Gå til innhold

Livet er Flatt


starie

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Tenk at det er mai allerede, jeg er helt i sjokk jeg.. :o Prøver å få fri fra jobben litt lenger ut i mai, slik at jeg kan feire 17.mai hjemme. Håper det går. Det er virkelig mange år siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at man kan bli så lykkelig bare fordi man har kjøpt seg ny øyenskygge! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla!! :kysse:

Jeg trodde det skulle bli deilig med noen dager "fri", men jeg klarer ikke nyte det når jeg vet at regningene hoper seg opp og at jeg skulle ha tatt meg en tur til tannlegen ganske snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannfolk :evil:

Vi skal i 60-årsdag og alt er superstress fordi mannskinnet er så treig i dusjen. 15 minutter etter at vi skulle ha kjørt hjemmefra og vi endelig er på vei ut døra, snur han og skal inn igjen for å drite.. Er det mulig?! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh joy! Det blir bobledress, polvotter og hjelp på stranden for meg i sommer i hvertfall! *muffe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å lure meg ned på Sats for å trøste meg med litt solarium.. :sjarmor: *slem hudpleier*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk :evil:

Vi skal i 60-årsdag og alt er superstress fordi mannskinnet er så treig i dusjen. 15 minutter etter at vi skulle ha kjørt hjemmefra og vi endelig er på vei ut døra, snur han og skal inn igjen for å drite.. Er det mulig?! :frustrert:

:ler:

Whz begynner alltid å rydde, når jeg står klar til å løpe ut døra.. Tror det er et mannefenomen.. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg hjem til det fagre vestland! Skal feire 17.mai hjemme for første gang siden jeg traff kjæresten min (5år). Tenkte jeg skulle prøve å trykke meg i bunaden også, men vi får se hvordan det går :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg min søte gode venn!

Først av alt, er solarium fy-fy....?

Det visste jeg ikke.... (Tex prøver å lure seg sjæl...)

Har du tenkt å bli lenge borti der eller? Syns godt du kunne tatt deg en tur på besøk snart, eller kanskje en liten tur på kafe....? Roma..? :sjarmor:

Håper du får en kjempefin 17. mai!

det er ikke bare du som har trang bunad..... :oops:

Stooor klem Tex-A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Når jeg blir stor skal jeg bli en like fin brud som Tex var på lørdag!

Også har jeg blitt syk :( Jeg mistenker bihulebetennelse for jeg er tett og tung i hodet og jeg har fått feber. *kyle innpå med nesespray* Jeg har ikke råd til å bli syk nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke nesespray!

Skaff deg neseskyller! :fy:

Har alltid vært plaget av bihuler, helt til det ble snakk om operasjon.

Da ble jeg brått bedre, gitt!

Og jeg er hellig overbevist om at det har sammenheng med at jeg omtrent samtidig begynte med grapefruktkjerneekstrakt............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...