjett om jeg gleder meg.. Savner henne så utrolig, så det skal bli godt å ha henne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Mamma kommer på besøk i helgen og skal være noen dager! Gjett om jeg gleder meg.. Savner henne så utrolig' date= så det skal bli godt å ha henne her.

Så fint! Kos deg masse med mamman din i helgen, snuppeduppa :stortsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s
:danse:  :danse:  :danse:Jeg har fått jobb! :danse:  :danse:  :danse:

ÅH! :) Hurra :hoppe:

Så utrolig bra! Heldige de som har ansatt deg da :)

Det ordner seg for sånne som deg vet du :wink:

Lykke til på ny jobb :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Hulderjenta

Hei Starie!

Bare innom med en onsdagshilsen! Og så lurer jeg på: Hva er det bananene dine gjør på???!!! Fy'a meg, da! :ler2: Savner den gamle danse-bananen din, den gjorde meg i så godt humør! :-D

Gratulerer med ny jobb - det var gode nyheter! Ha en fin dag videre!

KLEM :klem: fra Hulderjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

2000 kroner på konto, 26 kutt på hender og armer (noen er dype og kommer til å gi meg arr) og kronisk migrene. Jobblivet er herlig folkens! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Kjære søte gode snille Starie, jeg har både sveler og lefse, hvis du ikke skal heimatte i påsken kan du vel ta deg en tur...?

Så kan vi kose oss med ekte vestlandsgodsaker..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kluter, vaskmiddel og litt funky discomusikk er alt som skal til og vips så har man storrengjøring :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dar e begge småjentene mine. Nett like begge to' date= den eine litt meir alvorlegare enn hi"

På fredag er det akkurat ett år på dagen siden jeg fikk telefon av pappa om at jeg måtte komme hjem for bestefar var blitt så dårlig.

Setningen ovenfor er noe av det siste han sa til meg før han døde og jeg husker det som om det var i går. Han hadde briller på og hadde sølt litt ingefærøl på haken.. Jeg stod på høyre side av sengen og holdt han i hånden. Søsteren min sto på den andre siden. Det var mildt ute og vi hadde åpnet vinduet så han skulle få kjenne litt på våren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...