Gå til innhold

Livet er Flatt


starie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Jeg vet, men jeg glemmer det! Ikke er jeg noe flink til å skrive i andre sine dagbøker heller :(

I kveld skal vi i selskap og jeg gruer meg. Skal ha ballkjole og vonde sko, men det blir hyggelig å treffe alle sammen igjen da :)

Neste søndag skal jeg noe jeg har gledet meg til lenge :D Vi har det så utrolig hyggelig de få timene og jeg lever på det lenge etterpå.. Ikke lenge igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiin nei?! Kjolen er alt for stor så den må strammes inn med ørtenhundreogfemtitre sikkerhetsnåler og alikevel ser det ut som om jeg er på tjukken :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Kose deg i selskap i kveld, vennen! Du er jo tversgjennom nydelig (både inni og utenpå), så ikke bekymre deg du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Lite action ja! :D

Forkjølelsen viste seg å være bihulebetennelse, ørebetennelse og en infeksjon øverst i lungene.. Ikke rart jeg har følt meg elendig! Jeg er sykemeldt til og med i morgen (gale legen ville sykmelde meg hele uken) og har fått diverse tabletter som jeg skal ta i 2 uker fremover.

Og i går hadde jeg og min kjære vært kjærester i 6 år :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Gratulerer med vel overstått!!!

Håper bassiluskene tar fort ferie, da!!

Kos deg hjemme i senga i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kose meg?! Kjeeeede meg mener du vel!

Denne dagen her har vært så laaaang så laaang, og jeg gleder meg til å jobbe igjen! På en annen side gruer jeg meg også, for jeg er så forferdelig slapp og feberen vil ikke helt gi seg. Jeg får ta det rolig i morgen i hvertfall, og heller ta de enkle sakene.

Også må jeg en tur til Strømmen i dag for å bytte en Norvegia som jeg kjøpte i ørska etter legebesøket på mandag, for den var det nemlig ikke noe vakum på. Jeg hadde egentlig ikke tenkt meg til Strømmen i det hele tatt den dagen, men jeg havnet der likevel.. Da jeg spurte en gammel mann om hvilket apotek som lå nærmest (vi var på Fjellhamar) og han sa at det var apotek på Strømmen og at jeg kunne sitte om jeg turte hadde jeg ikke hjerte til å si nei. Han var så søt og ivrig etter å være snill, og hadde sikkert verdens tynneste, rareste bein. Jeg klarte rett og slett ikke si at jeg skulle i motsatt retning.. (skjønner dere hvor teit jeg er eller? :klaske: )

Vel vel, jeg gledet i allefall den søte mannen (selv om jeg måtte ta taxi hjem og gråt sånn i oppgangen fordi jeg var sliten, at naboen tok alle posene mine og fulgte meg helt inn i gangen hos meg)..

På tide å lette på ræva- Strømmen here i come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Men Starie, da......

Den gamle mannen hadde sikkert overlevd om du hadde sagt at du skulle den andre veien...............

Du må slutte å være så forbasket snill! :fy:

Sender deg en stor klem, og håper dagen i dag blir bedre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Embla s
Men Starie, da......

Den gamle mannen hadde sikkert overlevd om du hadde sagt at du skulle den andre veien...............

Du må slutte å være så forbasket snill! :fy:

Sender deg en stor klem, og håper dagen i dag blir bedre :klem:

Helt enig, men jeg kunne gjort det samme selv :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde sikkert overlevd ja, men det var SÅ verdt alt slitet og stresset da jeg så hvordan han lyste opp :) Og han kvitret hele veien til Strømmen, mens han la ut i det vide og det brede om hvor viktig det var å trene opp knærne sine når man ble gammel :D

Og hadde jeg ikke sittet på, hadde jeg ikke kjøpt ost som måtte byttes og heller ikke møtt Embla m/fam (uten minsten) på apoteket :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Gjesta

Men snuppa mi, du må svare på sms og på ropetråder her inne......

Kom og fortell gamle tante Tex hva som er feil!!

Jeg har ferie nå, stikk innom meg og ta en banan bugglikør..... :):kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...